Dude hoe groot is die plaat die jij voor je hoofd hebt om te zeggen dat Hamilton die straf niet verdient?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:00 schreef SoldMayor het volgende:
Dat topic van F1 hier op fok! is gewoon pure bagger.
Maar ja wat zullen we er van zeggen...
Leuke race. Gun het Button wel in zijn 200st race mja liever Hamilton. Die opnieuw weer voor iets kleins een straf krijgt. Het is wel duidelijk dat de FIA niet wil dat Hamilton kampioen wordt.
Verder de Torro Rosso weer goed gedaan die 2 waren niet vooruit de branden in de kwalificatie en dan in de race 8 en 10de worden..![]()
Mercedes GP is nop steeds hopelloos![]()
En lotus is altijd het snelst van de nieuwe teams maar ook altijd het snelst klaar..
En vettel heeft vandaag als een rekend kampioen gereden.
Nou ferrari had niet gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dude hoe groot is die plaat die jij voor je hoofd hebt om te zeggen dat Hamilton die straf niet verdient?
Kan ik even op vakantie en mis ik niksquote:Op zondag 31 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou ferrari had niet gekregen.
Mja lekker dit weekend snel vergeten want over 4 weken is het SPA.
De mooiste baan die er is.![]()
Owja net nog die herhaling van Ambrossio![]()
Gelukkig dat daar geen mensen stond op die plek in de pits.
Mischien dat er tijdens de spin iets in de auto zich heeft afgezet en daarna het systeem uitviel ofzo. Kan niks anders verzinnen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Snapte ik ook niet, hij spinde zonder schade en toen stapte hij maar uit.
Ze deden het op de brug omdat de kinderen thuis lagen te slapenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Badboy gevonden :
http://lockerz.com/s/125354283
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Badboy gevonden :
http://lockerz.com/s/125354283
Mooi! Mag van mij wel meer races komenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:21 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Formule 1 komt volgend weer terug in de USA![]()
![]()
Dit is het circuit.. met wel een heel lang recht stuk in sector 2/3![]()
Wordt nu nog gebouwd.
[ afbeelding ]
uTorrentquote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef Parvus het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om nummers te downloaden?
Ziet eruit als een onwijs snel circuitquote:Op zondag 31 juli 2011 16:21 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Formule 1 komt volgend weer terug in de USA![]()
![]()
Dit is het circuit.. met wel een heel lang recht stuk in sector 2/3![]()
Wordt nu nog gebouwd.
[ afbeelding ]
Torrents of een YouTube to MP3 converter.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef Parvus het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om nummers te downloaden?
Nope, torrents voor albums, youtube to mp3 converter voor losse nummersquote:Op zondag 31 juli 2011 17:58 schreef Parvus het volgende:
Ook gewoon torrents voor losse nummers? Vind ik altijd zo'n gedoe. Ik mis KaZaA
Ja indd die ga ik ook maar eens downloaden danquote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, torrents voor albums, youtube to mp3 converter voor losse nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |