Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?quote:
In herhaling vallen is jouw stijl niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer een "Wasabi op cat zijn kutje smeren" tt?
Ik heb wel een mooie van het nieuwe kind maar ik blijf niet plakkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Qut, dr zijn ook Limburgers waar je wel van harte welkom bent hoor
Strega, wat ontzettend naar voor de Bullemans, dat wordt natuurlijk ook niet meer echt beter he.
Geef m maar een lekkere massage van mij !
Indaha, geeneens een pic van jou met je nieuwe kind voor ons?
Geloof het wel.quote:
Kloptquote:
Pagan zegt dat de Mitra, iig die in Hoogezand, alle soorten Jopen heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:41 schreef Strega het volgende:
NeeWaar haal ik die? Ik heb eergisteren Jopen - Hoppen bier gehad
kan alleen nérgens de adriaan vinden, van Jopen.
kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In herhaling vallen is jouw stijl niet.
Hip ende modern!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw Nespressoapparaat gekochtHet oude was eindelijk stuk genoeg en ik had genoeg bol.com-bonnen gespaard voor een nieuwe
![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze verschillende soorten hadden inmiddels, maar ik kan me nog wel herinneren dat het geïntroduceerd werd. Volgens mij voor 1250 jaar Haarlem of zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:43 schreef Qwea het volgende:
KloptEcht een ge-wel-dig biertje was dat. Alleen die Adriaan... die is hier nergens te krijgen
Check one check twoquote:
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Hip ende modern!![]()
Mijn tweedehands Senseo faalde vanmiddag jammerlijk.Ik denk dat ik er toch maar eentje ga kopen want die krijgertjes zijn echt niks.
Ziet er top uit Rewimo!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, gaaf kleurtje hè? Ik was er gelijk weg van. Ik ben van blauwquote:
Ja, zo vergaat het ons met onze Italiaanse espresso machine, je lust bijna nergens anders meer koffie en Pagan is een geweldige "Barista".quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je eenmaal Nespresso hebt geproefd vraag je je af wat je in hemelsnaam lekker vond aan Senseo. Nespresso is zoveel lekkerderMaar ook duurder, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |