abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:50:28 #51
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_100728340
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef BlackLodge het volgende:
Ik ben bezig de serie te kijken hoor. :P Maar dat gaat niet allemaal in 1 keer. Het is wel interessant allemaal. Eindelijk alles in 1 docu wat ik de afgelopen tijd allemaal zelf los heb moeten opzoeken.

[..]

En volgens Plato zou Atlantis ongeveer 9500 jaar voor Christus zijn vergaan. Wat dus overeenkomt met het einde van de laatste ijstijd, die 11.500 jaar geleden was. Dus zo gek is het nog niet lijkt me.
Sorry! :D Ik ben zo gewent aan kritiek dat ik je verkeert las. :@

Je zal nog voor veel Oeh en Ah's komen. :Y

Welk seizoen en aflevering zit je nu?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:41:30 #52
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_100731633
Geeft niet. ;) Ik ben het voor zover ik weet met je eens. Ik ben nu met seizoen 1, aflevering 3 bezig. Maar ik heb het gedownload, waarbij er nog een extra aflevering 0 bij zat die niet op de uitgebrachte DVD zit. Dus eigenlijk is het aflevering 4. En ik ben al wel wat oeh's en ah's tegengekomen. Een hoop dingen had ik al eerder gelezen. Vooral over de Soemeriërs en de Anunnaki etc. Maar het is echt fascinerend om het zo in een docu te zien aangevuld met nog veel meer mysteries.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:04:34 #53
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_100737759
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef BlackLodge het volgende:
Geeft niet. ;) Ik ben het voor zover ik weet met je eens. Ik ben nu met seizoen 1, aflevering 3 bezig. Maar ik heb het gedownload, waarbij er nog een extra aflevering 0 bij zat die niet op de uitgebrachte DVD zit. Dus eigenlijk is het aflevering 4. En ik ben al wel wat oeh's en ah's tegengekomen. Een hoop dingen had ik al eerder gelezen. Vooral over de Soemeriërs en de Anunnaki etc. Maar het is echt fascinerend om het zo in een docu te zien aangevuld met nog veel meer mysteries.
Juist dat laatste was voor mij de overtuiging. :Y Er is zoveel in de geschiedenis die je leert op school die ik niet vond kloppen. Nu vallen ineens alle puzzel stukjes op hun plek en is t zoveel meer logisch! :Y
pi_100741232
Was er kortgeleden ook niet een veronderstelling dat Atlantis ergens vlak voor de Spaanse kust lag, net een stukje ten noordwesten van Gibraltar?

Anyway, "men" heeft dat vierkant afgedaan als zijnde sleepsporen van de boot die de opnames maakte. Lijkt me vrij sterk, want elders zie je die sporen eigenlijk niet.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100801496
Gisteren was er de aflevering van ancient aliens en religie.

Weer wat dingen opgepikt die ik niet wist.

In een heel arm land in afrika, ik dacht ethiopië , heeft men uit de rotsen, verticaal omlaag,
steen/graniet weggehaald en zo kerken en andere gebouwen overgehouden, met verdiepingen.
Die verdiepingen dus zonder hout, of steunpilaren, omdat het uit 1 stuk is.

In india idem, maar dan in een hoef-vormige stenen/granieten bergwand.

Ook daar is alles waterpas, helemaal haaks, perfect 'rond'e versieringen rond deurposten bijv. enz.

Jordanië idem :

En dan die getallen van de met 'losse' stenen gemaakte gebouwen:
Among the drugs most colossal temples of the world's Heliopolis at Baalbek in Lebanon. What immediately strikes of this great and ancient complex is the size. Looking at the main temple of Jupiter one realizes that falls outside the scope human, especially in the basement of where you can see the bigger boulders, each of which measure more than 21 m in length for almost 5 of width and with a weight of about 1000 tonnes. According to the archeology official site attributed to the Canaanites dates to the Bronze Age, around 2900-2300 BCE and it is dedicated to the triad Adad-Ishtar-Shamash.

Pyramides idem:
Aan het boveneinde van de grote galerij volgt een korte gang en een klein voorvertrek. Daarna betreden we de koningskamer die op 42 meter hoogte in de piramide is gebouwd. De kamer meet 10,46 bij 5,23 meter en is 5,81 meter hoog en helemaal bekleed met grote platen rood graniet uit de groeven van Aswan. Het gewicht van die bekleding loopt bij een aantal op tot ca. 80 ton en de negen 5,50 meter lange plafondplaten wegen bij elkaar 370 ton. Er zijn in totaal 130 granieten platen gebruikt met een totaalgewicht van 1700 ton. Dit alleen al maakt deze kamer buitengewoon en de fascinerende vraag blijft hoe ze die enorme granieten panelen tot meer dan 40 meter hoogte hebben gekregen.

[ Bericht 10% gewijzigd door fokthesystem op 16-08-2011 12:38:51 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_100802513
Het valt me eigenlijk op dat bijna alle grote oudheid gebouwen in rond evenaar gebouwd.
Ergens vind je zulke gebouwen in noorden of zuiden, alleen bij de evenaar.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:17:55 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100803316
- leuk, maar helaas niet echt serieus -

[ Bericht 96% gewijzigd door vogeltjesdans op 16-08-2011 13:40:55 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100803952
Ik was begonnen aan die Ancient Aliens docu maar had al vragen zodra ze over de landingsbanen begonnen. Sowieso wat ik hier aan beeldmateriaal zie (astronaut-achtige dingen) vind ik wat apart, want al die voorbeelden zijn dingen die lijken op wat we in deze tijd hebben, maar in deze tijd kunnen we geen verre reizen maken naar bewoonde planeten, dus wat zeggen die voorbeelden nou? landingsbanen zijn voor vliegtuigen, maar met een vliegtuig kom je het heelal niet in.

Het feit dat wij op dit moment niet zo ver in de ruimte kunnen reizen zegt dat wij geen weet hebben van hoe dingen die daarbij horen eruit zien. Ik zou dan eerder kijken naar beelden die totaal niet lijken op iets wat we ooit gezien hebben.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:39:51 #60
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_100804308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het valt me eigenlijk op dat bijna alle grote oudheid gebouwen in rond evenaar gebouwd.
Ergens vind je zulke gebouwen in noorden of zuiden, alleen bij de evenaar.
Dan moet je het boek 'Spiegel van de Hemel' van Graham Hancock maar eens lezen. Hierin word haarfijn uitgelegd waarom die gebouwen daar zijn gebouwd waar ze gebouwd zijn. Ze staan allemaal in verband met elkaar.

Andere interessante boeken van Graham Hancock zijn:
- Onderwereld: over steden / nederzettingen die onder water verdwenen na het smelten van de ijskappen.
- Het ontstaan en het einde van alles: door wie zijn de bekende bouwwerken van vroeger gebouwd? Een verloren geavanceerde beschaving? Of was het het werk van de 'Goden'?

Hij heeft veel meer boeken (waarvan 'Het Oermysterie' een echte aanrader is), maar deze sluiten niet echt aan op het onderwerp van dit topic.

[ Bericht 24% gewijzigd door AartBakkebaard op 16-08-2011 13:50:42 ]
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:53:49 #61
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_100804899
In mijn ogen is Puma Punku (Montagui liet eerder de naam al vallen in dit topic zag ik, maar zonder enige uitleg) het grootse mysterie ter wereld. Het is een oud bouwwerk, zoals we er natuurlijk veel meer kennen, maar veel complexer dan bijvoorbeeld de Piramide van Gizeh.
Over wie dit bouwwerk gebouwd heeft heeft men 2 theorieën, namelijk: een vroegere zeer geavanceerde (verloren) beschaving of buitenaardsen.

http://grenswetenschap.nl(...)erie-uit-de-oudheid/
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:59:17 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100805117
Ik heb ook de hele serie gezien en natuurlijk loop je aan tegen wat ongeloofwaardige verhalen, ik vind sommige theorien ook erg aannemelijk. Vooral de bouwwerken ( Puma Punku o.a.) in Zuid Amerika zoals Aart hierboven weet aan te halen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:08:52 #63
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_100805507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Kieswiel het volgende:
Ik was begonnen aan die Ancient Aliens docu maar had al vragen zodra ze over de landingsbanen begonnen. Sowieso wat ik hier aan beeldmateriaal zie (astronaut-achtige dingen) vind ik wat apart, want al die voorbeelden zijn dingen die lijken op wat we in deze tijd hebben, maar in deze tijd kunnen we geen verre reizen maken naar bewoonde planeten, dus wat zeggen die voorbeelden nou? landingsbanen zijn voor vliegtuigen, maar met een vliegtuig kom je het heelal niet in.

Het feit dat wij op dit moment niet zo ver in de ruimte kunnen reizen zegt dat wij geen weet hebben van hoe dingen die daarbij horen eruit zien. Ik zou dan eerder kijken naar beelden die totaal niet lijken op iets wat we ooit gezien hebben.
Als je je verdiept in de Veda's (http://www.crystalinks.com/vedas.html), oude teksten uit India, volgens vele de oudste ter wereld (oorsprong), zul je zien dat ze het heel vaak over het gebruik van zogenaamde Vimāna's (http://www.crystalinks.com/vimanas.html) hebben. Een Vimāna is een vliegende machine. In deze oude teksten staat uitgelegd dat deze machines in staat waren om zowel in het water als door de aardse atmosfeer als door de ruimte te vliegen. Er staan zelfs verwijzingen in naar het gebruik van deze machines tijdens een oorlog tussen de Goden. Ook staan er verwijzingen in naar hoe deze Vimāna gebouwd werden.

Dus misschien waren de landingsbanen wel voor deze Vimāna's bedoeld.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:42:32 #64
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_100818798
Soms denk ik wel eens, om voor de gein eens luchtig en nuchter te doen, dat graancirkels een buitenaardse vorm van graffiti is, en dat de UFO sightings gewoon alien pubers zijn die hun vliegmachine gepakt hebben van hun ouders om eens even bij die rare planeet te gaan kijken waar ze van hun ouders niet heen mogen. :')
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:09:29 #65
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_100820237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:42 schreef BlackLodge het volgende:
Soms denk ik wel eens, om voor de gein eens luchtig en nuchter te doen, dat graancirkels een buitenaardse vorm van graffiti is, en dat de UFO sightings gewoon alien pubers zijn die hun vliegmachine gepakt hebben van hun ouders om eens even bij die rare planeet te gaan kijken waar ze van hun ouders niet heen mogen. :')
Schrijf een script... :')
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_100820354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Schrijf een script... :')
:P
Er zijn soms verhalen hier te lezen dat je denkt, *George Lucas zou jaloers zijn *( Star Wars )
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:24:17 #67
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_100821152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Er zijn soms verhalen hier te lezen dat je denkt, *George Lucas zou jaloers zijn *( Star Wars )
:D
pi_100825309
quote:
Haha, helemaal mee eens. De aarde is simpelweg een buitenaards kladblok voor alien grafitti! :o
pi_100831102
quote:
Maar waarom mogen ze hier dan niet heen? Omdat we met zijn bijna 7 miljard bijzonder bedreven zijn geworden in het oorlogvoeren? :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:21:39 #70
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_100831423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Romanus het volgende:

[..]

Maar waarom mogen ze hier dan niet heen? Omdat we met zijn bijna 7 miljard bijzonder bedreven zijn geworden in het oorlogvoeren? :P
Uuhm je bedoelt onze overheden.
Want wij kunnen helemaal nix :P In ieder geval niet zomaar oorlog gaan voeren :D
pi_100831486
quote:

[..]

Of omdat wij dan de technologie van hun zouden gebruiken, en dan zelfs gaan oorlogje spelen in de ruimte :P

Maar oke, Ontopic.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_100834674
quote:

[..]

Weet je hoeveel brandstof dat kost? :{w Als ze toevallig net als wij een economische crisis gehad hebben, ben je met een ommetje Aarde toch echt wel een bom duiten kwijt. Om maar niet te spreken van de interstellaire vervuiling. Wat denk je wel niet dat dat aan afval stoffen oplevert? En dan bedoel ik niet alleen vervuilende gassen, maar ook de verpakkingstroep van de McFly ... want denk je dat ze na het snacken die zooi netjes in de prullenbak mikken? Tuurlijk niet! Stolp open en hup, zo de ruimte in! En wie mag de boete betalen? Juist, paps en mams, want van hun is de schotel!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 05:37:11 #73
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_100840847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja wat te denken van StarGate? :D Die komen toch aardig in de buurt met hun aliens en ancients :P
pi_100876211
Die stargate komt inderdaad best dicht in de buurt.
Misschien bestaat het echt ook en de film is gewoon een afleiding.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_100876526
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Die stargate komt inderdaad best dicht in de buurt.
Misschien bestaat het echt ook en de film is gewoon een afleiding.
Stargate SG-1 heeft daar ook een aflevering over gemaakt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')