Bierkoerier een optie?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Verdomd, geen bier in huis, geen vrouwen en ik ben geil en dorstig
Ik bevind me in exact dezelfde situatie. Helemaal kut.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
Verdomd, geen bier in huis, geen vrouwen en ik ben geil en dorstig
Nee, die is achterlijk duurquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef Saisai het volgende:
Ik ben zelf de vrouw in huis, met manspersoon, snoepjes, oreo's, Cachaca, munt, limoen en ijs.
Tuurlijk! Zo hoort het toch!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op precies twaalf uur dit topic openen.
Gewoon doen. Wat voor wijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja, kut. Mijn bier is ook bijna op. Ik heb nog wel een fles witte wijn
Dude, serieus?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef courgette het volgende:
Echte mannen hebben altijd bier in huis.
Dat is beter dan bierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Een witte, droge italiaanquote:
Ja, heel serieusquote:
Tja.. Niet mee eens, maar ieder z'n mening.quote:
Ballonquote:
Ik blijf een vrouw he?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:05 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Maar om het nou te verkiezen boven bier.
De Caipirinha is een Braziliaanse cocktail die bestaat uit limoen, cachaça, ijs en suiker. Het maakt deel uit van wat de Brazilianen "batidas" noemen; drankjes of cocktails bestaande uit fruit en cachaça.quote:
xDquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef courgette het volgende:
[..]
Ik ook maar ik vind wijn vies. Bier daarentegen is best te drinken.
is lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
De Caipirinha is een Braziliaanse cocktail die bestaat uit limoen, cachaça, ijs en suiker. Het maakt deel uit van wat de Brazilianen "batidas" noemen; drankjes of cocktails bestaande uit fruit en cachaça.
Klinkt lekker
Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef vieze_freddie het volgende:
Is er geen auto update voor fok op mobiel
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef vieze_freddie het volgende:
Is er geen auto update voor fok op mobiel
cker wel dat ik bitterballen heb staan hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef Saisai het volgende:
hmm jij hebt echt geen bitterballen vriend
niet vergeten eerst suikerwater te maken van het suiker, niet zo erin doen, dat mengt niet goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Ik ga m eens proberen binnenkort.
Goede comboquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dit:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
ik ben echt niet jaloersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
cker wel dat ik bitterballen heb staan hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben echt niet jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Sorry:@quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:07 schreef Vluchtdeur het volgende:
Wat gebeurt er hier opeens! Het wordt een wijn topic.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben echt niet jaloers
Misschien dat ik zo ook nog een frikadel of kipcornertje bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Hallo!quote:
dan neem ik nog een slokje van mijn cocktail en aai ik over mn tietjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Misschien dat ik zo ook nog een frikadel of kipcornertje bak.
correctie: één kutuserquote:
Doe eens normaal en pak heull snel je camera om dit vast te leggen voor mijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
dan neem ik nog een slokje van mijn cocktail en aai ik over mn tietjes.
Ik?quote:
moi!quote:
Liefiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
ok, dat doe ik dan zo anders valt het heel erg op
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
ok, dat doe ik dan zo anders valt het heel erg op
AAH SKATJEquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
O IK VIND JULLIE ALLEMAAL ZO LIEF!!11!!!11 IK WENS JULLIE VEEL PLEZIER, HARMONIE EN WIJSHEID IN JULLIE LEVEN TOE MANG!
Jij ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
O IK VIND JULLIE ALLEMAAL ZO LIEF!!11!!!11 IK WENS JULLIE VEEL PLEZIER, HARMONIE EN WIJSHEID IN JULLIE LEVEN TOE MANG!
Goedzo! Dat is lief.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
Ik wens jou niets minderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
Als je me echt plezier wens post je pics van jezelfquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Saisai het volgende:
nee, jij had bitterballen toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:15 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Ik wens jou niets minderheb je al wat foto's gestuurd van die tieten die je ging aaien?
oh onder de gordel mattie!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:15 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Als je me echt plezier wens post je pics van jezelf
xxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ben weg. Op naar huis enzo. Misschien tot zo, kusjes.
Toedelsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ben weg. Op naar huis enzo. Misschien tot zo, kusjes.
Eigenlijk best wel een kut woord datquote:
Het staat nogal fout.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een kut woord dat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een kut woord dat![]()
![]()
![]()
![]()
Die is goed mangquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Die aflevering van southpark op CC
Daar kun je elkaar niet zien?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef Saisai het volgende:
waarom gebruiken jullie fokchat dan niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das ook wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik snap niet waarom je zo graag naar TC wilt terwijl je gewoon hier rustig kan slowchatten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef henkiedegekste het volgende:
Ik ga slapen. spreek jullie morgen weer schatjes....latorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Ik ga slapen. spreek jullie morgen weer schatjes....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ik ga slapen. spreek jullie morgen weer schatjes....TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ook. Kijk maar in de toolbar van fok zelf, naast de gele pricecheckquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja man, ik had je bijna mn twitter gegeven, facebook, alles.
hoi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef Vluchtdeur het volgende:
Door TC, nu rustig hierMensen kom terug!!!
Goed en met jou?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef robuust89 het volgende:
Een hele goedenavond lieve mensen!
Hoe maakt u allen het?
HOI!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef robuust89 het volgende:
Hoe maakt u allen het?
Appetijtelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:23 schreef robuust89 het volgende:
Hoe maakt u allen het?
Ik voel me geroepen, maar ik woon aan de andere kant van het land.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef Saisai het volgende:
tevens wil ik graag geholpen worden, door jullie. aan een appartement in Groningen
aarzel niet en schakel alle hulptroepen in. Als dank mag je aan één van mn tieten zitten en me in levende lijven aanschouwen.
o dat geeft niet hoor, je mag me alsnog helpen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik voel me geroepen, maar ik woon aan de andere kant van het land.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
o dat geeft niet hoor, je mag me alsnog helpen.
Cupmaat ??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef Saisai het volgende:
tevens wil ik graag geholpen worden, door jullie. aan een appartement in Groningen
aarzel niet en schakel alle hulptroepen in. Als dank mag je aan één van mn tieten zitten en me in levende lijven aanschouwen.
blowenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef Quisho het volgende:
2 vraagjes
wat moet je doen als je niet kan slapen
en
kan je je eigen haar knippen?
Als iemand een mooie kamer in enschede voor mij weet te hosselen mag diegene ook wel even aan mn tieten zitten hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef Saisai het volgende:
Veel alcohol en ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef Quisho het volgende:
2 vraagjes
en
Groter als c ??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat zal een aangename verrassing zijn
NB'enquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:25 schreef Quisho het volgende:
2 vraagjes
en
Ik kick mijn opa en.oma hun huis wel uit. Cupmaat? Voor wat hoort watquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef Saisai het volgende:
Ja, ik heb een cupmaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kick mijn opa en.oma hun huis wel uit. Cupmaat? Voor wat hoort wat
Ik wil wel je vriendje zijnquote:
Oke, omdat ik zo lief benquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:30 schreef Saisai het volgende:
jullie mogen de laatste zin in mn sig wel overnemen hoor!![]()
Die heb ik nou wel gezien hoorquote:
Mee eens, zet het eens in FB. Als je lui ben wil ik het ook wel voor je doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef vieze_freddie het volgende:
Note aan danny : auto update voor mobiele users aub
Al die MBs die dan verloren gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef vieze_freddie het volgende:
Toch is de autorefresh wel erg handig!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Die goede oude tijd zonder autorefresh. F5 je kapot
Ja als je wil doen graag, op de mobiel is dat noga klotequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:34 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Mee eens, zet het eens in FB. Als je lui ben wil ik het ook wel voor je doen.
Ik kan niet meer zonder! In tijden dat ik een ban had voorheen was het zo onmenselijk om zonder autorefresh te fokkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:35 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Toch is de autorefresh wel erg handig!
Vereist nog te veel van je telefoonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:33 schreef vieze_freddie het volgende:
En hoe doe ik dat ??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vereist nog te veel van je telefoon
Als dat zo zou zijn, zou je telefoon bijna de helft sneller leeg zijn. Je kan wel de weblayout gebruiken op je telefoon, dan heb je ook auto-update...
En sowieso vereist het ook flink wat dataverkeer
np. Ik moest mijn sig wel inkorten, maar kleine moeitequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:36 schreef Saisai het volgende:
jaaaaaaa!![]()
thanks, dat vind ik oprecht cool van je!
Als je nou pics post wil ik die wel in me sig zettequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:36 schreef Saisai het volgende:
jaaaaaaa!![]()
thanks, dat vind ik oprecht cool van je!
Dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Als je nou pics post wil ik die wel in me sig zette
als jij het nou fixt voor me, mag je met me meetenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Als je nou pics post wil ik die wel in me sig zette
Thanksquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:37 schreef Vluchtdeur het volgende:
vieze_freddie: Auto refresh voor mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |