Herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef Karammel het volgende:
In mijn directe omgeving merk ik dat de Marokkaanse meiden zich enorm afsluiten van de rest van de groep. Tijdens college of practica praten ze uitsluitend met andere Marokkaanse meiden of jongens. Daar waar de Marokkaanse jongens meer 'openheid' uitstralen waardoor je daar af en toe nog een praatje mee kan maken. En met uitgaan kom ik niet bepaald veel Marokkaanse meiden tegen.
tuurlijk mag jij hier je mening postenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben wel een Nederlandsche heer van tussen de 24 en 27. Maar ik heb mij vandaag (vanwege het weekend) niet geschoren. Mag ik hier nog mijn mening posten?
Zit je in de mix met een mocrochick, TS?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef violetta het volgende:
[..]
in dat geval wordt het vervolgd dmv een pm
wat bedoel jij hiermee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zit je in de mix met een mocrochick, TS?
Fijn! En ik heb mij bovendien speciaal voor dit topic geschoren en gekamd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef violetta het volgende:
[..]
tuurlijk mag jij hier je mening posten
motiveer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Fijn! En ik heb mij bovendien speciaal voor dit topic geschoren en gekamd!
Ik zie heel soms wel eens Marokkaans/Turks meisje waarvan ik denk. Daar zou ik het op kunnen. Maar dat is minder frequent dan bij een hoop andere bevolkingsgroepen.
Een aandeel van die Marokkaanse chicks zijn van die gigantische orken waar iets mis is gegaan met de schildklier lijkt wel.quote:
De Marokkaanse meisjes die ik ken zijn best knap hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een aandeel van die Marokkaanse chicks zijn van die gigantische orken waar iets mis is gegaan met de schildklier lijkt wel.
Een ander aandeel heeft gewoon niet bijster mooie ogen en als je dan een hoofddoekje draagt en niks anders toont dan geeft mij dat weinig vertrouwen in de rest.
Bovendien zegt mijn rationele kant mij altijd dat deze mensen op ideologisch vlak niks met mij gemeen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |