Toen vond ik het niks, nu vind ik het geweldigquote:
Eens en eens!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
Erg toffe show! Prima vermaakt!
Goed nummer dit.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
wat een heerlijke show weer.
en nu ga ik richting bed.
love you all!
Met zijn kale appeltjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
Waarom hebben ze het nu alwéér over scheren, ik hóef niet te weten dat Domien helemaal kaal is
Domien is op dit soort momenten anders dan tijdens @workquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:13 schreef densmee het volgende:
jaag Domien weg, verpest nou niet de freaknacht
ja maar hij is zowiezo zum kotsen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien is op dit soort momenten anders dan tijdens @work
taalnerds kom er maar in.quote:
Dat zeg ik!!quote:
Wees dan wat duidelijker, ik snap er niks vanquote:
van @work weet ik gewoon dat het van 10 tot 12 duurt en dan kan ik hem ook op een andere zender zetten of gewoon naar de platen luisteren die hij draait want dat is nog wel te pruimen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
taalnerds kom er maar in.
je moet een keer DomienFM checken. @work vind ik ook niet veel aan.
dat krijg je met de vakantie periode.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:23 schreef densmee het volgende:
[..]
van @work weet ik gewoon dat het van 10 tot 12 duurt en dan kan ik hem ook op een andere zender zetten of gewoon naar de platen luisteren die hij draait want dat is nog wel te pruimen.
maar hij komt steeds vaker bij andere programmas binnen
ook buiten de vak. periode hij wil gewoon zichzelf zo vaak mogelijk op de radio horen heb ik het ideequote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat krijg je met de vakantie periode.
Mwoah, ik lees net dat hij afgelopen week "maar" 31 uur op de radio is geweest. Helemaal geen overkillquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ook buiten de vak. periode hij wil gewoon zichzelf zo vaak mogelijk op de radio horen heb ik het idee
Ik vind de meeste nummers geweldig, al ben ik niet op de hoogte van wat ze nu doen. Brandon Flowers solo vind ik wisselendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik begrijp maar niet wat mensen zo goed vinden aan The Killers. Wat een schijtband is dat geworden
Lukt bij mij bij geen enkel nummerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:28 schreef TheZapster het volgende:
Dit is echt 1 van de weinige nummers die mij op de dansvloer krijgt
31?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees net dat hij afgelopen week "maar" 31 uur op de radio is geweest. Helemaal geen overkill
Geen idee hoe hij het rekent, maar hij zei:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
31?
that's life = 2
@work 5*2 = 10
metmichiel 4*3 = 12
zie het vogeltje boven het invoerveld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij het rekent, maar hij zei:
Had even uitgerekend sinds zaterdagnacht 0.00 tot nu een uurtje of 31 radio gemaakt te hebben. Kan nog bést een uurtje #Freaknacht bij! #3FM
Geen idee hoe jullie dat zo mooi rechtstreeks vanaf Twitter doen...
YAY, weer wat geleerd!!twitter:Domien twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 01:21:40Had even uitgerekend sinds zaterdagnacht 0.00 tot nu een uurtje of 31 radio gemaakt te hebben. Kan nog bést een uurtje #Freaknacht bij! #3FM reageer retweet
Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat mensen uit jouw omgeving dansenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Lukt bij mij bij geen enkel nummer![]()
Dansen vind ik geen ruk aan![]()
Oh jawel hoor! Kreeg gisteravond nog een elleboog van zo'n dansende mafkeesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat mensen uit jouw omgeving dansen
Zwaaien met de ellebogen en gooien met bier is geen dansenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Kreeg gisteravond nog een elleboog van zo'n dansende mafkees
Diegene was wel aan het dansen en bier moet je zuipen en niet weggooienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zwaaien met de ellebogen en gooien met bier is geen dansen
Paar uurtjes KermisFM.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
31?
that's life = 2
@work 5*2 = 10
metmichiel 4*3 = 12
coen en sander = 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |