Die staat hier ook op fok te koopquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/470368064
Gaaf ding
Wow gaaf!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Ik had gister even gejammed in het vondelpark samen met een andere muziekant waar ik een project meedoe...
is kijken of jullie dit wat vinden ... tis ff wat anders hahaha maar we enjoyed anyway
Mvg
DTmaster
PS: Ik speel rechts!
Zo héquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Ik had gister even gejammed in het vondelpark samen met een andere muziekant waar ik een project meedoe...
is kijken of jullie dit wat vinden ... tis ff wat anders hahaha maar we enjoyed anyway
Mvg
DTmaster
Zit de kenner waarom, of heeft de verkoper ongelijk (en degenen die bieden gelijk)?quote:Your guitar was made at the
Corona Plant (Fender), USA
in the Year(s): 1992 - 1993
Dus dat wordt losschroeven voor degene die zeker wil wezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Een Fender dus.
Maarja, er kan eens een Fender nek op gezet zijn
Meesterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Vet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Google weet alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:45 schreef Niles-Crane het volgende:
Weet iemand hoe zo'n Piezo element werkt? Vind t maar een raar ding
Nice, al vind ik de manier hoe zij speelt zo mannelijk, staat zo raar. Niet dat ik het beter kan hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Ik weet niet waar ik het las, en ik weet al helemaal niet meer hoe het allemaal precies zit, maar ik had ooit gelezen op internet ergens dat de/een importeur er 600 LC's had liggen. Als dat zo is, en ze worden allemaal geveild, dan kunnen ze nog wel even...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Daar bij daan ligt inderdaad een hoop shit zeg.
Die kerel vertelde dat er nog zeker 2 keer een veilig zou komen. Maar ik weet niet of die die nu loopt er ook 1 van is.
Bedankt nog man!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Daar bij daan ligt inderdaad een hoop shit zeg.
Die kerel vertelde dat er nog zeker 2 keer een veilig zou komen. Maar ik weet niet of die die nu loopt er ook 1 van is.
Groot deel is al verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, en ik weet al helemaal niet meer hoe het allemaal precies zit, maar ik had ooit gelezen op internet ergens dat de/een importeur er 600 LC's had liggen. Als dat zo is, en ze worden allemaal geveild, dan kunnen ze nog wel even...
Wat heb je gehaald dan?![]()
![]()
Haal een mic-standquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Braddie het volgende:
Is het het waard om in een Sheng Feng western een simpel elementje te laten zetten?, heb hem sinds een aantal dagen, maar wil hem eigenlijk wel versterkt hebben, voor opnames en zulks, want met een microfoon op je been voor de klankkast schiet ook niet echt op
hahaha jah zo had ik het nog niet gezien, nog maar eens aanzetten dan!!...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nice, al vind ik de manier hoe zij speelt zo mannelijk, staat zo raar. Niet dat ik het beter kan hoor
Omgquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Hij zei ook dat het meeste vrij rap ging. ofja hij had tot nu toe wel bijna alles nog verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, en ik weet al helemaal niet meer hoe het allemaal precies zit, maar ik had ooit gelezen op internet ergens dat de/een importeur er 600 LC's had liggen. Als dat zo is, en ze worden allemaal geveild, dan kunnen ze nog wel even...
Wat heb je gehaald dan?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |