Nooit gezien, vertel er eens meer over?quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Is deze al langgewenst?
- verwijderd -
Met o.a. contragewichten daar kan je er eventeel nog een spade aan te pasvlaten komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Dan blijf ik alsnog met een aantal vragen zitten. Hoe krijg je het eerste stuk hout onder de 30 ton zware stenen blok (of de stonehenge blokken van 30 ton heeft weet ik niet, meer in AA komen meerdere bouwwerken in de wereld voor die dat wel hebben).
Maar dan nog heb je een betonnen vloer nodig, zoals de man in het filmpje heeft, om dat steentje op te leggen. En die hebben ze niet bij Stonehenge.quote:Op maandag 12 december 2011 02:26 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Met o.a. contragewichten daar kan je er eventeel nog een spade aan te pasvlaten komen.
Graaf bv. eerst een gat obder het midden van het blok en leg eer een balk onder. Graaf dan over de gehele linker zijde van het blok de aarde weg. Gebruik contra gewichten om het blok te kantelen, dus om de rechter zijde van de grond af te laten komen. Plaats er een steentje of andere balk onder en je bent al op weg.
Zolang gaat onze technologie niet eens mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:47 schreef Staal het volgende:
Ik krijg er zo'n gevoel bij dat er over zoveel duizend jaar de nieuwe mens gaat graven in de grond en allemaal rijtjeshuizen en verborgen flats zal vinden met daarin Ipodjes en Ipadjes en dat ze dan de conclusie zullen trekken dat zoiets helemaal niet kan omdat zij dat dan ook helemaal niet kunnen maken maar de gevolgtrekking zullen doen dat er toch een manier was om met elkaar te communiceren en veel vrouwen zelfs bezig waren met het zonnestelsel als in het lezen van de wekelijkse horoscoop. Vrouwen blijken in zo'n scenario veel slimmer ineens.
Als je verder komt in de serie wordt het duidelijk (bij mij wel iig) dat alle geloven gebaseerd zijn op 1 groep 'goden' die hier onderling oa ook oorlog hebben gevoerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:24 schreef Staal het volgende:
Waar ik wel moeite mee heb is dat er weer een geloof gecreëerd wordt in een hogere macht. (Tuurlijk in de verklaring van god, engelen etc. maar toch he. )
Dat we niet alles begrijpen en dat de aarde misschien wel een veel langere geschiedenis kent dan wij denken te kennen dat deel begrijp ik wel. Ik ben maar gewoon tante Staal en ben geen wetenschapper. Maar waarom toch weer kiezen voor een hogere macht?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:33 schreef okiokinl het volgende:
maar even serieus, deze:
[ afbeelding ]
is al ontkracht. blijkt dat het plaatje is ontstaan door afbladering van de muur, dat het eigenlijk een gewoon hieroglief tekentje is.
En dat geloof jij? Er zijn nergens sporen te zien van afbladering en alles ziet er punt gaaf uit maar het komt toch door afbladering....quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:33 schreef okiokinl het volgende:
maar even serieus, deze:
[ afbeelding ]
is al ontkracht. blijkt dat het plaatje is ontstaan door afbladering van de muur, dat het eigenlijk een gewoon hieroglief tekentje is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef Aloria het volgende:
Niemand die het heeft over een oude afrikaanse stam die een god heeft op een verre kleine planeet.
Die verre kleine planeet is "pas" geleden ontdekt, terwijl die oude afrikaanse stam het allang wist.
Kijk dat noem ik pas bizar
( maar heb geen idee waar ik dit verhaal nou vanaf heb )
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo is er een volk in Mali dacht ik die wist dat Sirius 2 zonnen heeft en waar Sirius B is.. Ehm daar zijn wij pas achter gekomen met de hubble telescoop omdat t met t blote oog niet te zien is...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zegt precies wat er gezegd wordt in AA. De sceptici zeggen dat het komt door de westerlingen ja, maar hun geloof is terug te leiden naar het oude Egypte. Dat is niet verzonnen nadat westerlingen daar kwamen met kennis over Sirus. Alles wat wijst op mogelijk bewijs wordt altijd afgedaan alsof t fabeltjes oid zijn.
*knip
Komt me bekend voor, bedoel je dit verhaal?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef Aloria het volgende:
Niemand die het heeft over een oude afrikaanse stam die een god heeft op een verre kleine planeet.
Die verre kleine planeet is "pas" geleden ontdekt, terwijl die oude afrikaanse stam het allang wist.
Kijk dat noem ik pas bizar
( maar heb geen idee waar ik dit verhaal nou vanaf heb )
quote:De Dogon zijn een oud-Nigeriaans volk dat tegenwoordig in Centraal Mali en het noorden van Burkina Faso leeft. .. De Dogon bezitten van oudsher kennis over een van de helderste sterren aan het firmament, Sirius. Zelfs voor moderne wetenschappers is deze kennis zeer opmerkelijk.
Uitganspunt van de mythologie van de Dogon is de ster Digitaria, die als sateliet om Sirius heen zou cirkelen. Digitaria was vanaf het begin gematerialiseerde, scheppende beweging. Als kleinste maar zwaarste van alle sterren bevatte hij volgens de mythe de kiem van alle dingen. Zijn beweging om zijn eigen as en rondom Sirius verzekerde het voortbestaan van de scheppende krachten in het heelal.
Het mysterieuze aan de overleveringen van de Dogon is dat ze kennis hadden van deze satelliet, hoewel hij met het blote oog niet te zien is en pas laat in de 20e eeuw voor het eerst met een telescoop werd waargenomen. Men maakt tegenwoordig onderscheid tussen Sirius A en Sirius B.
Volgens de legende zouden uit dit sterrenstelsel levende wezens zijn gekomen. De Dogon noemen deze wezens de Nommo, vis-achtige wezens die landen in een ark die de vorm van een spiraal had.
Veel maskers van de Dogon symboliseren dit en zien eruit als ruimteschepen met raketaandrijving. Het gaat vaak om geometrische, op een obelisk gelijkende ontwerpen.
Hmzzz raar dat ze bij A A bewijs tonen dat het priesters (uit Egypte) zijn die naar Mali zijn 'verhuist'....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, bedoel je dit verhaal?
[..]
[ afbeelding ]
bron: boek 'Mysteries v/d mensheid', H. Genzmer & U. Hellenbrand
Wat is A A?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz raar dat ze bij A A bewijs tonen dat het priesters (uit Egypte) zijn die naar Mali zijn 'verhuist'....
Tja als je aan iemand uit Assen vraagt wat de TT is krijg je een ander antwoord dan verwachtquote:
Whehehehehe, ja weet ik veul dat je uit Assen komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Tja als je aan iemand uit Assen vraagt wat de TT is krijg je een ander antwoord dan verwacht
.. maar ik zat niet op te letten dus.
Heb dat A A wel eens gezien, maar was me te 'wishful thinking' om allemaal klakkeloos aan te nemen. Te hoog 'I want to believe' gehalte, zeg maar.
ik heb 3 seizoenen via bit torrent binnengehaald .... zal er nog wel staan denk ikquote:Op zondag 8 april 2012 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net dat TheZetaReticulan (Youtube user) aflevering 8 heeft geupload!
Wat ik alleen niet snap is waarom hij de rest (Hij had seizoen 1 tm het heden allemaal geupload) allemaal verwijderd heeft...
Die staan ook ergens op mn hd. Daar ging het me niet om. Hij heeft ze er al sinds seizoen 1 op staan en vorige week oid haalt ie ineens alles weg...quote:Op zondag 8 april 2012 11:42 schreef huupia het volgende:
[..]
ik heb 3 seizoenen via bit torrent binnengehaald .... zal er nog wel staan denk ik
vraag het hem !quote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die staan ook ergens op mn hd. Daar ging het me niet om. Hij heeft ze er al sinds seizoen 1 op staan en vorige week oid haalt ie ineens alles weg...Al zn andere filmpjes heeft ie laten staan maar alleen zn A A filmpjes zijn er af. Ok op deze na dan maar die zal er niet lang op staan denk ik. Ik vind dat vreemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |