Twitwouter heeft dezelfde videos op youtube staanquote:
shockingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Twitwouter heeft dezelfde videos op youtube staan
Jat hij nog steeds van je?quote:
Giel video's welquote:
en vergeet Normaal nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat staat die Stenders lekker te swingen op de muziek van Zanger Rinus
Playbenders vind ik mooier.quote:
De vraag is wat doe jij in Castrikut ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik zit hier in Castrikut te internetten via EDGE en G.
Trage bende.
Ah, hier in het dorp is het allemaal GPRS, met een beetje 3G (moet je veel moeite doen om te krijgen). EDGE valt nog wel te doen opzich, opera turbo geen optie voor wat meer snelheid bij browsen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik zit hier in Castrikut te internetten via EDGE en G.
Trage bende.
Opera Mini!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ah, hier in het dorp is het allemaal GPRS, met een beetje 3G (moet je veel moeite doen om te krijgen). EDGE valt nog wel te doen opzich, opera turbo geen optie voor wat meer snelheid bij browsen?
Gebruik zelf op Android gewoon de standaard browser, gaat rapper en heeft flash!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mini!
Al gebruik ik nu zelf Opera Mobile met afwisselend met of geen Turbo aan (ligt eraan op wat voor netwerk ik zit, via wifi is zonder sneller). Werkt prima.
Opera Mobile op Android heeft óók Flash en daar kan je er zelfs voor kiezen om t pas te laden als je 't nodig hebt! Vind die browser vaak ook veel sneller reageren dan de standaard Android-browser...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gebruik zelf op Android gewoon de standaard browser, gaat rapper en heeft flash!
Oh, eens testen! Zag ook dat er Firefox was voor Android, mar ben niet meer van de Firefox sinds Firefox 4.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mobile op Android heeft óók Flash en daar kan je er zelfs voor kiezen om t pas te laden als je 't nodig hebt! Vind die browser vaak ook veel sneller reageren dan de standaard Android-browser...
Kan op stock CM7-browser ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mobile op Android heeft óók Flash en daar kan je er zelfs voor kiezen om t pas te laden als je 't nodig hebt! Vind die browser vaak ook veel sneller reageren dan de standaard Android-browser...
nou, deprimerend...quote:
Stenders bedoel je? Ja, tofquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Hebben jullie ook al zin in volgende week + die week daarna, 12-14 uur?
Juist deze week begin ik met een nieuwe baan en kan het dus niet luisterenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Geen radio op het werk?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Juist deze week begin ik met een nieuwe baan en kan het dus niet luisteren
Ik vrees voor Loca People/Plage. Ik haat ze beide, zeer diep... Doe mij dat "oyoyoy" maarquote:Op zondag 31 juli 2011 00:16 schreef hole1988 het volgende:
interessante artikel over de zomerhit 2011 http://nos.nl/l/259119
Geen idee of er een radio is.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen radio op het werk?
[..]
Ik vrees voor Loca People/Plage. Ik haat ze beide, zeer diep... Doe mij dat "oyoyoy" maar
Plage is kapotgedraaid, kan hem niet meer horen...quote:Op zondag 31 juli 2011 01:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen idee of er een radio is.
En Plage![]()
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 31-07-2011 om 01:38:10Ga t gewoon proberen, morgen aan de slag en kijken hoe ver we komen voor #giro555 met #3FM en wie dan ook! #RockForAfrica of #Rock4Africa reageer retweet
quote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 31-07-2011 om 01:38:10Ga t gewoon proberen, morgen aan de slag en kijken hoe ver we komen voor #giro555 met #3FM en wie dan ook! #RockForAfrica of #Rock4Africa reageer retweet
Wees blij, ik ben hem spuugzat... Nou luister ik dan ook wel weer belachelijk veelquote:Op zondag 31 juli 2011 01:40 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb weinig 3FM geluisterd de afgelopen 3 maanden dus Plage is nog niet doodgedaaid voor mij
Ah, zag Corton ook al langskomen op Twitterquote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
Plage is gewoon een lekker nummerquote:Op zondag 31 juli 2011 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben hem spuugzat... Nou luister ik dan ook wel weer belachelijk veel
Heb je een nummer dat je veel te vaak hebt gehoord? Iets uit de 80's misschien?? Dat wanner je hem hoort je een lichtelijke kanteling in je maag voelt opkomen en wilt zappen??quote:
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:12 schreef ConscienceNL het volgende:
net alsof de webcam belangrijk is tijdens ff ekdomquote:Op zondag 31 juli 2011 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |