Slaap lekker danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ik had het staan en kon het niet laten
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef KoningStoma het volgende:
OMG IK KAN MIJN ACCOUNT RECOVEREN.![]()
![]()
ik heb een maand lidmaatschap geregeld en dat heeft mn account dus gefixt.![]()
Als het gemiddeld is vind ik het toch knap..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een k/d van 2.8 is misschien bovengemiddeld, maar niet zo bijzonder.
Post dan ietsquote:
Te gek!!!!! Omg lekkere chicks.quote:
Lekker he! Volgens mij speelt zij ook in Entouragequote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vooral die ene links, die kijkt je echt met zo'n geile zwoele blik aan!!! Sletje is het.
Nee man, je bent in de war, zij speelt in backroom casting couch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Lekker he! Volgens mij speelt zij ook in Entourage
Heb al anderhalve maand geen CoD meer gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bitcheszzz misschien moeten we binnenkort weer eens in een party COD spelen is al veel te lang geleden
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:46 schreef Parvus het volgende:
Wie de fuck is die Nick-Gizmo eigenlijk? Vind het maar een hater
k/d van 2.8 is wel vrij goed hoor en zeker als je niet camped/aanvallend speelt. Of ben je een camper?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:19 schreef KoningStoma het volgende:
Een k/d van 2.8 is misschien bovengemiddeld, maar niet zo bijzonder.
Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |