Ben nu aan het luisteren. De gitaar is nogal vals, wat mij betreft zou je die wat "mooier/muzikaler" mogen spelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:45 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10905057 (lange versie)
http://soundclick.com/share.cfm?id=10905058 (korte versie)
Nu met alles er op en er aan, meningen?
Verdomme nu ben ik alleen maar filmpjes van clapton aan het kijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een faalsite is dat gitaarnet: je kunt niet eens zoeken zonder te registreren.
Enne, noobvraagje: Ik zie wel 'ns dat ze een tapijt op 't podium hebben liggen, zoals hieronder
(Heerlijk nummer trouwens):
Waarom eigenlijk? Geluid? Gladheid?
En daar is wat mis mee?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Verdomme nu ben ik alleen maar filmpjes van clapton aan het kijken
I know, ik ken het zelf ook maar al te goed. Maar heb nu toch vakantie en geen fuck te doen dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou was ik eigenlijk met wat anders bezig.
Dat is er mis mee
Er schijnen behoorlijke kwaliteitsverschillen tussen de verschillende Epiphones te zitten, daarnaast zijn er ook veel 'imitaties'. En vwb prijzen, ik zie op MP te vaak compleet debiele prijzenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:41 schreef Iemand91 het volgende:
De wereld van gitaren is vreemd. Waar de ene ¤250 vraagt voor een Epi Standard Plus Top (althans dat denk ik dat het is) inclusief Marshall amp, vraagt een ander voor een uit 2006 er ¤510 () voor.
Nieuw zijn ze rond de ¤420 maar dat is die laatste geloof ik vergeten...
* Iemand91 stays on the lookout voor een oude, dus als jullie er een hebben/zien/kwijt willen/vinden:![]()
Bedoel je de elcetrische gitaar?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben nu aan het luisteren. De gitaar is nogal vals, wat mij betreft zou je die wat "mooier/muzikaler" mogen spelen.
Oh de 13e kan ik volgens mij wel, alleen zou ik met het OV moeten. Volgens 9292ov kan ik dan uiterlijk om 6 over 8 weg.quote:
Dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wallmart filmpje gezien op dumpert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |