Waar zit je ergens dan?!quote:Op zondag 31 juli 2011 09:11 schreef PierreTT het volgende:
Groetjes aan iedereen vanaf mijn vakantieadres
Regen?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Regen race?
Weg banden voordeel hamilton
Beetje, op bbc verwachten ze dat men start op inters.quote:
Heb nog geen sik gezienquote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef badboynova het volgende:
Heeft iemand strekaker Rossje al gespot op de baan?
Dude hoe groot is die plaat die jij voor je hoofd hebt om te zeggen dat Hamilton die straf niet verdient?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:00 schreef SoldMayor het volgende:
Dat topic van F1 hier op fok! is gewoon pure bagger.
Maar ja wat zullen we er van zeggen...
Leuke race. Gun het Button wel in zijn 200st race mja liever Hamilton. Die opnieuw weer voor iets kleins een straf krijgt. Het is wel duidelijk dat de FIA niet wil dat Hamilton kampioen wordt.
Verder de Torro Rosso weer goed gedaan die 2 waren niet vooruit de branden in de kwalificatie en dan in de race 8 en 10de worden..![]()
Mercedes GP is nop steeds hopelloos![]()
En lotus is altijd het snelst van de nieuwe teams maar ook altijd het snelst klaar..
En vettel heeft vandaag als een rekend kampioen gereden.
Nou ferrari had niet gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dude hoe groot is die plaat die jij voor je hoofd hebt om te zeggen dat Hamilton die straf niet verdient?
Kan ik even op vakantie en mis ik niksquote:Op zondag 31 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou ferrari had niet gekregen.
Mja lekker dit weekend snel vergeten want over 4 weken is het SPA.
De mooiste baan die er is.![]()
Owja net nog die herhaling van Ambrossio![]()
Gelukkig dat daar geen mensen stond op die plek in de pits.
Mischien dat er tijdens de spin iets in de auto zich heeft afgezet en daarna het systeem uitviel ofzo. Kan niks anders verzinnen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Snapte ik ook niet, hij spinde zonder schade en toen stapte hij maar uit.
Ze deden het op de brug omdat de kinderen thuis lagen te slapenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Badboy gevonden :
http://lockerz.com/s/125354283
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |