quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
Hema gaat hem toch niet worden, ik zou komende week al moeten beginnen en dat mag niet van mama
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:21 schreef Laysa het volgende:
Zeg houden jullie eens op met dat![]()
Ik krijg last van mn hartwater
Lutje
We gaan maandag naar Valkenburg, en daarom kan ik dinsdag tot en met zondag ook nog niet werkenquote:
heb zat en anders zet je de senseo maar naast jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:17 schreef Kally het volgende:
Heks ik wil vanmiddag sloten koffie geloof ik
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:21 schreef Laysa het volgende:
Zeg houden jullie eens op met dat![]()
Ik krijg last van mn hartwater
Lutje
Schatje het maakt wel degelijk uit, dat er regels in een huis zijn oke, maar jou moeder beheerst jou leven en dat is niet oke.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
We gaan maandag naar Valkenburg, en daarom kan ik dinsdag tot en met zondag ook nog niet werken
Maar het maakt niet uit.. Het ging ook te voorspoedig, het moest nog wel fout gaan
quote:
Ik ook....ik kreeg op mn 15e een schop onder mn reet en ik moest gewoon op zoek naar een bijbaantje...niks te maren ....wat een stomme moeder heb je Lut...sorry hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje het maakt wel degelijk uit, dat er regels in een huis zijn oke, maar jou moeder beheerst jou leven en dat is niet oke.
Godver wat kan ik hier kwaad en verdrietig over worden.
Ik zat in mijn vakantie schroefjes in een zakje te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook....ik kreeg op mn 15e een schop onder mn reet en ik moest gewoon op zoek naar een bijbaantje...niks te maren ....wat een stomme moeder heb je Lut...sorry hoor
Ik ga gewoon op je zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef Laysa het volgende:
Ja kutjes...dadelijk heb ik geen water in mn hart meer maar alleen gif...dan wordt het echt bal straks
ik werkte bij de V&D...was wel heel leuk en ben later ook vast op donderdag en zaterdag daar gaan merken...Het enige vlekje erop was dat de mevrouw waarmee ik de eerste dag mee moest werken een herseninfarct kreeg en zo dwars door de glazen platen viel...gelijk dood...was naarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat in mijn vakantie schroefjes in een zakje te doen
Wat een kutbaan was dat maar het verdiende zo vreselijk goed dat ik maar 3 weken hoefde te werken
Ik zou sowieso wel graag willen werken, want nu lukt het nog wel allemaal met zakgeld (quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook....ik kreeg op mn 15e een schop onder mn reet en ik moest gewoon op zoek naar een bijbaantje...niks te maren ....wat een stomme moeder heb je Lut...sorry hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |