SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
BOOMTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik ga nu BO starten. Wie start de party?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik ga nu mensen uitnodigen dan
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:49 schreef MarkM het volgende:
Gelukkig geen first strike maps door knox.![]()
15 euro voor 5 mappen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Oops, dat laatste hoorde ik niet meer Ricky
Ik ga nu ook beginnen. Ik join wel. Was ook nog even Fifa aan het doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik nodig je nu uit.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
FOK v OHIO
Dadelijk potje DOM?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
verkapt *kijk mij eens eenzaam zijn op de xbox*
Gamertag : Murzeltje1976
't is mn eerste FPS op xbox, be nice, of gebruik me als targetpractice..Zo gek als een deur geeft je leven pas kleur!
Nikon D60, AF-S DX VR NIKKOR 18-200 mm![]()
Ricky is weg
Dat was sarcasme, nee dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:50 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Bedoel je dat je altijd in een hoek gaat zitten om kills te vangen?
Ik speel met die killstreaks alleen voor de xp om sneller bij level 50 te komen. Maar als ik verveeld ben dan zet ik gewoon blackbird, chopper en doggies aan.
Ben ff weg tot later vanmiddag peace.Jemig ben bijna bij prestige 8! Whoehoe!
Zo niet.. dan toch!![]()
Surenas erbij, Mark weg?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Surenas, wie ben jij hierzo?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ah kTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Wat dan, haal je de 1.50 niet?quote:Gewoon niet in een party zitten en een beetje lullen en je hebt zo wat mensen om mee te spelen denk ik, het is mij ook gelukt en ik ben niet echt rustig als het niet zo goed gaat. Kan ook zijn dat ze me enkel gebruiken voor mijn skills..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Murzeltje het volgende:
't is mn eerste FPS op xbox, be nice, of gebruik me als targetpractice..
[ Bericht 22% gewijzigd door Catkiller op 30-07-2011 20:50:10 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Vandaag gloednieuwe Xbox 360 Slim 250GB gekochtnu kan ik mijn ps3 weer laten verstoffen als vanouds.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.![]()
Geef hem dan maar voor 50 euro aan mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Precizionist het volgende:
Vandaag gloednieuwe Xbox 360 Slim 250GB gekochtnu kan ik mijn ps3 weer laten verstoffen als vanouds.
![]()
Herkenbaar, jammer genoegquote:Op zondag 31 juli 2011 20:25 schreef Precizionist het volgende:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nieuwe maps zij zeker goed te doen, helaas is het campvolk bij DOM zo triest geworden dat het de moeite bijna niet meer waard is..
Moet zelf haast gaan campen om mn chopper/dogs bij elkaar te krijgenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
DOM is ook een campbased gametype. Het verdedigen van één post resulteert al snel in kamperen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:15 schreef BzP het volgende:
Nieuwe maps zij zeker goed te doen, helaas is het campvolk bij DOM zo triest geworden dat het de moeite bijna niet meer waard is..
Moet zelf haast gaan campen om mn chopper/dogs bij elkaar te krijgenTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
No shit...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
DOM is ook een campbased gametype. Het verdedigen van één post resulteert al snel in kamperen.
Ik ben dedicated DOM speler sinds het begin van BO, maar het begint me nu langzaam te vervelen nu campen met ghost en silenced famas heel erg in de mode isVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daarom hacker pro en gewoon je motion sensor een paar keer op je pad neer zetten, de meeste mensen spelen toch zonder die perk, en als ze met die perk spelen en je ziet ze niet op je sensor dan maken ze wss je equipment kapot dus dan hoor je het in ieder geval nog wanneer de eerste er aan komt. En als dat geen oplossing is dan zet ik er zelf ook gewoon ghost op maar dan wel zonder silencer, schijtattachment dat
Liever iemand met ghost dan een n00btube, granaten zijn al erg zat
[/quote]![]()
Ik speel bijna altijd met FJ, dus hacker heb ik niet nodig...
Marathon of TM proVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
deze was wel nice, ziekelijk veel haat berichten erna hahah, waren gasten met kd van 3 en winratio van 5 enzo![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hahah normaal doe ik dat niet hoor, heb die gewone button lay out ook. heel af en toe het proberen waard maar het blijft nep
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Had net een game, spy plane up en 1 stipje, 7 keer gekilled door een ghostfag en 0 keer hem gekilledMjah wel grootste deel van de ronde alle vlaggen gehad en toch nog een killrate van 2 dus dan kan ik het wel lijden, wel zwaar irritant maargoed, ze zullen hun perk wel nodig hebben.
Haha dat droppen, zwaar irritant ook ja, gelukkig doen niet al te veel mensen het. Heb er wel minder last van met de M16, heb leren richten
[/quote]![]()
haha dat ghost is echt om te huilen ja. vind het vaak wel irritanter als 1 het heeft in plaats van 5, want dan echt gefocussed op de radar en er totaal geen rekening mee houden, en dan natuurlijk constant de lul door die ene met ghost. mja gewoon zorgen dat je snel een blackbird hebt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sommige momenten redt een drop gewoon je leven..
Mensen die als een achterlijke bij elke encounter lopen te droppen (van achter bvb) zijn ook mongolen....
Maar soms heeft een drop me een triple/quad opgeleverd, terwijl als ik dat niet deed dan was ik de sjaak...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Topic weer teruggevonden hij was verdwenen uit mijn AT.
Mijn KD gaat nu naar de klote omdat ik alle perks pro probeer te halen
[ Bericht 61% gewijzigd door Spacevietnamees op 01-08-2011 23:52:16 ]![]()
Zo topic staat weer in een reeks. Gaarne een nieuw deel in de reeks openen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doe normaal.
[ Bericht 96% gewijzigd door STING op 02-08-2011 19:40:09 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Pfffff ik werk geen 14 uur op een dag waar het >30 graden is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat ben jij voor irritante kneus dan?
(K)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yay, gouden wapenswerd tijd.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Flak Jacket Pro halen is lastig, ik moet alleen nog 5 granaten terug gooien maar het wil maar niet gebeuren.![]()
EZ perk om te halen, warlord is pas kut met multi kill granaatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef Spacevietnamees het volgende:
Flak Jacket Pro halen is lastig, ik moet alleen nog 5 granaten terug gooien maar het wil maar niet gebeuren.
RvP; Feyenoord
Die had ik juist meteen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
EZ perk om te halen, warlord is pas kut met multi kill granaat![]()
![]()
Ik heb wel triple gehad op nuketown :pRvP; Feyenoord
You can add me. vandermar89 op livequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Murzeltje het volgende:
't is mn eerste FPS op xbox, be nice, of gebruik me als targetpractice..RvP; Feyenoord
Multikills zijn wel te doen zolang er punten zijn waar mensen verzamelen, ik denk maar niet te veel na bij perks halen en speel gewoon zoals ik altijd doe, werkt vaak het beste
[/quote]![]()
Bij de meeste perks werkt dat wel maar Tactical Mask bijvoorbeeld is fucked up. Of Second Chance ook al zo 1.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:09 schreef Catkiller het volgende:
Multikills zijn wel te doen zolang er punten zijn waar mensen verzamelen, ik denk maar niet te veel na bij perks halen en speel gewoon zoals ik altijd doe, werkt vaak het beste![]()
second chance moet je ook gewoon niet willen halen, en gebruiken al helemaal niet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Voor FJ moet je gewoon wat meer campen rijstkoker (bij objectives bvb), en die multikill voor warlord is piss easy...
Gewoon DOM doen...
TM pro halen is zwaar klote jaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja klopt eigenlijk maar ik wil toch alles pro halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
second chance moet je ook gewoon niet willen halen, en gebruiken al helemaal niet![]()
![]()
Ik heb SC nieteens gekocht...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja klopt eigenlijk maar ik wil toch alles pro halen.
Gayass fgt perk.. Verdient een roze kleur dat embleemVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik had tactical mask eigenlijk vrij snel, was de eerste pro perk die ik had in 14e prestige, daarna al snel SoH en FJ. Flack jacket pro is echt een heel erg ondergewaardeerde perk en vooral door de ghost users. Ik heb 1 ghost pro class met een strela 3, ik gebruik die alleen wanneer ik gekilled word door een gunship of chopper gunner zodat ik deze kan neerhalen en weer met lightweight pro of FJ pro kan spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
Voor FJ moet je gewoon wat meer campen rijstkoker (bij objectives bvb), en die multikill voor warlord is piss easy...
Gewoon DOM doen...
TM pro halen is zwaar klote jaRvP; Feyenoord
Noobtuben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef rickyszz het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk, wat kan ik daaraan doen?![]()
![]()
Gewoon niet spelen wanneer je er geen plezier meer in hebt. Of gaan kloten met classes ja en met ballistic knife en tomahawk en een ander leuk wapen spelen en lachen bij elke n00b die je omver helpt met je zuigende class
[/quote]![]()
Ook al gedaan,quote:maar misschien is het een idee om weer een tomahawk across the map challenge the houden!
![]()
![]()
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ook al gedaan,maar misschien is het een idee om weer een tomahawk across the map challenge the houden!
![]()
Voordat mij dat gelukt is, is Call of Duty Modern Warfare 12 al uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.![]()
Maar, leuk om eens te proberen![]()
![]()
hoeveel rondjes? 10?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.
Of rondjes op sensitivity 10?
Of beide?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
hahah dat is echt niet moeilijk hoor als je al op die sensivity speelt, maar leuk is anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat ik wil zien is dat je op sensitivity 10 rondjes draait en dan een random tomahawk kill krijgt.
probeer dan beter dit soort dingen, stuk vetter:
hahah nice, die in stadium sowieso maar eens proberen met snd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: