Daarom juist.. Ik ga vanavond weer uit met m'n broertje.. dus de kans dat ik vannacht verlies is grootquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Man ik had al verloren.. al deed ik niet mee.. ik kan dat niet
Want alles wat niet mag is lekker
Faye sopt tot maandag niet en ik fap tot maandag niet dat was de weddenschap.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi, ben jij Joey en is dit zo'n actie met Peter?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry.. maar ditnee dit trek ik niet
ik ga liefdeliedjes luisteren en soep koken
Wie had gezegd dat neuken niet mocht dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom juist.. Ik ga vanavond weer uit met m'n broertje.. dus de kans dat ik vannacht verlies is groot
Of het moet alleen over zelf fappen/soppen gaan...
Bij de slijter hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver hoe kom je aan zo'n 'oude'.
Die ik net heb gekocht is bottled on 13-04-2011.
Ahzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye sopt tot maandag niet en ik fap tot maandag niet dat was de weddenschap.
Zei de koe.quote:
Ok, dan verlies ik dus geen weddenschapquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie had gezegd dat neuken niet mocht dan?
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
Zo even mn was er in gedaan en uit al mn broeken de papieren zakdoekjes gehaald!Ikke is Trots op mezelf.
![]()
Ik vergeet dat altijd en dan zit heel mn was onder de pluis ed.
ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, dan verlies ik dus geen weddenschap
Ik win ook gewoon vanavond net zo lang tegen iemand aanschuren en dan komt het allemaal goed.quote:
Met zo'n slijter die alleen maar "oude" flessen Orval heeft moet je op je blote knieën prijzen man. Ik moet nog een aantal maanden wachten voordat ik een keer een Orval kan proeven als bedoeld (je kunt hem na 6 maanden nog langer bewaren, dan evolueert de smaak verder, maar vanaf 6 maanden is 't okay).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bij de slijter he
Alleen is het assortiment toch beperkter dan ik dacht, maar eens kijken of er in de buurt nog iets zit.
Man ik woon er naast ik ga pas over 3 kwartier.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik win ook gewoon vanavond net zo lang tegen iemand aanschuren en dan komt het allemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |