Ik vind de bodem er persoonlijk niet echt smakelijk uitzienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef robuust89 het volgende:
Het is gelukt! De perfecte amerikaanse pizza
[ afbeelding ]
-500 gr kristalbloem
-300 ml water
-schepje suiker
-beetje zout
-pakje instant gist
Meteen na het rijzen op de bakplaat uitrollen en op 160 graden (hetelucht) bakken
Volkoren wil ik ook nog eens proberen. Welke verhoudingen heb jij gebruikt voor 't deeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef evo87 het volgende:
4 persoons pizza. Te lang geleden... zo lekkerEn tsja... volkorenbodem. Minder luchtig, maar ik vindt het persoonlijk toch lekkerder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ja dat is waar natuurlijk, maar ik denk dat het preferment, de lange rijstijd en de hoge hydratatie in dat recept ook wel helpen hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef evo87 het volgende:
ja hallo... een beetje op 370 graden C je pizza bakken. Zo kan ik het ook![]()
Mijn oven gaat jammer genoeg slechts tot 250...... dit is het beste resultaat waar ik op kan hopen vrees ik haha.
Ik zou het wel doen, ruim van te voren. Sterker nog wat ik heb begrepen is dat men het deeg op dag 5 zelfs dan pas op zijn top is.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet bekennen dat ik mijn deeg nooit een nacht bewaarmaak het altijd op de dag zelf, dus dat komt wel goed
Ahh super man! Morgen even naar de gamma. Zal van het resultaat een foto makenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef MaximusTG het volgende:
@DrukVout: Had je de maten van de pizzaschep nog gezien? Heb het nu maar in mn sig gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |