reizen, preparty, etc!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
Maar zeg waarom gaat iedereen nu al als het om 19:00 begint?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Tyfus mensen die zelfmoord plegen, doe dat lekker thuis.
Nu zelf betaald?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Randdebiellen.. Kaartje van de hema, dus moest zel printen.. Inkt schijnt bijna op te zijn, dus komt er lichtblauw uit.. Dit kaartje is niet geldig meneer.. Ja sterf.. Het kan een kopie zijn.. Ik: ik kan me toch legitimeren? Hij: ja, er kan nog iemand met de kopie rondrijden.. Ehm.. Dan klopt die identificatue toch niet?maar die checken ze bijjna nooit.. Faalhazen!
nee, hij heeft gewoon stempel gezet.. Loser.. Als je dan stoer komt doen, wees een vent en geef een beoetequote:
Je hebt hem gewoon versierd. Player.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, hij heeft gewoon stempel gezet.. Loser.. Als je dan stoer komt doen, wees een vent en geef een beoete
heul niet, ik deed gewoon arrogant en boos, zoals alleen ik dat kan!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon versierd. Player.
Zodat ik ondertussen ook voetbal kan volgen.quote:
Hahahaha trique en voetbal hjahjahahahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodat ik ondertussen ook voetbal kan volgen.
propose denied!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodat ik ondertussen ook voetbal kan volgen.
Ja maar ik kan niet thuis kijken.quote:
hmm.. Alleen als je me pijpt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet thuis kijken.![]()
Heb een beetje medelijden noh.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |