ohw zo doet tie het wel .. via de popup niet.. Jaq probeerd zich bij iedereen in te likken en let teveel op de camera's...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bitte:
http://adamski.tv/
On Topic: ik krijg het idee dat niemand van de BW Jaqui mag.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef snetje het volgende:
ohw zo doet tie het wel .. via de popup niet.. Jaq probeerd zich bij iedereen in te likken en let teveel op de camera's...
Ja, ik word echt doodziek van die crybabys. Ze vinden de WA allemaal te zwaar.quote:
Steve niet... die vindt alles nog steeds prachtigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik word echt doodziek van die crybabys. Ze vinden de WA allemaal te zwaar.
Ja, zoiets verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef snetje het volgende:
als BB Benny wil houden zullen ze zo wel een brief naar binnen gooien met dat de WA afgelopen is..
ik heb nu RTL II bij adamski in FF ..je moet dan wel de veetle player downloaden..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een ellende op de streams de laatste paar dagen .... en de daily is ook niet meer te zien ?
[ afbeelding ]
Thanx Os.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze link voor de TZF werkt nog...
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=17823
die had ik al..want volgende week komt een indiaase film die ik dolgraag wil zien..en ik kijk er ook alltijd jouw vrouw mijn vrouw,frauentausch in het duits,heeel veel heftiger als hier..haha,maar betze is op vakantie begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb nu RTL II bij adamski in FF ..je moet dan wel de veetle player downloaden..
Zie post 17 voor de link, werkt zeer goed... En welcome back...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef DjinN het volgende:
ik ben er weer!mijn vak. was super en heb eindelijk mijn nieuwe telefoon
had al gelezen dat het takkewijf genomineerd is
hoop dat ze er zo hard uitgetyft wordt
zit alleen via mijn tel nu. Kan iemand mij plz nog een x de link naar de liveshowherhalingen geven? Zoeken gaat nl een btje moeilijk nu
http://bb-friendz.net/download.php?action=o_kategorie&kat_id=3quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef DjinN het volgende:
ik ben er weer!mijn vak. was super en heb eindelijk mijn nieuwe telefoon
had al gelezen dat het takkewijf genomineerd is
hoop dat ze er zo hard uitgetyft wordt
zit alleen via mijn tel nu. Kan iemand mij plz nog een x de link naar de liveshowherhalingen geven? Zoeken gaat nl een btje moeilijk nu
dankjeeee x2!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zie post 17 voor de link, werkt zeer goed... En welcome back...
quote:
Ik ook niet. En maar steunen, kreunen en janken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:37 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb nog nooit zoveel watjes in 1 BB gezien
Jakkes, dat lijkt me niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Negerzoenen op een broodje? Nog nooit van gehoord maar zal best lekker zijn...Wel moeilijk om te eten zie ik al...
Stream loopt bij mij ook vlekkeloos. Blij dat ik deze vond want alle justin TV kanalen lijken mij voorgoed "gesperrt"...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes, dat lijkt me niks.![]()
Trouwens, een loepzuivere TZF stream Os.
Ik ben je ook zeer dankbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Stream loopt bij mij ook vlekkeloos. Blij dat ik deze vond want alle justin TV kanalen lijken mij voorgoed "gesperrt"...
dit is heeel erg lekker als je vn zoet houd..dan moet je kaiserbroodjes,maar het liefs duitse harde schnittbroodjes halen,moorkop erop...smulllennnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Negerzoenen op een broodje? Nog nooit van gehoord maar zal best lekker zijn...Wel moeilijk om te eten zie ik al...
er staat op duitsland dat justib betzemadl op vakantie is,dan kan die idd niet uitzenden..maar het nadert ook de finale...je hebt kans dat ze de eigendomsrechten gespeert hebben..dus voor de finale alleen betaalde kijkers willen hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Stream loopt bij mij ook vlekkeloos. Blij dat ik deze vond want alle justin TV kanalen lijken mij voorgoed "gesperrt"...
Ik had er nog nooit van gehoord... Zag wel bij Steve dat toen hij in het broodje beet het schuim er aan alle kanten werd uitgeperst... Dus wel moeilijk om te eten lijkt mij...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dit is heeel erg lekker als je vn zoet houd..dan moet je kaiserbroodjes,maar het liefs duitse harde schnittbroodjes halen,moorkop erop...smulllennn
kon je al toen ik14 was..bijna 20 jaar geleden..bij de school kiosk kopen..en broodjes bal uiteraard,en cup a soep
Ja, ik zat een paar dagen geleden de TZF te kijken en toen werden 2 kanalen bijna tegelijkertijd gesperrt... Toen ging ik naar betzemadel, die kon ik nog een paar seconden kijken maar die schakelde zichzelf toen uit... Volgens mij was dat net op tijd om ook niet gesperrt te worden...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
er staat op duitsland dat justib betzemadl op vakantie is,dan kan die idd niet uitzenden..maar het nadert ook de finale...je hebt kans dat ze de eigendomsrechten gespeert hebben..dus voor de finale alleen betaalde kijkers willen hebben
geheim..je moet de negerzoen alpletten op het broodje...de wafel boven op onderop..en dan gaat ie primaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord... Zag wel bij Steve dat toen hij in het broodje beet het schuim er aan alle kanten werd uitgeperst... Dus wel moeilijk om te eten lijkt mij...
Jaq is zich de hele week al bij iedereen aan het inpimpen...bv bij Ingrid ..daar zeggen dat ze ze soms dingen moet opschrijven omdat ze soms vergeet wat ze wil zeggen ... Ingrid keek haar aan van hoe dan!! probeer je me zo om te krijgen? ...Benson hadden ze er eigenlijk vanaf het begin al in moeten doen! dan was de helft nog niet eens weggelopen .. zij snapt het spel .. en haar karakter geeft brouwerij in het spel.. en als er iemand niet op de camera's let en er compleet wurst aan heeft dan is het Ingrid welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:21 schreef trollie67 het volgende:
dat van jaquelina is natuurlijk klinkklare onzin,van wege camera bewust..dat zijn ze allemaal,anders ga je het huis niet in..na veel bb 's kijken zie je meestal,dat de mensen de camera pas na een 3 weken vergeten,en vooral na opdrachten met weinig slaap en eten..vanmij mag jacki zo vertrecken,absoluut geen waarde...maar als iemand camerageil is dan wel jordan,benson en ingrid met rueschelrokjes en rare uitspraken alleen tijdens de daily..voor de rest is die ook maar een saai matras...
ingewikkelde opdracht voor zequote:Op zondag 31 juli 2011 09:52 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen bij bbfun. Ze hebben gisteravond een soort van modeshow gehouden o.l.v. Benny en Cosi.
Hier terug te lezen. Ik begrijp dat Leon en Rayo zich weer opgeofferd hebben om de dames langer te laten slapen. Ze konden wat mij betreft de pot op.
Vandaag hebben ze een achterstevoren-dag. Ze beginnen met het avondeten en eindigen de dag met het ontbijt en de weksong. Ze moeten elkaars namen ook achterstevoren uitspreken. Ik bgrijp dat ze er weinig zin in hebben, maar what else is new.
Iedereen is nu nog in diepe rust, alleen Steve is wakker.Gezellig voor hem.....![]()
Ja, vooral van Jaquilina.quote:
Daar zeg je wat, áls. Maar ze zijn allemaal moe en hebben nergens zin in.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:30 schreef Ransjih het volgende:
op zich als je ervoor inzet is er iets leuks van te maken
Niet alle kleding zit achterstevorenquote:Op zondag 31 juli 2011 10:27 schreef beequeen het volgende:
Moeilijk te zien maar ze lopen dus achteruit. Hun kleding zit ook achterstevoren.
[ afbeelding ]
goh!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:39 schreef beequeen het volgende:
Het zal toch niet waar zijn hè?
Flo wil terug.
Precies! Toch zal het me niks verbazen, hij is wrs goed voor de kijkcijfers en schijnt een enorme achterban te hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:55 schreef snetje het volgende:
goh!ik zat er al op te wachten ... die was nog niet gegaan was Val er niet ingekomen... foutje van BB dus om Val er in te laten .. om het weer ff goed maken zal Flo er wel weer in mogen ...
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Toch zal het me niks verbazen, hij is wrs goed voor de kijkcijfers en schijnt een enorme achterban te hebben.
Op zich heb ik geen problemen met Flo, maar meer met dat wormvormig aanhangsel.![]()
Toch zou het zeer oneerlijk zijn met alle info die hij nu heeft, ook al mag hij er zgn niks mee doen.
je kunt op die link die jij doorgaf stemmenquote:Op zondag 31 juli 2011 13:26 schreef beequeen het volgende:
Dank je spapaars. Heb je een bron?
Ik wil ook stemmen.![]()
Hier kun je stemmen voor de noms ( even naar de originele site gaan,via FB..http://www.facebook.com/p(...)land/182677031780649).
Jaqui en Benson liggen wel heel dicht bijelkaar.
http://www.promis-inside.de/forum/viewtopic.php?f=4&t=21
[ afbeelding ]
Ok, dat kan ik niet meer zien omdat ik al gestemd heb.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:43 schreef snetje het volgende:
je kunt op die link die jij doorgaf stemmenen ook de Ergebnisse anschauen ...
Steve heeft dan ook iets harder gemopperd .. met dat er iets in het contract stond van minstens 8 uur slaap.. tenminste dat hoorde ik Benson gisteren zeggen..quote:Op zondag 31 juli 2011 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik niet meer zien omdat ik al gestemd heb.![]()
Niet te geloven; Steve heeft gezegd dat hij de WA scheisse vindt en heeft daarom een uitbrander van BB gekregen. Die wijven lopen alleen maar te klagen en die horen niks.
Steve heeft samen met Leon en Rayo de meeste uren gedraaid.
Het is toch ook een schijt WA? Ik geloof dat er sinds gisteravond een uur of 9 geen ei meer doorgekomen is. De redaktie heeft ook weekend hè?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:55 schreef snetje het volgende:
Steve heeft dan ook iets harder gemopperd .. met dat er iets in het contract stond van minstens 8 uur slaap.. tenminste dat hoorde ik Benson gisteren zeggen..
Bron: bbtwitter.quote:#bbde Morgen in der Liveshow:
Auch wenn der Sommer in Deutschland noch auf sich warten lässt: Die Live-Show steht diesmal ganz unter dem Motto „Beach Brother“! In zwei Matches werden der "Bierkönig" und der "Bademeister von Beach Brother" ermittelt. Für die passende Stimmung sorgt dabei „Big Brother“-Ur-Gestein Jürgen, der seine aktuelle Single „Viva Mallorca“ vorstellen wird.
Wer wird Miss oder Mister „Big Brother“? Die TV-WG schmeißt sich ins Zeug und in sexy Outfits, denn per Live-Voting dürfen die Zuschauer den/die schönste Bewohner/in im Haus wählen.
Wer fliegt? Diesmal ist es eine reine Frauenrunde: Benson und Jacquelina haben die meisten Nominierungsstimmen erhalten, Schmollmündchen Ingrid muss aufgrund eines falsch gebuzzerten Secrets ums Weiterkommen zittern. Doch zuvor müssen die drei Nominierten eine Challenge überstehen: Bei „Die lebenden Statuen“ müssen die drei kostümierten Damen auf der Kölner Domplatte in absoluter Bewegungslosigkeit Statuen nachahmen - und damit Geld einnehmen! Egal wie das Match ausgeht: Eine von den Dreien fliegt aus der TV-WG. Wen wollen die Zuschauer nicht mehr sehen?
Im Studio begrüßt Moderatorin Aleks Bechtel Valencia Vintage und ihren Verlobten Florian, der am vergangenen Mittwoch freiwillig das Haus verlassen hat. Bereut er inzwischen seine Entscheidung?
Ik heb even teruggelezen bij bbfun snetje. Groep Inge heeft gewonnen en zijn gevrijwaard van het achterstevoren-gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef snetje het volgende:
allen verzamelen in de tuin... liedjes achterwaarts raden![]()
ja dat was even paniekquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
Weer een hele zwik eieren (geen zin om te cappen, sorry) en 2 of 3 eieren kapot.
Benny krijgt de schuld van Benson. Wat is het ook een kutwijf.![]()
jeutjequote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
Thanx snetje, ik kwam net binnen en had nog niet alles opgestart.
Een cap van David die ik van een chat geplukt heb.
[ afbeelding ]
en tussendoor werd Jaq nog even afgesnauwd omdat tie even om haar riem kwam vragenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:36 schreef beequeen het volgende:
Benson is al ruim anderhalf uur aan het schreeuwen en janken.
Ik ben er weg van hier kun je teruglezen.
Ik hoop echt dat ze morgen vertrekt, ben dat mens meer dan zat en de airtime die ze krijgt.
Eerst heeft ze tegen Cosi aangelult, daarna Daggi (die is gevlucht) en nu is arme Rayo aan de beurt. Ich bin so wie ich bin.![]()
Fijne avond allemaal.![]()
nog even terugkomende op deze post ... het waren 14 eieren... Benny heeft er geloof ik een stuk of 6 gelijk te pakken en Benson worstelt er met 4 waarvan ze er 2 onder de band heeft gedrukt...quote:
Dit heeft Val op FB geschreven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:33 schreef snetje het volgende:
op de chat lees ik dat Flo weer terugkomt..
Hier het hele artikel.quote:Nun gehe ich auf eure ganzen Fragen ein:Florian hat mit mir das Haus verlassen,dass war nicht meine Absicht.Ich habe alles falsch gesehen,er vermisst das BB Projekt so sehr,was ich nicht vermutet habe. Mir war nicht bewusst das meinem Schatz das Projekt so viel bedeutet.Sein Traum wäre es denke ich wieder ins Haus einzuziehen.Ich merke das bei jeder Unterhaltung mit ihm. Schatz, ich liebe dich und es tut mir leid!Val
Ach de kijker mag vast stemmen of ie terug mag. Tenminste als BB dat risico durft te nemen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit heeft Val op FB geschreven.
[..]
Hier het hele artikel.
http://bbfun.de/Big-Brother-11-Aktuelle-News-Archiv.php?id=832
Ik ben benieuwd.
Yep, het is ook om te kotsen. Dat draaideurgedoe is te gek voor woorden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef akveor het volgende:
Ach de kijker mag vast stemmen of ie terug mag. Tenminste als BB dat risico durft te nemen.
Blijkbaar zijn we dan nog steeds niet van die Valencia af. Ik begrijp BB niet. Ik heb nooit meegemaakt dat 1 ex bewoner zo vaak in een live show gevraagd wordt. Het is gewoon om te janken dat die idioot steeds maar weer terug mag komen.
Schijnbaar mag Florian van haar wel weer terug zodat zij dan ook weer aandacht krijgt... zum kotzen.
Bron.quote:Heute Abend muss eine Bewohnerin das Big Brother Haus verlassen. Nominiert sind in dieser Woche Jaquelina, Ingrid und Benson. Benson und Jacquelina hatten die meisten Nominierungsstimmen von ihren Mitbewohnern erhalten, Ingrid kam auf die Nominierungsliste, da sie das Secret von Alex falsch gebuzzert hatte. Geht es nach unseren Lesern, so wird Ingrid sich keine ernsthaften Sorgen machen, in unserem Voting stimmten lediglich 2 Prozent für einen Auszug der Münchenerin. Das Exit-Voting werden Jaquelina und Benson unter sich ausmachen müssen, zwei Personen, die wohl unterschiedlicher nicht sein könnten.
Benson ist bekannt für ihre große Klappe, sie polarisiert im Haus. 59 Prozent unserer Leser stimmten für einen Auszug der Essenerin. Aber es könnte vielleicht in der Live Show noch knapp werden, denn Jaquelina kommt bei unserem Voting auf 39 Prozent. Damit ist unser Online Voting schon ziemlich deckungsgleich mit anderen Online Votings, die in den vergangenen Tagen auf den diversen Big Brother Fanseiten durchgeführt wurden.
Bevor heute Abend eine Bewohnerin das Haus verlassen muss, müssen die drei Nominierten noch eine Challenge überstehen. Bei „Die lebenden Statuen“ müssen die drei kostümierten Damen auf der Kölner Domplatte in absoluter Bewegungslosigkeit Statuen nachahmen – und damit Geld einnehmen! Egal wie das Match ausgeht: Eine von den Dreien fliegt aus der TV-WG.
Klinkt als hetzelfde CD-tje als vorige keer ...:)quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig hoeft Jaqui maar 20% inhalen. Das schaft BB doch einfach.
[..]
Bron.
On Topic: ze zitten nog steeds in de slaapkamer met teringherriemuziek.
Ja, het aanbod qua muziek is nogal beperkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:12 schreef akveor het volgende:
Klinkt als hetzelfde CD-tje als vorige keer ...:)
Zelfde als altijd lijkt me:quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het aanbod qua muziek is nogal beperkt.
Heb jij al een link voor de live of de daily?
Ja ik hoorde ook zoiets. Maar volgens mij is ze er wel. Deze link krijg ik net:quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
Die werken niet Roevka. Betze is op vakantie.![]()
Dankjewel trollie.
Ik weet het maar gisteren deed de stream het niet. Thanx anyway.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:48 schreef trollie67 het volgende:
graag gedaan...die veetle op adamski ff downloaden,is bij mijn norton helemaal goedgekeurt,dan deze link en stream1,daar loopt nu x diaries,en dan niets meer aan doen..haha
Oh, eens even kijken of ik mijn PW nog kan vinden. Ik ben daar altijd zo'n kluns in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:55 schreef akveor het volgende:
Ja ik hoorde ook zoiets. Maar volgens mij is ze er wel. Deze link krijg ik net:
http://betzemadel.ucoz.com/
Wat is het probleem skattie? Ik heb via de link van trollie veetle gedownload en gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef akveor het volgende:
Ik word zo niet goed van dat registeren via andere services en dat ze je dan alsnog handmatig in het systeem moeten zetten....Ben ik gewoon een half uur bezig met deze onzin.
Ach, ik start na de error gewoon opnieuw op. Duurt 10 seconden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef trollie67 het volgende:
jammer..hier loopt ie al sinds 18 uur zonder problem,en ik heb nog 3 andere programmas open op me lappi..misschien ff nieuw opstarten straks,de veetle opnieuw installeren en dan weer na die site??
Nee ik bedoel bij Betzamel...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef trollie67 het volgende:
jammer..hier loopt ie al sinds 18 uur zonder problem,en ik heb nog 3 andere programmas open op me lappi..misschien ff nieuw opstarten straks,de veetle opnieuw installeren en dan weer na die site??
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef akveor het volgende:
Oww wacht dat was weer zo'n quoteloze post.![]()
ik heb me aangemeld op die site van jou..idd een half uur klotenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik bedoel bij Betzamel...
Via Adamski download ik nooit weer wat. Overigens je link doet het hier ook hoor.
Oww wacht dat was weer zo'n quoteloze post.![]()
Ik probeer het straks weer hier.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef Ransjih het volgende:
kun je ook ergens kijken zonder te downloaden of te registreren?
Ja, en als hij zegt dat Bison 500 schoenen heeft eet ik mijn slippers op.quote:
Ja ik kan kijken... ze moeten je ook nog een extra toestemming geven om de bB pagina op te komen. Is dat gedaan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik heb me aangemeld op die site van jou..idd een half uur klotenben nu op de chat maar zie nog steeds geen beeld..kan jij kijken?
bin jetzt drinnen thnxx....maar is nog niet begonnen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik kan kijken... ze moeten je ook nog een extra toestemming geven om de bB pagina op te komen. Is dat gedaan?
De kwaliteit is iig prima:
[ afbeelding ]
Adem in, adem uit. Doe ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef akveor het volgende:
Schöne momente? En dan het bezoek van Valencia aan Florian dan noemen?
Eet smakelijk....quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel!!!!!! Kutzooi, hoe kan hij nou weten dat Benson 500 schoenen bezit ipv veel.
Lol, smaakt nog steeds niet.quote:
Hij is daar min of meer door Benson toe gedwongen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Ransjih het volgende:
dus cosi heeft gedaan wat yasmin wekenlang kwalijk genomen is?
Benson takes no no for an answer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hij is daar min of meer door Benson toe gedwongen...
Nou ja iig kan ook Rayo kan niet genomineerd worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Benson takes no no for an answer.![]()
Allemaal gestuurd natuurlijk.
Nu weer wel toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef akveor het volgende:
Nou ja iig kan ook Rayo kan niet genomineerd worden.
Nee volgens mij niet. Als je een geheim hebt geraden ben je iig veilig de eerst volgende nominatie.quote:
Ok, rare regels daar .quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef akveor het volgende:
Nee volgens mij niet. Als je een geheim hebt geraden ben je iig veilig de eerst volgende nominatie.
Deutschland is het met je eens....quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de mooiste man duidelijk Rayo.
En ook de enige die zich niet eerst op heeft lopen pompen met die gewichten...quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de mooiste man duidelijk Rayo.
En dat op haar gympies.quote:
Tsja, wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is wel weer top TV hoor, tjonge wat een niveau...
En zag je hoe? Hij gaf Benny gewoon een zet, maar dat laten ze niet zien.quote:
Hij is nu al een paar maanden elke dag met die gewichten aan het trainen, dat ga je al zien...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Ransjih het volgende:
is steve zo afgevallen? hij lijkt veel gespierder dan wat ik me herinner van het begin
Ik heb d'r voeten nog niet gezien...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef beequeen het volgende:
Daggy heeft nog nooit iets gewonnen. Ze noemt zichzelf toch ook the big wa and match loser?
@Roevka: het lijkt tante Sidonia wel.![]()
dank je trol, de smilie die ik wil laten zien staat er niet bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef trollie67 het volgende:
fijn dat jij met alles zo blij bent Ransjih,alltijd lief en positief jij,ok al kan je het soms aan de zenuwen krijgen van al dat bb..geniet ervan meid
Wat wat wat wat? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bijna over mijn nek. Leuk dat Daggi haar zus gezien heeft, maar dit......
Niks, laat maar. Anders krijg ik de goegemeente weer over me heen.quote:
De verkapte tussenstand van eerder zou toch genoeg moeten zeggenquote:
Ja, laten we hopen dat hij gelijk krijgt... Dat elke dag weer hetzelfde schreeuwen van Benson komt me de keel uit...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:00 schreef beequeen het volgende:
Lol, wat die vent die ik niet ken zegt. Benson out.
Zou kunnen... Waarom moest Cosimo anders vandaag nog haar geheim gaan buzzern... Nou, ik vind dat best een goed script...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de draak weet dat ze gaat.
Wij kennen inmiddels het klappen van de zweep.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zou kunnen... Waarom moest Cosimo anders vandaag nog haar geheim gaan buzzern... Nou, ik vind dat best een goed script...
nou ik vind het wel een lekkere stemquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef akveor het volgende:
Frau Königs kwam weer d'r envelopje brengen. Maar eerst gaan we nog een kwartiertje naar het gewauwel van BB luisteren.
Lol snet, maar al die geheimen slaan nergens op.quote:
een spannende stem..hahahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel een lekkere stem
Dankjewel snetje. Wat zal ik lekker slapen.quote:
neu ... nu wordt Jaq de valse ... let maar opquote:
Dus dat! Slaap lekker allemaal and don't let the bebugs bite you.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef snetje het volgende:
neu ... nu wordt Jaq de valse ... let maar op
2 stemmingen van teenagerniveau..de hottest man and girl of bb 2011quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even dit topic teruggelezen, maar lees niets over een stemming of Florian terug mocht
komen of niet ...... was er een stemming in de liveshow ?
Zal wel weer niks voorstellen. Tot nu toe vind ik alle WA's niks.quote:Es wird Aufgaben geben, bei denen wir alle 24 Stunden etwas zu sehen haben. Ob es Euch gefällt - wir werden sehen. #bbde
En ze had nog wel zo goed haar best gedaan afgelopen week. Dubbele diensten en de anderen ontzien door keer op keer de zware nachtdiensten op zich te nemen. En ze deed het allemaal zonder ook maar 1 keer te klagen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten al het eten inleveren. Nou, er is genoeg maar toch zeuren. Stel verwende krengen.
Vooral Daggi, ze moet haar wijn inleveren.![]()
![]()
Alles weg!!!!!!
[ afbeelding ]
Deze powerfrau staat haar mannetje wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef akveor het volgende:
En ze had nog wel zo goed haar best gedaan afgelopen week. Dubbele diensten en de anderen ontzien door keer op keer de zware nachtdiensten op zich te nemen. En ze deed het allemaal zonder ook maar 1 keer te klagen.
met dank aan bbfun.quote:Cosimo meint, dass liegt daran, dass die BW immer darüber reden, deswegen erfindet BB auch neue Regeln.
Cosimo, komm ins Sprechzimmer.
quote:
Maar 500 paar schoenen zijn er ook wel heel veel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp van de chat dat Cosi niet het aantal schoenen genoemd heeft. Alleen heel veel schoenen en dat ze dol is op schoenen. Tsja........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |