Normaal gesproken wel met Playbackdom.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof de webcam belangrijk is tijdens ff ekdom
Hahaquote:Op zondag 31 juli 2011 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...
Ik ook niet, luister sws altijd via FM. En als er iets gebeurt schakel ik snel de cam in.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
HahaAch ja, dat zijn we nu wel gewend bij Stenders.
Sowieso, met cam is de radio een stuk minder leuk heb ik ervaren. Kijk eigenlijk nooit meer naar de cam.
Ik vind dat ze zoiets ook eens een keer mogen doen voor al het dierenleed in de wereld.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef themauster het volgende:
Dus binnenkort Rock4Africa mooi initiatief van de baas
Ja leuk, maar 555 krijgt geen cent van mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 31-07-2011 om 01:38:10Ga t gewoon proberen, morgen aan de slag en kijken hoe ver we komen voor #giro555 met #3FM en wie dan ook! #RockForAfrica of #Rock4Africa reageer retweet
of voor alle gedwongen prostituees uit Oost-Europaquote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zoiets ook eens een keer mogen doen voor al het dierenleed in de wereld.
Best een mooi iniatief idd, maar ik heb het idee dat Afrika nu al voor het zoveelste jaar gesponsord wordt. Zijn er geen andere doelen te bedenkenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef themauster het volgende:
Dus binnenkort Rock4Africa mooi initiatief van de baas
Komt allemaal apart volk, tig hallen met stalletjes die eigenlijk allemaal hetzelfde aanbieden.quote:
1x voor de komende tig jaar is genoeg voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zwarte marktErg leuk
. Kom er 4x per jaar
eeeh volgens mij hebben er momenteel een paar mensen heel erg honger in Afrika, maar ik weet niet zeker hoor....quote:Op zondag 31 juli 2011 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Best een mooi iniatief idd, maar ik heb het idee dat Afrika nu al voor het zoveelste jaar gesponsord wordt. Zijn er geen andere doelen te bedenken
Haha oké, ben er ook nog nooit geweest. Maar wil er ook nog wel eens kijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt allemaal apart volk, tig hallen met stalletjes die eigenlijk allemaal hetzelfde aanbieden.
Maar wel leuk om een keertje heen te gaan.
Ik woon er vlakbij en ben er al zeker 20 jaar niet geweest. Ik gok dat ik dat nog best een tijd vol ga houden ook.quote:
Dat weet ik ook wel maar ik heb er geen vertrouwen in dat een zoveelste actie daarin verandering gaat brengen. Het komt toch niet bij de mensen terecht die het het hardst nodig hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh volgens mij hebben er momenteel een paar mensen heel erg honger in Afrika, maar ik weet niet zeker hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |