Ik ook, en ook vaak de schuldige.. maar deze is echt met een sleutel of een ander scherp object erin gezetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb hier een daar ook wat krasjes en lakschade
en als je dan nog een HDTV hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel gaaf, digitale TV met Film1 abo, altijd wel ergens een leuke film, 24/7
Heb ik, natuurlijkquote:
Ja, dat is heel erg kut. Vooral omdat je niet welke lul dat gedaan heeft zodat je een en ander kan verhalen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook, en ook vaak de schuldige.. maar deze is echt met een sleutel of een ander scherp object erin gezet
Precies, kan ook gewoon per ongeluk zijn gebeurd, maar laat dan iets achter.. Overigens gelijk een paar auto's in de buurt bekeken, of het toevallig niet een of andere gek was..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is heel erg kut. Vooral omdat je niet welke lul dat gedaan heeft zodat je een en ander kan verhalen.
Ja, ik ga dat morgen ook maar eens doen denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
Toevallig. Ik heb net de auto uitgemest.
De winst: 7.65 euro, handje vol Zwitserse Francs, heeeeeel veel troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |