Waarom heeft dat object dezelfde omlooptijd als de maan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het object kwam achter de komeet Hale-Bopp hier in 1997.
Tractorbeams. Duh!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom heeft dat object dezelfde omlooptijd als de maan?
Doe eens niet zo je best met al dat logische denkwerk van je! Het is hier BNW, land van vage verbanden en vergezochte theorieën!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom is dat ding achter de maan gepositioneerd? De Illuminatie iweten het al, en deze almachtige wezens hoeven zich van de rest van de mensheid niks aan te trekken.. Dus waarom nog moeite doen het te verbergen?
Dat is nou jammer.. Ik ben dol op vergezochte theorieën.. en op waarheidsvinding.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Doe eens niet zo je best met al dat logische denkwerk van je! Het is hier BNW, land van vage verbanden en vergezochte theorieën!
Bron.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:32 schreef Bankfurt het volgende:
De 2e maan heeft wel een beetje effect, gravitatie e.a., maar verklaart geologisch lang niet alle veranderingen in de natuur.
Andere verklaringen zijn bijv. HAARP, weermanipulatie, chemtrails, mind-control, gedrag van de zon en de explosies op Jupiter, en ook ELF golven vanaf Mars en de 1e maan.
Wat wel van belang is, is dat de reptielen ELF-golven, vanaf de 2e maan, afsturen op de Aarde voor hun seismische metingen, die effect hebben op de atmosfeer en ondergrondse magma/lavastromen.
Deze (extra) ELF golven zijn waargenomen en gemeten vanaf 1996.
Help yourselfquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Help yourself
Gooooooooooooooooogggggllllleeeeeeee
Zo heb ik ook mijn info gevonden. Ze zult toch eens uit je luie stoel moeten komen.
Ja, zo vinden we allemaal onze info, maar dat wil nog niet zeggen dat als jij controversiële beweringen maakt, dit niet onderbouwt met enige begeleidende informatie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Help yourself
Gooooooooooooooooogggggllllleeeeeeee
Zo heb ik ook mijn info gevonden. Ze zult toch eens uit je luie stoel moeten komen.
Ik heb al wat links gegeven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:25 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, zo vinden we allemaal onze info, maar dat wil nog niet zeggen dat als jij controversiële beweringen maakt, dit niet onderbouwt met enige begeleidende informatie.
Een tweede maan komt namelijk nergens in terug, dan in een recent onderzoek dat de maan waarschijnlijk eerst in twee was tot 4 miljard jaar geleden.
Sinds wanneer heeft een komeet/asteroïde invloed op de aarde en laat staan natuur, dan zou het ISS ook invloed uitoefenen en elke meteoriet die voorbij komt, laat staan satellieten.
Ze zijn niet verborgen, ik schreef toch dat de ELF gemeten waren.quote:ELF golven hebben een zeer grote golflengte en vereisen dan ook een enorme antenne om te zenden, lijkt me moeilijk om deze te verbergen en/of deze signalen niet op te merken op aarde. Veel amateurs gebruiken dit namelijk.
God staat zeker niet buiten spel. Ook dat is nog steeds zo.quote:Je legt verbanden tussen gebeurtenissen en legt daar een direct verband mee. Dat lijkt eerder op hoe mensen vroeger onverklaarbare gebeurtenissen verklaarden met God.
Hebbe gij daar ook een bron van? Als ze waar worden genomen heb je daar vast een mooie beschrijving vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef Bankfurt het volgende:
...
Ze zijn niet verborgen, ik schreef toch dat de ELF gemeten waren.
..
Leuk he, hoe Bankfurt altijd topics bevuild met ononderbouwde onrealistische verzinsels.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:17 schreef Bill_E het volgende:
Wtf, waar gaat dit topic nog over? ELF golven? Vanaf de maan naar de aarde?
Eerste deel was interessant, maar de kern van het verhaal zijn we al helemaal kwijt geraakt.
Je hebt geen links gegeven, daar vroeg ik juist omquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb al wat links gegeven.
[..]
Ze zijn niet verborgen, ik schreef toch dat de ELF gemeten waren.
[..]
God staat zeker niet buiten spel. Ook dat is nog steeds zo.
En op de achterkant van de maan zit een pretpark waar reptielen met een skilift vanaf de tweede maan in de rollercoaster kunnen. Wat moet het daar heerlijk zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Reptielen uit het sterrenstelsel Draco,
Zo'n 400.000 tot 500.000 jaar geleden kwam een kunstmatige komeet (nu planeet Venus) bestuurd door reptielen uit het sterrenstelsel Draco met een subkomeet (de Maan) naar ons zonnestelsel; de aarde was destijds een waterplaneet en na Mercurius de 2e planeet.
deze invasie veroorzaakte een storing en de explosie van de (detijds bewoonde) planeet Maldek (nu asteroide gordel) die tussen Jupiter en (destijds bewoonde) planeet Mars lag. Mars heeft toen schade opgelopen en een deel van zijn atmosfeer verloren. Daarop hebben de reptielen de maan gepositioneerd om de aarde en vervolgens de Aarde (die landmassa kreeg en ijs aan de polen) destijds veroverd.
Venus is nu nog steeds bewoond door reptielen.
Onrealistisch ? Ik ben bezig met de onderbouwing.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:24 schreef Killaht het volgende:
[..]
Leuk he, hoe Bankfurt altijd topics bevuild met ononderbouwde onrealistische verzinsels.
Toch valt dat hele reptielensprookje van je niet na te trekken. Ik zeg sprookje, omdat het daar meer van weg heeft dan een geschiedenisverhaal gebaseerd op archeologische vondsten ed. Maar die wetenschappers zullen vast wel weer onbetrouwbaar en corrupt zijn, geindoctrineerd door de Illuminatie etc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Onrealistisch ? Ik ben bezig met de onderbouwing.
Ononderbouwd ?
http://www.think-aboutit.com/Misc/scientists_argue_about_hale.htm
o.a.
Yet Dr. Lee Shargell, a former employee of NASA and an associate of Dr. Richard Boylan, reportedly confirmed that he had detected radio signals coming from the "companion." The signals were in the K-A and K-U high megahertz band. He predicted that, when Hale-Bopp comes close to Earth in the spring, the signals might affect radio and TV transmissions. (Editor's Comment: Here's a science project for our readers. Those of you who have PrimeStar or USBS receivers might want to aim your backyard dishes at Hale-Bopp some clear night in March 1997. If you pick up an alien sitcom, be sure to videotape it.)
w.b.t. ELF raadpleeg ik mijn archief.
http://www.bibliotecapleyades.net/esp_halebopp.htm#menuquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Toch valt dat hele reptielensprookje van je niet na te trekken. Ik zeg sprookje, omdat het daar meer van weg heeft dan een geschiedenisverhaal gebaseerd op archeologische vondsten ed. Maar die wetenschappers zullen vast wel weer onbetrouwbaar en corrupt zijn, geindoctrineerd door de Illuminatie etc.
Heb je het commentaar van de oorspronkelijke TS en andere BNW-insiders gelezen nadat ik een lange lijst met interessante links doorgaf over de maan ?quote:Jammer dat je altijd zoveel loze leuzen plaatst, je brengt veel goede topics hiermee tot een serie posts die eindigen in persoonlijke kritiek. Je voegt niets toe.
Stukken beter!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
http://www.bibliotecapleyades.net/esp_halebopp.htm#menu
http://www.bibliotecapley(...)acom_6.htm#Hale-Bopp Draconians Might Visit The United States First
Heb ik nu links gegeven of niet ?
[..]
Heb je het commentaar van de oorspronkelijke TS en andere BNW-insiders gelezen nadat ik een lange lijst met interessante links doorgaf over de maan ?
Wie voegt hier wat toe, jij of ik ?
Het zou hem idd sieren als ie eens wat vaker komt met goede onderbouwingen en achtergronden en feiten en linkjes, want vaak zegt ie wel interessante dingen, maar als men daar dan wat meer over wil weten dan krijg je vaak geen, of een vaag, antwoord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Toch valt dat hele reptielensprookje van je niet na te trekken. Ik zeg sprookje, omdat het daar meer van weg heeft dan een geschiedenisverhaal gebaseerd op archeologische vondsten ed. Maar die wetenschappers zullen vast wel weer onbetrouwbaar en corrupt zijn, geindoctrineerd door de Illuminatie etc.
Jammer dat je altijd zoveel loze leuzen plaatst, je brengt veel goede topics hiermee tot een serie posts die eindigen in persoonlijke kritiek. Je voegt niets toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |