Sorry!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef BlackLodge het volgende:
Ik ben bezig de serie te kijken hoor.Maar dat gaat niet allemaal in 1 keer. Het is wel interessant allemaal. Eindelijk alles in 1 docu wat ik de afgelopen tijd allemaal zelf los heb moeten opzoeken.
[..]
En volgens Plato zou Atlantis ongeveer 9500 jaar voor Christus zijn vergaan. Wat dus overeenkomt met het einde van de laatste ijstijd, die 11.500 jaar geleden was. Dus zo gek is het nog niet lijkt me.
Juist dat laatste was voor mij de overtuiging.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef BlackLodge het volgende:
Geeft niet.Ik ben het voor zover ik weet met je eens. Ik ben nu met seizoen 1, aflevering 3 bezig. Maar ik heb het gedownload, waarbij er nog een extra aflevering 0 bij zat die niet op de uitgebrachte DVD zit. Dus eigenlijk is het aflevering 4. En ik ben al wel wat oeh's en ah's tegengekomen. Een hoop dingen had ik al eerder gelezen. Vooral over de Soemeriërs en de Anunnaki etc. Maar het is echt fascinerend om het zo in een docu te zien aangevuld met nog veel meer mysteries.
Dan moet je het boek 'Spiegel van de Hemel' van Graham Hancock maar eens lezen. Hierin word haarfijn uitgelegd waarom die gebouwen daar zijn gebouwd waar ze gebouwd zijn. Ze staan allemaal in verband met elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het valt me eigenlijk op dat bijna alle grote oudheid gebouwen in rond evenaar gebouwd.
Ergens vind je zulke gebouwen in noorden of zuiden, alleen bij de evenaar.
Als je je verdiept in de Veda's (http://www.crystalinks.com/vedas.html), oude teksten uit India, volgens vele de oudste ter wereld (oorsprong), zul je zien dat ze het heel vaak over het gebruik van zogenaamde Vimāna's (http://www.crystalinks.com/vimanas.html) hebben. Een Vimāna is een vliegende machine. In deze oude teksten staat uitgelegd dat deze machines in staat waren om zowel in het water als door de aardse atmosfeer als door de ruimte te vliegen. Er staan zelfs verwijzingen in naar het gebruik van deze machines tijdens een oorlog tussen de Goden. Ook staan er verwijzingen in naar hoe deze Vimāna gebouwd werden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Kieswiel het volgende:
Ik was begonnen aan die Ancient Aliens docu maar had al vragen zodra ze over de landingsbanen begonnen. Sowieso wat ik hier aan beeldmateriaal zie (astronaut-achtige dingen) vind ik wat apart, want al die voorbeelden zijn dingen die lijken op wat we in deze tijd hebben, maar in deze tijd kunnen we geen verre reizen maken naar bewoonde planeten, dus wat zeggen die voorbeelden nou? landingsbanen zijn voor vliegtuigen, maar met een vliegtuig kom je het heelal niet in.
Het feit dat wij op dit moment niet zo ver in de ruimte kunnen reizen zegt dat wij geen weet hebben van hoe dingen die daarbij horen eruit zien. Ik zou dan eerder kijken naar beelden die totaal niet lijken op iets wat we ooit gezien hebben.
Schrijf een script...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:42 schreef BlackLodge het volgende:
Soms denk ik wel eens, om voor de gein eens luchtig en nuchter te doen, dat graancirkels een buitenaardse vorm van graffiti is, en dat de UFO sightings gewoon alien pubers zijn die hun vliegmachine gepakt hebben van hun ouders om eens even bij die rare planeet te gaan kijken waar ze van hun ouders niet heen mogen.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er zijn soms verhalen hier te lezen dat je denkt, *George Lucas zou jaloers zijn *( Star Wars )
Haha, helemaal mee eens. De aarde is simpelweg een buitenaards kladblok voor alien grafitti!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:42 schreef BlackLodge het volgende:
Soms denk ik wel eens, om voor de gein eens luchtig en nuchter te doen, dat graancirkels een buitenaardse vorm van graffiti is, en dat de UFO sightings gewoon alien pubers zijn die hun vliegmachine gepakt hebben van hun ouders om eens even bij die rare planeet te gaan kijken waar ze van hun ouders niet heen mogen.
Maar waarom mogen ze hier dan niet heen? Omdat we met zijn bijna 7 miljard bijzonder bedreven zijn geworden in het oorlogvoeren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:42 schreef BlackLodge het volgende:
Uuhm je bedoelt onze overheden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar waarom mogen ze hier dan niet heen? Omdat we met zijn bijna 7 miljard bijzonder bedreven zijn geworden in het oorlogvoeren?
Of omdat wij dan de technologie van hun zouden gebruiken, en dan zelfs gaan oorlogje spelen in de ruimtequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar waarom mogen ze hier dan niet heen? Omdat we met zijn bijna 7 miljard bijzonder bedreven zijn geworden in het oorlogvoeren?
Weet je hoeveel brandstof dat kost?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ja wat te denken van StarGate?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er zijn soms verhalen hier te lezen dat je denkt, *George Lucas zou jaloers zijn *( Star Wars )
Stargate SG-1 heeft daar ook een aflevering over gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Die stargate komt inderdaad best dicht in de buurt.
Misschien bestaat het echt ook en de film is gewoon een afleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |