SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
BOOMTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik ga nu BO starten. Wie start de party?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik ga nu mensen uitnodigen dan
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:49 schreef MarkM het volgende:
Gelukkig geen first strike maps door knox.![]()
15 euro voor 5 mappen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Oops, dat laatste hoorde ik niet meer Ricky
Ik ga nu ook beginnen. Ik join wel. Was ook nog even Fifa aan het doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik nodig je nu uit.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
FOK v OHIO
Dadelijk potje DOM?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
verkapt *kijk mij eens eenzaam zijn op de xbox*
Gamertag : Murzeltje1976
't is mn eerste FPS op xbox, be nice, of gebruik me als targetpractice..Zo gek als een deur geeft je leven pas kleur!
Nikon D60, AF-S DX VR NIKKOR 18-200 mm![]()
Ricky is weg
Dat was sarcasme, nee dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:50 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Bedoel je dat je altijd in een hoek gaat zitten om kills te vangen?
Ik speel met die killstreaks alleen voor de xp om sneller bij level 50 te komen. Maar als ik verveeld ben dan zet ik gewoon blackbird, chopper en doggies aan.
Ben ff weg tot later vanmiddag peace.Jemig ben bijna bij prestige 8! Whoehoe!
Zo niet.. dan toch!![]()
Surenas erbij, Mark weg?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Surenas, wie ben jij hierzo?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ah kTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Wat dan, haal je de 1.50 niet?quote:Gewoon niet in een party zitten en een beetje lullen en je hebt zo wat mensen om mee te spelen denk ik, het is mij ook gelukt en ik ben niet echt rustig als het niet zo goed gaat. Kan ook zijn dat ze me enkel gebruiken voor mijn skills..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Murzeltje het volgende:
't is mn eerste FPS op xbox, be nice, of gebruik me als targetpractice..
[ Bericht 22% gewijzigd door Catkiller op 30-07-2011 20:50:10 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Vandaag gloednieuwe Xbox 360 Slim 250GB gekochtnu kan ik mijn ps3 weer laten verstoffen als vanouds.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Geef hem dan maar voor 50 euro aan mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Precizionist het volgende:
Vandaag gloednieuwe Xbox 360 Slim 250GB gekochtnu kan ik mijn ps3 weer laten verstoffen als vanouds.
![]()
Herkenbaar, jammer genoegquote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Precizionist het volgende:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nieuwe maps zij zeker goed te doen, helaas is het campvolk bij DOM zo triest geworden dat het de moeite bijna niet meer waard is..
Moet zelf haast gaan campen om mn chopper/dogs bij elkaar te krijgenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
DOM is ook een campbased gametype. Het verdedigen van één post resulteert al snel in kamperen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:15 schreef BzP het volgende:
Nieuwe maps zij zeker goed te doen, helaas is het campvolk bij DOM zo triest geworden dat het de moeite bijna niet meer waard is..
Moet zelf haast gaan campen om mn chopper/dogs bij elkaar te krijgenTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
No shit...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
DOM is ook een campbased gametype. Het verdedigen van één post resulteert al snel in kamperen.
Ik ben dedicated DOM speler sinds het begin van BO, maar het begint me nu langzaam te vervelen nu campen met ghost en silenced famas heel erg in de mode isVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daarom hacker pro en gewoon je motion sensor een paar keer op je pad neer zetten, de meeste mensen spelen toch zonder die perk, en als ze met die perk spelen en je ziet ze niet op je sensor dan maken ze wss je equipment kapot dus dan hoor je het in ieder geval nog wanneer de eerste er aan komt. En als dat geen oplossing is dan zet ik er zelf ook gewoon ghost op maar dan wel zonder silencer, schijtattachment dat
Liever iemand met ghost dan een n00btube, granaten zijn al erg zat
[/quote]![]()
Ik speel bijna altijd met FJ, dus hacker heb ik niet nodig...
Marathon of TM proVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
deze was wel nice, ziekelijk veel haat berichten erna hahah, waren gasten met kd van 3 en winratio van 5 enzo![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hahah normaal doe ik dat niet hoor, heb die gewone button lay out ook. heel af en toe het proberen waard maar het blijft nep
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Had net een game, spy plane up en 1 stipje, 7 keer gekilled door een ghostfag en 0 keer hem gekilledMjah wel grootste deel van de ronde alle vlaggen gehad en toch nog een killrate van 2 dus dan kan ik het wel lijden, wel zwaar irritant maargoed, ze zullen hun perk wel nodig hebben.
Haha dat droppen, zwaar irritant ook ja, gelukkig doen niet al te veel mensen het. Heb er wel minder last van met de M16, heb leren richten
[/quote]![]()
haha dat ghost is echt om te huilen ja. vind het vaak wel irritanter als 1 het heeft in plaats van 5, want dan echt gefocussed op de radar en er totaal geen rekening mee houden, en dan natuurlijk constant de lul door die ene met ghost. mja gewoon zorgen dat je snel een blackbird hebt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sommige momenten redt een drop gewoon je leven..
Mensen die als een achterlijke bij elke encounter lopen te droppen (van achter bvb) zijn ook mongolen....
Maar soms heeft een drop me een triple/quad opgeleverd, terwijl als ik dat niet deed dan was ik de sjaak...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Topic weer teruggevonden hij was verdwenen uit mijn AT.
Mijn KD gaat nu naar de klote omdat ik alle perks pro probeer te halen
[ Bericht 61% gewijzigd door Spacevietnamees op 01-08-2011 23:52:16 ]![]()
Zo topic staat weer in een reeks. Gaarne een nieuw deel in de reeks openen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doe normaal.
[ Bericht 96% gewijzigd door STING op 02-08-2011 19:40:09 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Pfffff ik werk geen 14 uur op een dag waar het >30 graden is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat ben jij voor irritante kneus dan?
(K)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yay, gouden wapenswerd tijd.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Flak Jacket Pro halen is lastig, ik moet alleen nog 5 granaten terug gooien maar het wil maar niet gebeuren.![]()
EZ perk om te halen, warlord is pas kut met multi kill granaatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef Spacevietnamees het volgende:
Flak Jacket Pro halen is lastig, ik moet alleen nog 5 granaten terug gooien maar het wil maar niet gebeuren.
RvP; Feyenoord
Die had ik juist meteen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
EZ perk om te halen, warlord is pas kut met multi kill granaat![]()
![]()
Ik heb wel triple gehad op nuketown :pRvP; Feyenoord
You can add me. vandermar89 op livequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Murzeltje het volgende:
't is mn eerste FPS op xbox, be nice, of gebruik me als targetpractice..RvP; Feyenoord
Multikills zijn wel te doen zolang er punten zijn waar mensen verzamelen, ik denk maar niet te veel na bij perks halen en speel gewoon zoals ik altijd doe, werkt vaak het beste
[/quote]![]()
Bij de meeste perks werkt dat wel maar Tactical Mask bijvoorbeeld is fucked up. Of Second Chance ook al zo 1.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:09 schreef Catkiller het volgende:
Multikills zijn wel te doen zolang er punten zijn waar mensen verzamelen, ik denk maar niet te veel na bij perks halen en speel gewoon zoals ik altijd doe, werkt vaak het beste![]()
second chance moet je ook gewoon niet willen halen, en gebruiken al helemaal niet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Voor FJ moet je gewoon wat meer campen rijstkoker (bij objectives bvb), en die multikill voor warlord is piss easy...
Gewoon DOM doen...
TM pro halen is zwaar klote jaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja klopt eigenlijk maar ik wil toch alles pro halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
second chance moet je ook gewoon niet willen halen, en gebruiken al helemaal niet![]()
![]()
Ik heb SC nieteens gekocht...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja klopt eigenlijk maar ik wil toch alles pro halen.
Gayass fgt perk.. Verdient een roze kleur dat embleemVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik had tactical mask eigenlijk vrij snel, was de eerste pro perk die ik had in 14e prestige, daarna al snel SoH en FJ. Flack jacket pro is echt een heel erg ondergewaardeerde perk en vooral door de ghost users. Ik heb 1 ghost pro class met een strela 3, ik gebruik die alleen wanneer ik gekilled word door een gunship of chopper gunner zodat ik deze kan neerhalen en weer met lightweight pro of FJ pro kan spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
Voor FJ moet je gewoon wat meer campen rijstkoker (bij objectives bvb), en die multikill voor warlord is piss easy...
Gewoon DOM doen...
TM pro halen is zwaar klote jaRvP; Feyenoord
Noobtuben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef rickyszz het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk, wat kan ik daaraan doen?![]()
![]()
Gewoon niet spelen wanneer je er geen plezier meer in hebt. Of gaan kloten met classes ja en met ballistic knife en tomahawk en een ander leuk wapen spelen en lachen bij elke n00b die je omver helpt met je zuigende class
[/quote]![]()
Ook al gedaan,quote:maar misschien is het een idee om weer een tomahawk across the map challenge the houden!
![]()
![]()
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ook al gedaan,maar misschien is het een idee om weer een tomahawk across the map challenge the houden!
![]()
Voordat mij dat gelukt is, is Call of Duty Modern Warfare 12 al uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.![]()
Maar, leuk om eens te proberen![]()
![]()
hoeveel rondjes? 10?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.
Of rondjes op sensitivity 10?
Of beide?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
hahah dat is echt niet moeilijk hoor als je al op die sensivity speelt, maar leuk is anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.
probeer dan beter dit soort dingen, stuk vetter:
hahah nice, die in stadium sowieso maar eens proberen met snd
wtfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah dat is echt niet moeilijk hoor als je al op die sensivity speelt, maar leuk is anders.
probeer dan beter dit soort dingen, stuk vetter:Nice one
Zo niet.. dan toch!![]()
Nog PS3-ers aan het gamen die zin hebben in een party?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik zometeen wel!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef Kn0x het volgende:
Nog PS3-ers aan het gamen die zin hebben in een party?![]()
![]()
Party?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Morgen overdag shoppen. Zaterdag pas weer tijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:00 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hardcore.Morgen overdag party? In m'n eentje gaat demolition nooit goed.
En hardcore
Ach, ben ook nog bezig.
Mn vriendin zal wel weer kwaad zijn morgen omdat ik mn nest niet uit kom maar fuck dat.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Als je de Hardened of Prestige editie hebt krijg je deze pack gratisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die zombie mappen zaten ook al bij de Hardend edtieGeen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.![]()
ah krijg je 1 nieuwe zombie map gratis dat is wel aardigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Als je de Hardened of Prestige editie hebt krijg je deze pack gratis![]()
Heeft iemand de montages van Ireapzz gezien?
Die gast heeft echt godenskill...
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Vandaag nog even gespeeld keer met de set up van space gedaan 3-4-5. Best wel grappig omdat je mooi veel xp krijgt + geen last van spy planes etc + altijd kill streaks halen. Alleen niet zo leuk als je opeens tegen noobs speelt.Was dat nou die montage maker waarvan ze dachten dat dat een wijf was?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:09 schreef BzP het volgende:
Heeft iemand de montages van Ireapzz gezien?
Die gast heeft echt godenskill...![]()
Party iemand?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Nu op de xbox?quote:
Of heft iedereen soms een ps3 :GRvP; Feyenoord
Fucked up verbinding. Ik wil alleen maar rondrennen met Python dual wield, flak jacket, scout en marathon pro![]()
![]()
Nog mensen die willen party-en?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
tis een wijfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef MagischMannetje het volgende:
Vandaag nog even gespeeld keer met de set up van space gedaan 3-4-5. Best wel grappig omdat je mooi veel xp krijgt + geen last van spy planes etc + altijd kill streaks halen. Alleen niet zo leuk als je opeens tegen noobs speelt.
[..]
Was dat nou die montage maker waarvan ze dachten dat dat een wijf was?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heel lang geleden had ik een Thaise chick die de controller vasthield alsof ze een hamburger atquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:34 schreef AryaMehr het volgende:
Vrouwen die gamen.Laat staan vrouwen die er ook nog eens goed in zijn.
![]()
![]()
![]()
Hehe, ze was waarschijnlijk handiger met het het vasthouden van die andere controller?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heel lang geleden had ik een Thaise chick die de controller vasthield alsof ze een hamburger at![]()
Groeten vanuit het zonnige Marokko overigens.![]()
Zij was zeer bekwaam in het eten van vleeswaren, ze is nu alleenstaande ouder met obesitas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, ze was waarschijnlijk handiger met het het vasthouden van die andere controller?
Groeten vanuit het zonnige Marokko overigens.Altijd jammer van die chicks van vroeger die je dan weer tegenkomt na een paar jaar en dat ze dan mega dik zijn.
Fijne vakantie trouwens![]()
![]()
een wijf met zo'n leipe skills is beangstigend...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De tering laatste weer eens mw2 gespeeld. Echt vond er geen fuck meer aangaat echt 10xx xo snel als black ops.
![]()
Ik mis eigenlijk MW2 wel een beetje. Mijn trage laptopje kan het alleen niet echt lekker meer draaien en heb black ops dusja. Ik wacht wel op mw3.Hopelijk is dat een mix tussen het goede van MW2 en black ops.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat hoop ik ook!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis eigenlijk MW2 wel een beetje. Mijn trage laptopje kan het alleen niet echt lekker meer draaien en heb black ops dusja. Ik wacht wel op mw3.Hopelijk is dat een mix tussen het goede van MW2 en black ops.
Begrijp me niet verkeerd ik heb me heel lang goed vermaakt met mw2. Alleen na 9dagen totaal black ops gespeeld te hebben, dan is de overgang naar mw2 echt drama.![]()
![]()
Had net een game tegen een hoop hoge prestiges die in een party zaten, 2 keer blackbird en 2 keer attack dogs en nog hadden ze de ronde verloren (Domination). Vroegen meteen of ik met ze mee wou spelen
[/quote]![]()
Dat zegt hij toch niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef KoningStoma het volgende:
Sinds wanneer impliceert een hoge prestige een goede speler?
Misschien doelt hij op ervaren spelers?
Want dat impliceert prestige niveau wel..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat mij opvalt is dat vaak level 50 commanders zonder prestige te gaan spelers met een hoge KD zijn. Prestige gaan zegt echt niets. Zag laatst een 15de prestige die al bijna 30 dagen speeltijd had en een KD van 0.60![]()
![]()
het zegt ook niks nuttigs, geeft alleen aan dat je redelijk wat gespeeld hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Prestige is dan ook slecht voor je k/d. Omdat je op het begin kut wapens hebt. En je geen pro perks hebt etc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat mij opvalt is dat vaak level 50 commanders zonder prestige te gaan spelers met een hoge KD zijn. Prestige gaan zegt echt niets. Zag laatst een 15de prestige die al bijna 30 dagen speeltijd had en een KD van 0.60![]()
Met de Enfield en MP5K rapid fire speel je prima tot je de beter wapens unlockedquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Prestige is dan ook slecht voor je k/d. Omdat je op het begin kut wapens hebt. En je geen pro perks hebt etc.![]()
Zo begon ik iedere prestige MP5K > Enfield > Famas en dan AK47 of Commando.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de Enfield en MP5K rapid fire speel je prima tot je de beter wapens unlocked![]()
Ik begin iedere prestige met MP5K en eindig ermee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Zo begon ik iedere prestige MP5K > Enfield > Famas en dan AK47 of Commando.lekker wapen.
![]()
Precies, lekker vaak doodgaan gewoon. Lekker veel killstreaks aan de vijand geven en er vooral lekker voor zorgen dat je team verliestquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die zich druk maken om hun k/d.![]()
![]()
Sinds nooit. Maar het is een aanduiding dat het mensen zijn die er redelijk wat uren op hebben zitten en genoeg ervaring hebben om je eventueel keihard te verkrachten en automatisch let ik er op. Hoge prestige + party tegen lagere prestige zonder party, wie zou jij vooraf als winnaar bestempelen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef KoningStoma het volgende:
Sinds wanneer impliceert een hoge prestige een goede speler?
Laagste K/D op een hoge prestige die ik tegen kwam was 0.33, mijn Xbox zou buiten in de regen liggen als ik dat wasM16 kiezen, ACOG er op kopen zodra het kan en van die gay last stand af komen en je bent onoverwinnelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Prestige is dan ook slecht voor je k/d. Omdat je op het begin kut wapens hebt. En je geen pro perks hebt etc.
Heb ik lang niet gedaan maar nu ik op 1.56 zit en telkens hoger kom begin ik er toch wel veel op te lettenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die zich druk maken om hun k/d.
[/quote]![]()
K/D ratio bij mij is echt verdomt laaggewoon omdat ik het meer speel voor m'n plezier
Soms zitten er wel lekkere rondjes bij
![]()
![]()
Ik bakte er in het begin echt niks van en misschien sinds de 6e prestige ofzo begon het pas te komen mij KD is nu 1.40 en fucked up connection ook altijd. Maar als ik baas dan gaat ie hard![]()
![]()
Prima ja, maar niet zo goed als met je favo wapen + pro perks + killstreaks die je wilt. Dus je speelt iets minder dus slechter voor je k/dquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de Enfield en MP5K rapid fire speel je prima tot je de beter wapens unlocked![]()
idd het gaat om de fun..
doen wat je leuk vind
Ik landde net een 720 tomahawk in Jungle
en nog wat random bs uit t potje om de clip te vullenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Winnen en goede scores halen is leuk. De helft van de potjes dik negatief gaan kan toch niet leuk zijn lijkt me.![]()
2 a 3 kd halen rondrennend met een sniper en tomahawks is het leukste wat er is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Winnen en goede scores halen is leuk. De helft van de potjes dik negatief gaan kan toch niet leuk zijn lijkt me.
imoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Laatste tijd ook veel aan het rondrennen met marathon pro en Sniper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef BzP het volgende:
[..]
2 a 3 kd halen rondrennend met een sniper en tomahawks is het leukste wat er is.
imo![]()
Als mensen dat kunnen vind ik het knap in BO kan ik gewoon totaal niet snipen terwijl ik dit in COD 4 en MW2 heel goed kan. Geef me een SMG, Shottie of Assault rifle en ik maak de meeste mensen inquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef BzP het volgende:
[..]
2 a 3 kd halen rondrennend met een sniper en tomahawks is het leukste wat er is.
imo![]()
probeer de psg1 eens, die is echt ownagequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als mensen dat kunnen vind ik het knap in BO kan ik gewoon totaal niet snipen terwijl ik dit in COD 4 en MW2 heel goed kan. Geef me een SMG, Shottie of Assault rifle en ik maak de meeste mensen inVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik vind dat geen snipen imo is dat een wapen zoals de M4AO3, Intervention of L96quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef BzP het volgende:
[..]
probeer de psg1 eens, die is echt ownage![]()
pak dan de WA2000 als je toch een baas wilt zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat geen snipen imo is dat een wapen zoals de M4AO3, Intervention of L96Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
L96a1 gaat ook steeds beter de truc is net langs de persoon te richten en dan snel een tikje naar het midden te geven.![]()
jip de aim assist zn ding laten doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:18 schreef Spacevietnamees het volgende:
L96a1 gaat ook steeds beter de truc is net langs de persoon te richten en dan snel een tikje naar het midden te geven.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is dit dan voor reactiequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef BzP het volgende:
[..]
pak dan de WA2000 als je toch een baas wilt zijn![]()
![]()
Ik had psies dezelfde vraagtekens bij jou blije reactie..quote:
snipers zijn snipers
Niet "ik vind dat geen snipers"Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
logische reactie van hem imo :p bolt action snipers zijn de ekte ekte snipers.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In MW2 is dat nog erger dan in BO daar kan gewoon iemand een hele kamer leeg knallen met een .50 Cal door gewoon de trigger te spammen en niet te aimen dat is toch geen snipen? Bolt action is de way to goquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik had psies dezelfde vraagtekens bij jou blije reactie..
snipers zijn snipers
Niet "ik vind dat geen snipers"![]()
ah, die andere zijn showmodellen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef poker4lifee het volgende:
logische reactie van hem imo :p bolt action snipers zijn de ekte ekte snipers.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik vind ook dat als je dan wilt laten zien hoe goed je gebruik kan maken van de auto aim dat je het met een bolt action moet doen.![]()
werkt op allebeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef mash_ het volgende:
ik vind ook dat als je dan wilt laten zien hoe goed je gebruik kan maken van de auto aim dat je het met een bolt action moet doen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ow yeah klaar met werken sinds 10 uur dus zo maar ff knallen
Laatste perks ff pro halen: Lightweight, Steady Aim en Second Faggot
[ Bericht 19% gewijzigd door Spacevietnamees op 09-08-2011 12:32:28 ]![]()
Ik moet die schijt Ghost Pro nog halen maar ik vind nooit iemand die een Sentry gun gebruikt. Dus gebruik ik hem en pak ik hem niet, ik hoop dan stiekem dat een enemy hem pakt en ergens plaatstquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ow yeah klaar met werken sinds 10 uur dus zo maar ff knallen
Laatste perks ff pro halen: Lightweight, Steady Aim en Second Faggot
Ja klopt Sentry zie je niet echt vaak meer verschijnen de eerste paar prestiges had ik 'm altijd aanstaan maar tegenwoordig issie bijna zeldzaam. Steady Aim is kut want je moet 150 hipkills maken terwijl ik altijd richt zelfs met shotgun. En Second Faggotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik moet die schijt Ghost Pro nog halen maar ik vind nooit iemand die een Sentry gun gebruikt. Dus gebruik ik hem en pak ik hem niet, ik hoop dan stiekem dat een enemy hem pakt en ergens plaatstmoet ik nog een headshot halen.
![]()
WTF boeit het op welk wapen je je wilt laten zien hoe goed je gebruik kan maken van de aim assistquote:
ik hipfire altijd in CQCquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja klopt Sentry zie je niet echt vaak meer verschijnen de eerste paar prestiges had ik 'm altijd aanstaan maar tegenwoordig issie bijna zeldzaam. Steady Aim is kut want je moet 150 hipkills maken terwijl ik altijd richt zelfs met shotgun. En Second Faggotmoet ik nog een headshot halen.
Als je altijd aimt dan sta je stil en dan ben je een easy targetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Enige wapen waar de hipfire echt mee zuigt is de Galilquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef BzP het volgende:
[..]
ik hipfire altijd in CQC
Als je altijd aimt dan sta je stil en dan ben je een easy target![]()
\Bij de 1en is het veel makkelijk dan de anderen. Dus als je dan echt zo goed bent gebruik je de moeilijkste.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef BzP het volgende:
[..]
WTF boeit het op welk wapen je je wilt laten zien hoe goed je gebruik kan maken van de aim assist![]()
Heb ik met de commandoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wapen waar de hipfire echt mee zuigt is de Galil
Met de galil heb op zn tijd ik hipfire quads gemaaktVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
1en?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
\Bij de 1en is het veel makkelijk dan de anderen. Dus als je dan echt zo goed bent gebruik je de moeilijkste.
Waar staat dan dat bij de ene wapen de aim assist makkelijker is?quote:
Ik heb er nog nooit van gehoord.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lijkt me nogal logisch he, je schiet 10 kogels voordat je met die anderen er 2 geschoten hebt. dus veel meer kans om raak te schieten dus stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar staat dan dat bij de ene wapen de aim assist makkelijker is?
Ik heb er nog nooit van gehoord.![]()
22 kills met snd en nog met 4-3 verliezen, zwaar kut team.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kutzooi al een tijdje lopen kloten met de router omdat ik heel de tijd een kutverbinding heb, nu staat er dus dat wifi 80% verbinding heeft alleen volgens mij ligt het gewoon aan de provider.
Controller tegen het kozijn aangegooid, wilde eigenlijk naar buiten mikken maar bedacht me in de laatste milliseconde. IK WORD GEK.
[ Bericht 8% gewijzigd door Spacevietnamees op 09-08-2011 16:06:37 ]![]()
Wat heeft ROF nou met aim assist te maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch he, je schiet 10 kogels voordat je met die anderen er 2 geschoten hebt. dus veel meer kans om raak te schieten dus stuk makkelijker.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat heeft ROF nou met aim assist te maken?![]()
![]()
Inderdaad. Dat is de anti-sniper. Hét wapen om die idiote "snipers" mee op hun plaats te wijzen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In MW2 is dat nog erger dan in BO daar kan gewoon iemand een hele kamer leeg knallen met een .50 Cal door gewoon de trigger te spammen en niet te aimen dat is toch geen snipen? Bolt action is de way to go![]()
Okee lui, back ontopic. Elkaar trollen doe je maar via PM.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Jij moet eens terug whats appen! en headset kan je wel gebruiken ja. Laptop micquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef MarkM het volgende:
Hey Kn0x, ik ga morgen wel even een headset halen denk ik!Sorry voor die teamkill nog.
![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe laptop!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij moet eens terug whats appen! en headset kan je wel gebruiken ja. Laptop mic![]()
Haha ik had gisteren vier man die allemaal tegelijk via het steegje wilden komen in Hazard, makkelijk scoren dan, vervolgens een rolling thunder gekregen en op dat gebied gezet en daar kwamen 5 kills uit
Speel sinds deze week ook regelmatig met een olympia. Bijna elke kill die je dan hebt heb je in ieder geval moeite voor gedaan en levert tenminste vaak leuke momenten op, weer wat anders dan de hele map overschieten met een M16
[/quote]![]()
Goedenavond allen, ik ben in voor een nacht BO @ Xbox.
Al geeft iedereen ff zn gamertag, dan kunnen we ff partyhardy'en!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
m16quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Wat hou ik toch van die 3 burst wapens!![]()
![]()
Dat ja alleen in Close Combat niet zo fijn. Maar daarom moet je ook zorgen dat ze niet zo dicht bij komenquote:![]()
![]()
CZ75 + Full auto upgrade of een Python + Speed reloader als secondary dan win je toch nog vaak zat in close combat? En het eerste wapen wat je ziet liggen gewoon altijd mee nemen
[/quote]![]()
Klopt. Doe ik ook altijd. 9 van de 10 keer pak je een Famas op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef Catkiller het volgende:
CZ75 + Full auto upgrade of een Python + Speed reloader als secondary dan win je toch nog vaak zat in close combat? En het eerste wapen wat je ziet liggen gewoon altijd mee nemenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
of Python Dual Wieldquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef Catkiller het volgende:
CZ75 + Full auto upgrade of een Python + Speed reloader als secondary dan win je toch nog vaak zat in close combat? En het eerste wapen wat je ziet liggen gewoon altijd mee nemen
Dan is het net een shotgun.ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Heb daar geen ervaring mee, dual wield is niet mijn ding. Zal niet snel gebeuren dat ik het gevecht er mee win namelijk. Volgens mij druk ik bij dual ook vaak enkel maar op 1 trigger zoals normaal
[/quote]![]()
1 burts = 3 kogelsquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Wat hou ik toch van die 3 burst wapens!
Vanaaf weer Team TacticalWel leuk als je met zijn 3en speelt. en soms met zijn 4en. Dan werk je tenminste samen.
![]()
Als je niks te doen hebt: http://picacid.com/classgen/ En dan black ops met die class gaan spelen die je krijgt![]()
![]()
Heb er wel eens naar gekeken maar zou me er nooit toe kunnen zetten om dat te doen, te zonde van m'n K/D!
Gister trouwens met 1 mortar 5 kills![]()
[/quote]![]()
boeiend die k/dquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Heb er wel eens naar gekeken maar zou me er nooit toe kunnen zetten om dat te doen, te zonde van m'n K/D!
Gister trouwens met 1 mortar 5 kills![]()
Ben jij ook zo iemand die niks inneemt als hij domination speelt?
![]()
Ik rook altijd een joint als ik Domination doequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
boeiend die k/dBen jij ook zo iemand die niks inneemt als hij domination speelt?
Ik niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik rook altijd een joint als ik Domination doe![]()
![]()
![]()
Ik werd wakker vorige week en dacht fuck roken, ik stop en vervolgens ook maar gestopt met smoken. Ik ben weer scherp, laatste tijd was ik teveel Spacevietnamees.quote:![]()
Netjes,quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik werd wakker vorige week en dacht fuck roken, ik stop en vervolgens ook maar gestopt met smoken. Ik ben weer scherp, laatste tijd was ik teveel Spacevietnamees.
Moet ik ook gaan doen.
beter voor mn werk...
But I just love chillin
Nee zo iemand ben ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
boeiend die k/dBen jij ook zo iemand die niks inneemt als hij domination speelt?
Of het team moet totaal kut zijn en niet op de flanken lopen, als ze al achter staan en ik kom er net in dan mogen ze het nog even zelf doen
[/quote]![]()
In game komen wat al lang bezig is en dat je dan in het team komt wat hard word ingemaakt is zwaar irritant ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee zo iemand ben ik niet
Of het team moet totaal kut zijn en niet op de flanken lopen, als ze al achter staan en ik kom er net in dan mogen ze het nog even zelf doen![]()
![]()
![]()
Zal ik MW3 reserveren? Als je nu reserveert bij Bol dan krijg je iets van Classic DLC content en hij is nu ook 59 euro hetzelfde als Black Ops nu nog steeds kost.
edit: Ik heb 'm gereserveerd
[ Bericht 29% gewijzigd door Spacevietnamees op 16-08-2011 08:36:26 ]![]()
Ik kan niets bestellen, stufi is nog niet binnen dus ben brokequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:23 schreef Spacevietnamees het volgende:
Zal ik MW3 reserveren? Als je nu reserveert bij Bol dan krijg je iets van Classic DLC content en hij is nu ook 59 euro hetzelfde als Black Ops nu nog steeds kost.
edit: Ik heb 'm gereserveerd![]()
RvP; Feyenoord
Geen idee, heb ook gegoogled maar kreeg het niet gevonden. Je maakt ook kans op de 5 toppers die in die periode uitkomen. Ben nu online op mobiel dus moet je zelf maar ff kijken welke het zijn op bol.com.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Antilurker het volgende:
Wat houdt die classic DLC content in dan?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Geen idee, heb ook gegoogled maar kreeg het niet gevonden. Je maakt ook kans op de 5 toppers die in die periode uitkomen. Ben nu online op mobiel dus moet je zelf maar ff kijken welke het zijn op bol.com.Dat staat er dus. Ik zal hem denk ik ook pre-orderenquote:Reserveer nu Call of Duty: Modern Warfare 3, Battlefield 3, Fifa 12, Assassin's Creed Revelations of Gears of War 3 en maak vanaf 1 augustus elke week kans om ze alle 5 te winnen! Daarnaast ontvang je bij reservering van Modern Warfare 3 op de Xbox 360 of PS3 de gratis: ‘Classic Call of Duty DLC’ op de dag van release.
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Lol, ik kom iemand tegen met een 90.88 k/dRvP; Feyenoord
Camping teef?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:22 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik kom iemand tegen met een 90.88 k/d![]()
Demolition speler, zal wel in party spelen en spawntrappen.quote:RvP; Feyenoord
Mij is het maar 1 keer gelukt om achter de spawn te komen maar mijn kogels gingen te snel op. Maar ik speel vaak alleen nu of maar met 3 man...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Demolition speler, zal wel in party spelen en spawntrappen.![]()
dan moet je m in open zettennquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jij? want ik kan dat niet omdat nat-type strict
![]()
Ja dacht ik ook, als ze maar geen lame ass zombie maps geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef mash_ het volgende:
‘Classic Call of Duty DL
Klinkt als oude cod maps ofzo![]()
Hoi, nieuw hier in dit topic..
Niet bepaald pro, maar eindig mn games wel in de plus meestal, niet dat ik eindig met 2-15 ofzo..
Soms wel is wat geluk zoals daarnet..
MW3 pre-order ik trouwens hier bij een kennis bij de Intertoys, lekker makkelijk..
Owja, PS3 trouwens..![]()
Ik ben ook nieuw. Ging vandaag de hele dag slecht tot mijn laatste ronde zonet. Array 23 kills 3 keer dood.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik heb 'm draadloosquote:
-Edit- In zijn geval was het via de kabel![]()
![]()
Eindelijk prestige 13 = gekleurdr Clantags
En je moet eens je GT/PSN in YouTube zoeken, krijg je geüploade filmpjes van andere mensen waar jij in zit te zien
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Lolquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef Antilurker het volgende:
Eindelijk prestige 13 = gekleurdr Clantags
En je moet eens je GT/PSN in YouTube zoeken, krijg je geüploade filmpjes van andere mensen waar jij in zit te zienmaar, bij mij krijg ik alleen van die baggerfilmpjes
![]()
![]()
Thanks, hij is nog wel Strict maar wel van NAT-type 3 naar 2 gegaanquote:![]()
![]()
Ik was slachtoffer van een quadspray, geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:03 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Lolmaar, bij mij krijg ik alleen van die baggerfilmpjes
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Ik van een 16 killstreak van een camper lol, en trots dat hij er op is. Voor de rest niets omdat ik er voor zorg dat ze niet dat soort dingen kunnen halen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:12 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik was slachtoffer van een quadspray, geloof ikRvP; Feyenoord
Enige filmpje waar ik in voor kom is waar een paar mensen in Nuketown door het raam springen, durfde bijna niet te zoeken aangezien ik 50 filmpjes had verwacht waarin ik aan het schelden ben.
Tevens wil ik even melden dat Ground War toch ook wel cool is, meer mensen om neer te schieten enzo, enige nadeel is dat je daar nog vaker hostproblemen hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik vond een filmpje waarin ik Second Chance gebruikte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RvP; Feyenoord
?quote:
Ziekelijk slechte skills van die famas dude ja..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
http://www.nextgentactics.com/LiveStream.aspxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:27 schreef Antilurker het volgende:
Iemand die al een linkje naar de livestream heeft van NGT ofzo? Voor de mappack.
Fail
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
MW3 speculaties:
Assault Killstreaks
4 Kills – Care Package
5 Kills – IMS – 3 or 4 placeable landmines that cannot be stunned or flashed
5 Kills – Predator Missile
5 Kills – Sentry Gun
6 Kills – Precision Airstrike
7 Kills – Attack Helicopter
7 Kills – Little Bird Flock – Mini Helicopters which patrol the map
9 Kills – Little Bird Guard – Big Helicopter that follows you from above and protects you
9 Kills – Mortar team – Mortar team but with 5 predator missiles – all go off at the same time in different places
10 Kills – Talcon – Mini Tank Robot
12 Kills – AC130
12 Kills – Pavelow
15 Kills – Juggernaught Suit – From spec Ops ( for anyone who sais in the spec ops video he gets it at 14 kills, well thats because he has hardline on)
Support Killstreaks
4 Kills – UAV
5 Kills – Counter UAV
5 Kills – Ballistic Duffel – Drop Juggernaught perk for the whole team, not jugg suit
5 Kills – Airdrop Trap – Drops a hacked care package
8 Kills – Sam Turret
10 Kills – Remote UAV – Target enemies with missiles
12 Kills – Advanced UAV – Blackbird
12 Kills – Remote Turret – Sentry Gun that you can control
12 Kills – Stealth Bomber
18 Kills – EMP
18 Kills – Juggernaught Recon Armour – Care Package Drop Armour
18 Kills – Escort Airdrop – Drops 5 care packages, one will be hacked
Specialist Killstreak:
2 Kills – You get 1 extra perk
4 Kills – Get another perk
6 Kills – Get another perk
Yes, you do get to choose the perk you get each time.
Perks
Plus = With Pro added
Tier 1
Extreme Conditioning – Sprint longer distances + Climb obstacles faster
Sleight Of Hand – Reload faster + Faster weapon swapping
Scavanger – Reload ammo from bags + Spawn with more ammo
Blind Eye – Undetectable from air support + Faster launcher lock on and extra damage to air support
Recon – Explosive damage marks target on HUD + Bullet damage marks target on HUD
Tier 2
Hardline – One less kill for Killstreak + Two assists count as a kill towards next killstreak
Assassin – Immune to UAV, Motion Sensor, Thermal and Heartbeat Sensor + Immune to CUAV & EMP
Overkill – Two primary weapons + Second primary can have 2 attachments
Quckdraw – Faster aim down sights + Faster animation of using equipment and throwing grenade
Blastshield – Flack Jacket (Immune to most explosives) + Immune to stuns and flashes
Tier 3
Sitrep – Enemy equipment is visible + Enemy footsteps are more clear
Dead Silence – Your footsteps are silent + No fall damage
Stalker – Faster movement with ADS + Delay on claymores
Marksman – ID target from range + Longer hold breath on scoped weapons
Steady Aim – Increased hip fire accuracy + Faster aim down sight while sprintingVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yes, Pavelow zit erbij echt een bazending zoals in MW2.
Maar, waarom zitten Sleight of hand en Scavenger bij elkaar![]()
![]()
Die Assassin perk is dus gewoon totale bullshit en dik overpowered als die er komt. Een combinatie van ghost en hacker pro maar dan nog net een stapje erger.
Verder dit dan weer gevondenWat van mij ook niet hoeft terwijl ik er nu vaak genoeg last van heb, aangezien ik met 3/4/5 of 2/3/4 speel met Hardline. Final Stand staat wel ergens als death streak trouwensquote:Another thing is the killstreaks will cycle through in the same life, so you dont have to die to reset your killstreaks and get your first killstreak again.
Blind Eye, Assassin en Sitrep/Dead Silence als perks en ik wens mensen veel succes om je te vinden
[/quote]![]()
Wat een bullshit weer in MW3. UAV 4 killsdat wordt leuk voor mensen die geen skills hebben en al moeite hebben om 2 kills te halen.
AC130dat is dan wel weer baas.
RvP; Feyenoord
Zooi voor die zombiemaps die niet gekocht gaan worden
[/quote]![]()
Denk dat er nog veel gaat veranderen aan het lijstjeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Specialist Killstreak:
volgens mij is dat gewoon nog het beste van allemaal![]()
![]()
scavanger nemen en overal flashbangs gooienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
2 assists = 1 kill. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken..![]()
![]()
Ja, zoiets dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
scavanger nemen en overal flashbangs gooienOf tijdens close combat 1 kogel raken en wegrennen.
Ik vind de perks wel leuk zo btw. Je kan best veel verschillende goede classes maken zeg maar. Bij black ops zie je altijd de zelfde classes.![]()
Na 12 kills heb je 9 perks?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef mash_ het volgende:
Specialist Killstreak:
volgens mij is dat gewoon nog het beste van allemaal![]()
![]()
Inderdaad, objectives helemaal volspammen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
scavanger nemen en overal flashbangs gooien
domme pro van de perk...
Zal wel veranderd worden.thats just stupidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zoiets dus.Of tijdens close combat 1 kogel raken en wegrennen.
SoH's pro had beter gepast bij overkill nietwaar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:10 schreef mash_ het volgende:
Ik vind de perks wel leuk zo btw. Je kan best veel verschillende goede classes maken zeg maar. Bij black ops zie je altijd de zelfde classes.En na 18 kills 12 perks?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik juist wel want op het moment kan ik het toch niet kopen :pquote:RvP; Feyenoord
Mijn eerste 100+ kill game111 kills
RvP; Feyenoord
Lekkere gamemode bij core trouwens.
Express: geen ghost en second chanceRvP; Feyenoord
Klinkt goed.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Had je ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef Timmos het volgende:
Ik dacht eerst dat ik ze alle 4 had..
Het eerste wat ik doe op Array is dat ding opblazen zodat de enemy geen triple of quad krijgtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef Timmos het volgende:
Ik dacht eerst dat ik ze alle 4 had..![]()
![]()
Ik heb al een heel tijdje black-ops en heb nog nooit één level van Zombies gespeeld.
Waarom schaam je je? Zombies zuigt echt hard man..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al een heel tijdje black-ops en heb nog nooit één level van Zombies gespeeld.
Gister 52-7 rushen met de psg-1 in nuketown..
Vind het wel vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
zombies is chill TOT wave 20 daarna wordt het snel saaiAls je het met zijn 2en speelt. Na wave 20 is het echt moeilijk dat maakt het wel leuk. Al speel ik het niet vaak. Maar soms gewoon ff 1 avondje.
![]()
Ik schaam me er niet voor maar heel veel mensen vinden 't juist heel tof. Het trekt me gewoon totaal niet.. Heb wel eens een commentary gevolgd over zombies maar vind 't maar niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom schaam je je? Zombies zuigt echt hard man..
Gister 52-7 rushen met de psg-1 in nuketown..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben maar gaan snipen met de L96A1, gaat wel lekker maar veel hosts kappen wanneer ik weer te gruwelijk ga.quote:![]()
Wie speelt er nou zonder host?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:45 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ben maar gaan snipen met de L96A1, gaat wel lekker maar veel hosts kappen wanneer ik weer te gruwelijk ga.![]()
Echte pussies zijn het, of kom je in zo'n noobteam waarbij je alles zelf moet doen Rambo style.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie speelt er nou zonder host?![]()
Ik heb letterlijk nog nooit als host gespeeld
En m'n internet is weer eens traag de laatste dagen, dus ik ragequit wat meer omdat ik bv. om het hoekje wordt neergeschoten
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Ik speel bijna altijd met host vet chillquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:06 schreef Antilurker het volgende:
Ik heb letterlijk nog nooit als host gespeeld
En m'n internet is weer eens traag de laatste dagen, dus ik ragequit wat meer omdat ik bv. om het hoekje wordt neergeschoten![]()
Maar even bij m'n ouders zeiken voor nieuw internetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel bijna altijd met host vet chill
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
MPL, FN FAL, G11, Spectre,quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:34 schreef Spacevietnamees het volgende:
Wat zou het minst gebruikte wapen zijn? Dan ga ik daar eens ff mee experimenteren.
[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 27-08-2011 13:57:56 ]![]()
Fal word heel veel mee gespeeld hoor. Ga hardcore maar eens spelen.quote:G11 word ook veel mee gespeeld. Alleen omdat je die pas als laatste kan kopen zie je die wat minder vaak.
![]()
In hardcore zal de Fal wel vaker voor komen denk ik jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Fal word heel veel mee gespeeld hoor. Ga hardcore maar eens spelen.G11 word ook veel mee gespeeld. Alleen omdat je die pas als laatste kan kopen zie je die wat minder vaak.
En de G11 zie je de laatste tijd wel meer.![]()
![]()
Oh, sorry het is ''Spectre''quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Dan word het straks Spectrum want ik kan 'm niet eens in me hoofd halen hoe die eruit ziet![]()
En succes, het is een best wel hendig wapentje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: