sutculer in isparta uiteraard, ik wil lekker blijven liggen waar ik ter aarde word gebrachtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef msnk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk besloten? Leuk onderwerp misschien. Turkije, zo ja dorp van herkomst?, oder Nederland oder was?
watskebeurt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef BradSpit het volgende:
ik vind dat we stil moeten staan bij het vertrek van de Turkse legertop![]()
Tsunami van islamisering..
ik lees het ook zojuist, maar het fijne ervan, wat is er echt gebeurd? kan me niet herinneren of iets soortgelijks eerder gebeurd isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-leiders-stappen-op/.
Voor de vitamientjesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:17 schreef amenth het volgende:
alles goed hier dan ik chill nu rustig met assie
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
Weet nog niet precies, ik mag uit zo'n beetje alle mogelijke vakken kiezen.quote:
gecondoleerd man..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin lannen, ben zojuist wakker gebeld met het nieuws dat mijn opa is verleden. Ik moet straks mijn moeder gaan vertellen dat haar vader er niet meer is.
Vandaag geen nummer bir.
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik lees het ook zojuist, maar het fijne ervan, wat is er echt gebeurd? kan me niet herinneren of iets soortgelijks eerder gebeurd is
Başın(ız) sağolsun. Sterkte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:46 schreef Weissman het volgende:
Vandaag geen nummer bir.
Pfrt, doemdenkers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Het fijne ervan is dat de hoofddoekjes aan de macht komen.
Turkije gaat richting de afgrond, jammergenoeg.
In een islamitisch land is dat heel vreemd, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef amenth het volgende:
ja man de islamisering is zwaar aan toenemen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |