Je bent wel schattigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mensen denken altijd dat ik gay ben, is niet erg.
De eerste indruk is in ieder geval goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat kun je toch niet concluderen op basis van een paar pixels
begin je dan niet zelf te twijfelen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mensen denken altijd dat ik gay ben, is niet erg.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
begin je dan niet zelf te twijfelen?
jajaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nouja heb het over op internet hoor
en die oren die ze zo ver gaan stretchen totdat er een frisbee tussen pastquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:09 schreef dada3322 het volgende:
Net beginnende emo's kunnen er nog wel leuk uitzien, maar hoe langer ze emo zijn hoe lelijker ze worden met al die piercings en die stierenring in hun neus.
dat vind ik ook best wel weird ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
en die oren die ze zo ver gaan stretchen totdat er een frisbee tussen past
n a twee piercings kunnen geen kwaad, maar je hele gezicht onder..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat vind ik ook best wel weird ja.
maar piercings zijn best wel
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:11 schreef jordyqwerty het volgende:
heel veel emo's mensen roken ook, waarom
vroeger hing er nog iets romantisch om, roken, nu is het
in de bajes ook, op de werkvloer rookt het merendeel ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In de emo subcultuur rookt het merendeel hoor
ligt eraan welk werk, fabrieksarbeiders waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in de bajes ook, op de werkvloer rookt het merendeel ook
Is nog wel te pruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |