ohw zo doet tie het wel .. via de popup niet.. Jaq probeerd zich bij iedereen in te likken en let teveel op de camera's...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bitte:
http://adamski.tv/
On Topic: ik krijg het idee dat niemand van de BW Jaqui mag.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:11 schreef snetje het volgende:
ohw zo doet tie het wel .. via de popup niet.. Jaq probeerd zich bij iedereen in te likken en let teveel op de camera's...
Ja, ik word echt doodziek van die crybabys. Ze vinden de WA allemaal te zwaar.quote:
Steve niet... die vindt alles nog steeds prachtigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik word echt doodziek van die crybabys. Ze vinden de WA allemaal te zwaar.
Ja, zoiets verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef snetje het volgende:
als BB Benny wil houden zullen ze zo wel een brief naar binnen gooien met dat de WA afgelopen is..
ik heb nu RTL II bij adamski in FF ..je moet dan wel de veetle player downloaden..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een ellende op de streams de laatste paar dagen .... en de daily is ook niet meer te zien ?
[ afbeelding ]
Thanx Os.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze link voor de TZF werkt nog...
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=17823
die had ik al..want volgende week komt een indiaase film die ik dolgraag wil zien..en ik kijk er ook alltijd jouw vrouw mijn vrouw,frauentausch in het duits,heeel veel heftiger als hier..haha,maar betze is op vakantie begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb nu RTL II bij adamski in FF ..je moet dan wel de veetle player downloaden..
Zie post 17 voor de link, werkt zeer goed... En welcome back...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef DjinN het volgende:
ik ben er weer!mijn vak. was super en heb eindelijk mijn nieuwe telefoon
had al gelezen dat het takkewijf genomineerd is
hoop dat ze er zo hard uitgetyft wordt
zit alleen via mijn tel nu. Kan iemand mij plz nog een x de link naar de liveshowherhalingen geven? Zoeken gaat nl een btje moeilijk nu
http://bb-friendz.net/download.php?action=o_kategorie&kat_id=3quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:24 schreef DjinN het volgende:
ik ben er weer!mijn vak. was super en heb eindelijk mijn nieuwe telefoon
had al gelezen dat het takkewijf genomineerd is
hoop dat ze er zo hard uitgetyft wordt
zit alleen via mijn tel nu. Kan iemand mij plz nog een x de link naar de liveshowherhalingen geven? Zoeken gaat nl een btje moeilijk nu
dankjeeee x2!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zie post 17 voor de link, werkt zeer goed... En welcome back...
quote:
Ik ook niet. En maar steunen, kreunen en janken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:37 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb nog nooit zoveel watjes in 1 BB gezien
Jakkes, dat lijkt me niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Negerzoenen op een broodje? Nog nooit van gehoord maar zal best lekker zijn...Wel moeilijk om te eten zie ik al...
Stream loopt bij mij ook vlekkeloos. Blij dat ik deze vond want alle justin TV kanalen lijken mij voorgoed "gesperrt"...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jakkes, dat lijkt me niks.![]()
Trouwens, een loepzuivere TZF stream Os.
Ik ben je ook zeer dankbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Stream loopt bij mij ook vlekkeloos. Blij dat ik deze vond want alle justin TV kanalen lijken mij voorgoed "gesperrt"...
dit is heeel erg lekker als je vn zoet houd..dan moet je kaiserbroodjes,maar het liefs duitse harde schnittbroodjes halen,moorkop erop...smulllennnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Negerzoenen op een broodje? Nog nooit van gehoord maar zal best lekker zijn...Wel moeilijk om te eten zie ik al...
er staat op duitsland dat justib betzemadl op vakantie is,dan kan die idd niet uitzenden..maar het nadert ook de finale...je hebt kans dat ze de eigendomsrechten gespeert hebben..dus voor de finale alleen betaalde kijkers willen hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Stream loopt bij mij ook vlekkeloos. Blij dat ik deze vond want alle justin TV kanalen lijken mij voorgoed "gesperrt"...
Ik had er nog nooit van gehoord... Zag wel bij Steve dat toen hij in het broodje beet het schuim er aan alle kanten werd uitgeperst... Dus wel moeilijk om te eten lijkt mij...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dit is heeel erg lekker als je vn zoet houd..dan moet je kaiserbroodjes,maar het liefs duitse harde schnittbroodjes halen,moorkop erop...smulllennn
kon je al toen ik14 was..bijna 20 jaar geleden..bij de school kiosk kopen..en broodjes bal uiteraard,en cup a soep
Ja, ik zat een paar dagen geleden de TZF te kijken en toen werden 2 kanalen bijna tegelijkertijd gesperrt... Toen ging ik naar betzemadel, die kon ik nog een paar seconden kijken maar die schakelde zichzelf toen uit... Volgens mij was dat net op tijd om ook niet gesperrt te worden...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
er staat op duitsland dat justib betzemadl op vakantie is,dan kan die idd niet uitzenden..maar het nadert ook de finale...je hebt kans dat ze de eigendomsrechten gespeert hebben..dus voor de finale alleen betaalde kijkers willen hebben
geheim..je moet de negerzoen alpletten op het broodje...de wafel boven op onderop..en dan gaat ie primaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord... Zag wel bij Steve dat toen hij in het broodje beet het schuim er aan alle kanten werd uitgeperst... Dus wel moeilijk om te eten lijkt mij...
Jaq is zich de hele week al bij iedereen aan het inpimpen...bv bij Ingrid ..daar zeggen dat ze ze soms dingen moet opschrijven omdat ze soms vergeet wat ze wil zeggen ... Ingrid keek haar aan van hoe dan!! probeer je me zo om te krijgen? ...Benson hadden ze er eigenlijk vanaf het begin al in moeten doen! dan was de helft nog niet eens weggelopen .. zij snapt het spel .. en haar karakter geeft brouwerij in het spel.. en als er iemand niet op de camera's let en er compleet wurst aan heeft dan is het Ingrid welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:21 schreef trollie67 het volgende:
dat van jaquelina is natuurlijk klinkklare onzin,van wege camera bewust..dat zijn ze allemaal,anders ga je het huis niet in..na veel bb 's kijken zie je meestal,dat de mensen de camera pas na een 3 weken vergeten,en vooral na opdrachten met weinig slaap en eten..vanmij mag jacki zo vertrecken,absoluut geen waarde...maar als iemand camerageil is dan wel jordan,benson en ingrid met rueschelrokjes en rare uitspraken alleen tijdens de daily..voor de rest is die ook maar een saai matras...
ingewikkelde opdracht voor zequote:Op zondag 31 juli 2011 09:52 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, bijgelezen bij bbfun. Ze hebben gisteravond een soort van modeshow gehouden o.l.v. Benny en Cosi.
Hier terug te lezen. Ik begrijp dat Leon en Rayo zich weer opgeofferd hebben om de dames langer te laten slapen. Ze konden wat mij betreft de pot op.
Vandaag hebben ze een achterstevoren-dag. Ze beginnen met het avondeten en eindigen de dag met het ontbijt en de weksong. Ze moeten elkaars namen ook achterstevoren uitspreken. Ik bgrijp dat ze er weinig zin in hebben, maar what else is new.
Iedereen is nu nog in diepe rust, alleen Steve is wakker.Gezellig voor hem.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |