Goeie!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef wich het volgende:
[..]
Was de Nederlandse taal maar zo logisch.
Om het kwartier is elke 15 minuten en om het uur elke 60 minuten, maar om de dag is de ene dag wel en de andere niet, en om de week is de ene week wel en de andere niet. Zie ondermeer hier voor de uitleg.
Maar goed, in d'r laatste blog meldt ze dat ze zondere verdere alarmen er 's nachts 7 x eruit is geweest, en dat komt neer op ca 1 x per uur.
Alleen... ze schreef niet dat ze er 7 keer uit was geweestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Goeie!Dat heb ik me nooit gerealiseerd.
Om te plassen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alleen... ze schreef niet dat ze er 7 keer uit was geweest
Zou ze nog elke dag braaf 2 uur lang haar huiswerk maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Om te plassen?![]()
Nou ja, laat het 6x zijn.. maar als ze zegt dat ze bijslaapt met slecht weer zal het wel stoer gepraat zijn.
Nee, het waren 6 keer en ze schreef er niet bij in welk tijdsbestek dat was.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alleen... ze schreef niet dat ze er 7 keer uit was geweest
Ja heej, ze moet wel een beetje uitgerust zijn voor het volgende feestje en partijtje. Dat kost best veel energie.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, het waren 6 keer en ze schreef er niet bij in welk tijdsbestek dat was.
Ben het met Disana eens, je kunt niet ik weet niet hoelang gaan liggen pitten bij een "messy" zee, dan moet je gewoon super alert zijn. Maar ja, als je niet lekker buiten kunt zitten en als ook lezen moeilijk gaat moet je toch wat om de tijd door te komen? Maar lekker slapen dus.
Ja natuurlijk! het kind is heel plichtsgetrouw en kent haar verantwoordelijkheden volgens oma. En daarom maakt ze iedere morgen van 8-10 uur haar schoolwerk. Ooit, lang geleden waar gebeurd, schreef LD zelf op haar weblog dat ze zelfs op zondag schoolwerk maakt! En soms lukt het niet goed als ze op zee is, maar dat haalt ze dan weer in als ze in een haven of voor anker ligt. Echt hoor! Ze heeft dan ook vast een prachtig overgangsrapport.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zou ze nog elke dag braaf 2 uur lang haar huiswerk maken?
Wat gek eigenlijk, we hebben nog niets over haar rapport vernomen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! het kind is heel plichtsgetrouw en kent haar verantwoordelijkheden volgens oma. En daarom maakt ze iedere morgen van 8-10 uur haar schoolwerk. Ooit, lang geleden waar gebeurd, schreef LD zelf op haar weblog dat ze zelfs op zondag schoolwerk maakt! En soms lukt het niet goed als ze op zee is, maar dat haalt ze dan weer in als ze in een haven of voor anker ligt. Echt hoor! Ze heeft dan ook vast een prachtig overgangsrapport.
Thanksquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef spuitje het volgende:
Die OP![]()
En ja natuurlijk ben ik velours, wie zou nu niet willen dat anderen een twee jaar durende vakantie voor je betalen? Beetje reizen, veel feesten en beesten en wat er na die twee jaar komt zien we dan wel weer!
Zouden de leuke hebbedingetjes voor de meets al klaar zijn, zoals daar zijn:
- een mini Guppy
- een leuke rood-witte rugtas met de opdruk Guppy
- een kalender met leuke collages van LD en Guppy
- een mok met afbeelding van LD
[ afbeelding ]
- een boek met alle tot nu toe verschenen column's
Wie weet er nog meer leuke gadgets?
Vergeet de Laura-knakworstjes niet..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanks![]()
Enne waarom moet het bij gadgets blijven, de markt is veeel breder! Bijvoorbeeld:
- de unieke turbobuitenboord: de Babs LD-2011(extended Nosailing-edition)
- de tropical drinks Dubbeldekker, LeckerDecker (unieke mix, afgeleid van SexOnTheBeach) en natuurlijk met 40% alcohol: de Guppy light![]()
- een levensechte Pinokkio-trekpop met het pubergezicht van Laura! Trek aan het touwtje: haar neus zal groeien en je hoort de stem van Laura dingen zeggen die niet waar zijn!
- unieke Laura-goocheldoos met de inmiddels wereldberoemde verdwijntruuk voor al jouw geld!![]()
- verder natuurlijk kaartjes voor de unieke Laura musical "La Miserable" geschreven door Oma Dekker
Ze heeft nu tijd zat om te slapen. Ze is inmiddels aangekomen bij Vanuatu maar kan pas maandag inklaren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja heej, ze moet wel een beetje uitgerust zijn voor het volgende feestje en partijtje. Dat kost best veel energie.
(BTW... wat heb je daar een verschrikkelijke foto van het kind geplaatst, een paar posts hierboven! Ik schrik ervan!)
Haar column van vandaag:quote:Gisterochtend zou ik dan weer met een locaal bootje de 10 mijl terug naar het hoofdeiland varen, omdat de Alvei nog verder gaat met toeristen. Maar het bootje bleek niet te gaan die dag en ik zat dus vast op het eiland.. Samen met drie leden van de crew heb ik dan een grote eilandtour gemaakt en een waterval gezocht die we uiteindelijk ook vonden.. vervolgens zijn we de langs hele rivier naar beneden gelopen. Dat was alleen makkelijker gezegd dan gedaan, want de rivier liep tussen hoge rotsmuren door en hier en daar was er een waterval waar we naar beneden moesten klauteren. Toen ik, helemaal doorweekt, terug was op het strand zag ik een lokaal bootje dat ze aan het volstouwen waren. Ik ben er gelijk heen gelopen om te vragen of ze soms van plan waren naar het hoofdeiland te varen, en dat bleek het geval.. Dus na iedereen uitgebreid gedag gezegd te hebben heb ik snel m'n spullen gepakt en ben aan boord gesprongen..
Leuk dat je nu dan toch mee komt posten!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:12 schreef danilel het volgende:
Volg dit topic al heel lang.
nog nooit hier gepost
MAAR geweldige toevoeging aan de OP
Het is niet Laura die ik op haar neus wil zien gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef danilel het volgende:
Dan mijn visie maar.....
Leuk voor Laura dat ze dit allemaal kan doen.
Voor mij hoeft het niet zo nodig, het is geen echte recordpoging dus ze moet niet doen alsof.
Volgens mij weet ze zelf wel beter.......
Van een kant wil ik haar gewoon op haar Pinokkio-neus zien gaan.
Van de andere kant denk ik; "waar maak ik me druk om".
Klopt, ik bedoel dan ook meer Lau en haar team.....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is niet Laura die ik op haar neus wil zien gaanMaar wel degenen die haar hiertoe hebben gebracht. Want hoe leuk al die feestjes en partijtjes en BBQ-tjes ook zullen zijn voor haar, ondertussen vaart ze wel op een boot de wereldzeeën over. Hartstikke stoer en voor velen ook zeer bewonderenswaardig, maar het is niet zonder gevaar. Ook al doet Laura erg haar best om het vooral als een peulenschil te laten klinken op haar weblog. Zij slaapt gewoon heerlijke lange nachten door, terwijl ieder ander op welke boot dan ook de wacht moet houden. Laura kan slaap inhalen van 3 dagen en nachten doorfeesten tijdens ruig weer op zee, terwijl ieder ander uitgeput is tegen de tijd dat de zee eindelijk weer wat kalmer is geworden.
Het is helemaal geen recordpoging, het lijkt er zelfs niet meer op. Maar ja, om geld binnen te halen om dit tripje te kunnen betalen moet je wel blijven doen alsof. En de tripjes van pa naar dochter moeten ook uit de donaties worden betaald. Denk dat er daarom ook twee meets worden georganiseerd, de kas moet weer gespekt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef danilel het volgende:
Dan mijn visie maar.....
Leuk voor Laura dat ze dit allemaal kan doen.
Voor mij hoeft het niet zo nodig, het is geen echte recordpoging dus ze moet niet doen alsof.
Volgens mij weet ze zelf wel beter.......
Van een kant wil ik haar gewoon op haar Pinokkio-neus zien gaan.
Van de andere kant denk ik; "waar maak ik me druk om".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |