Ik wou op bing eigenlijk iets anders invullen, maar dan vrees ik voor een banquote:
Luiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen ik ben keiblij.
Ik hoef morgen niet 7 uur op zoals elke zaterdag.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen ik ben keiblij.
Maar je had wel gelijk over Beyoncé, haar platenmaatschappij (a.k.a. Sony) houdt zich veel bezig met symbolisme en dat soort praktijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef FreezePop het volgende:
renlof is loemenadi lid. hij doet die signs altijd
7 uur, opstaan, in een weekend, in een vakantie? Gekgestoortd (t?)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen ik ben keiblij.
Waarom normaal wel dan, werk?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen ik ben keiblij.
Mooi manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen ik ben keiblij.
Mijn plaatje ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
Die tekst moet in de OP, anders neuk ik je zusje.
Optie twee dan maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
Dat gaat heel lastig worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
7 uur? Dan lig ik er net inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja jij staat zeker graag 7 uur op.
Jottem jottem lol 7 uur m'n bed uit.![]()
Dus morgen ga je stelen van die rijke tata's?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja werken. Net als die rijke bitches.
en als je geen zus hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
4quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
Waarom de fuck moest ik 7 seconden nadenken over hoeveel bans ik had op FOK!
Ja, ik moet toch goedgeleid blijven en shit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dus morgen ga je stelen van die rijke tata's?
BlackBerry, iPod, alles.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch goedgeleid blijven en shit.
Ey DUSHI, ja ik hoorde ook zoiets. Er zouden zelfs twee uitkomen, eentje voor de skeere mensen en eentje voor de rijke tata's. Je weet zeluff, vertel wel meer op MSN.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ey G, ik heb gehoord nieuwste iPhone komt binnenkort uit.
Geen probleem, k doe (bijna) alles voor een baas als MR Floxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |