Slaap lekker danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ik had het staan en kon het niet laten
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef KoningStoma het volgende:
OMG IK KAN MIJN ACCOUNT RECOVEREN.![]()
![]()
ik heb een maand lidmaatschap geregeld en dat heeft mn account dus gefixt.![]()
Als het gemiddeld is vind ik het toch knap..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een k/d van 2.8 is misschien bovengemiddeld, maar niet zo bijzonder.
Post dan ietsquote:
Te gek!!!!! Omg lekkere chicks.quote:
Lekker he! Volgens mij speelt zij ook in Entouragequote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vooral die ene links, die kijkt je echt met zo'n geile zwoele blik aan!!! Sletje is het.
Nee man, je bent in de war, zij speelt in backroom casting couch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Lekker he! Volgens mij speelt zij ook in Entourage
Heb al anderhalve maand geen CoD meer gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bitcheszzz misschien moeten we binnenkort weer eens in een party COD spelen is al veel te lang geleden
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:46 schreef Parvus het volgende:
Wie de fuck is die Nick-Gizmo eigenlijk? Vind het maar een hater
k/d van 2.8 is wel vrij goed hoor en zeker als je niet camped/aanvallend speelt. Of ben je een camper?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een k/d van 2.8 is misschien bovengemiddeld, maar niet zo bijzonder.
Oquote:
Ik heb niet eens een moeder, dus dat gaat nogal moeilijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja kan je heel blij smilies gaan lopen doen, je moeder is en blijft een hoer.
Waar heb jij dan last van ineens?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja kan je heel blij smilies gaan lopen doen, je moeder is en blijft een hoer.
Overduidelijk van Nick-GizMo... En ik neem het hem niet kwalijk. Hij gedraagt zich zoals BZP, toen hij hier zo aan het kutten was. Alleen iets dommer.quote:
Jij bent ook lang weggeweestquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:31 schreef Xblister het volgende:
Mee eens! Permaban voor nick-gizhomo
En parvus zit jij niet ook op Hardtraxx? of is dat een andere..
Permban en 125 euro naar mijn rekening voor de emotionele schadequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:31 schreef Xblister het volgende:
Lang niet meer in dit topic gezienquote:
Hm nee zal een andere zijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:31 schreef Xblister het volgende:
Ik moet er heel binnenkort ook aan gaan gelovenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
Van 12 tot net door de ikea gelopen, nooit meer.
Wat gekut dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Overduidelijk van Nick-GizMo... En ik neem het hem niet kwalijk. Hij gedraagt zich zoals BZP, toen hij hier zo aan het kutten was. Alleen iets dommer.
Heb je een appartement gevonden dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hm nee zal een andere zijn..
[..]
Ik moet er heel binnenkort ook aan gaan geloven
Yesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een appartement gevonden dan?
Dat is gewoon midden in de winkelstraat? Lekker man.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes
krijg 5 september de sleutel, appartement in Burchtstraat
Nu weet je hoe ik me voelde afgelopen dagen, werd helemaal gek. Gelukkig wel mooie kamer nuquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
Van 12 tot net door de ikea gelopen, nooit meer.
Pics?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voelde afgelopen dagen, werd helemaal gek. Gelukkig wel mooie kamer nu
Nog steeds een work in progress, bed en kledingkast staan nu maar er komen nog 2 kasten, bureau, tv-tafeltje met de levering maandag. Dus nu nog wel een grote puinhoopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics?
Als ik straks in mijn nieuwe appartement ''ikea'' roep gaat alles rinkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |