SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
hahaha mobloquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef Dastan het volgende:
allemachtig wat is dat voor gedrocht linksonderin
omdat jij een miesje bent en miesjes roken niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoezo heb ik eigenlijk geen sigaret :S
ik deed dat nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
is het raar om handdoeken mee te nemen als je bij iemand gaat logeren?
stereoreoertyperingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
omdat jij een miesje bent en miesjes roken niet.
Je rookt toch ook niet. KOM NIET DANquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed dat nooit
[..]
stereoreoertypering
Nee nou ik heb 2 handdoeken in mn tas gestopt, maar mensen vinden dat een hoog wtf-gehalte waard en ik snap niet waaromquote:
Ik neem zelf ook gewoon 2 handdoeken altijd mee. 1 voor als we plots gaan zwemmen + 1 voor het douchen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee nou ik heb 2 handdoeken in mn tas gestopt, maar mensen vinden dat een hoog wtf-gehalte waard en ik snap niet waarom
Wat een lieve man moet dat zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
de oom van mijn moeder heeft een extra filter in zn davidoff sigaretten wtfik vroeg dus zo waarom? zegt hij: ja tegen de nicotine. Dus ik zeg zo: wrom rook je dan? Zegt hij zo: Ja omdat ik een zmaal ben.
Hihahaohoi.
We gaan niet zwemmen en ik dacht gewoon; twee voor douchen (blijf 3 dagen daar enzo), maar mensen vinden het raar dit datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem zelf ook gewoon 2 handdoeken altijd mee. 1 voor als we plots gaan zwemmen + 1 voor het douchen.
Verwissel jij zo vaak je handdoek?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
We gaan niet zwemmen en ik dacht gewoon; twee voor douchen (blijf 3 dagen daar enzo), maar mensen vinden het raar dit dat
een extra voor als je bij een maagd gaat logerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem zelf ook gewoon 2 handdoeken altijd mee. 1 voor als we plots gaan zwemmen + 1 voor het douchen.
hij is echt een baasquote:
Aw, wat mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij is echt een baasreisde vroeger altijd overal heen overal is hij geweest, van amsterdam tot moskou alles, drank vrouwen
echt zo aardig ook
En terechtlquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar hij plaagt mijn zusje en mij altijd om onze uitspraak en hoe we ons gedragen en alles
Wtf waaromquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Ik gebruik twee handdoeken per keer.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
ik doe een week met een handdoek hoor. wat overdreven allemaal zo kort. als je je afdroogt ben je als het goed is toch schoon
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
van de metroooooooo naar de treiiiiin
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof het erg is dat je die er de volgende dag weer `op smeert`
HOE DOE JE DATquote:
is net ingevoerd die optie. heb jij dat topic niet in je at staan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook een voor mn lichaam en een voor mn haar, maar ik doe echt niet elke douchebeurt andere handdoek. Beetje besparen mensen
[..]
HOE DOE JE DAT
Ik ga niet rondlopen met heel nat haar. Dat druipt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die laten het gewoon opdrogen door de lucht.
Dan moet je blijven staan tot het droog is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet rondlopen met heel nat haar. Dat druipt.
Ja, boven de wasbak hangen zeker. Zo snel droogt het niet. Ik heb dik en lang haar..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je blijven staan tot het droog is.
Gewoon afknippenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, boven de wasbak hangen zeker. Zo snel droogt het niet. Ik heb dik lang haar..
Dat is toch normaal?quote:
¿uǝʌɾıɹɥɔs doʞ ǝp doquote:
Diep van binnen voel ik mij nog een kuddedier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met meelopen met een kudde.
meelopen met de kudde is het nieuwe uniek zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met meelopen met een kudde.
Praat erover.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Diep van binnen voel ik mij nog een kuddedier.
Ik ga All stars halen vet hip!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
meelopen met de kudde is het nieuwe uniek zijn
MSN alleen.quote:
En lopen enorm ongemakkelijkquote:
Om 10u op vrijdag?quote:
Hard to get.quote:
Eet 's na zonsondergang een kapsalon, kom je gemakkelijk de dag mee doorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
de ramadan begint dinsdagsupertoll
fix'dquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Eet vlak voor zonsopgang een kapsalon, kom je gemakkelijk de dag mee door!
Kapsalon dus.quote:
Hee Oscar, klaar voor morgenquote:
Kom je helemaal bezweet aan bij Jordyquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tas is ingepakt, nog enkele dingetjes, maar eerst hele dag arbeiten.
Van nerveusheid of van werken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Kom je helemaal bezweet aan bij Jordy?
Van werken, al zou die eerste ook een optie kunnen zijn.quote:
Bwah, eerst 2,5 uur in de trein zitten hè, koel je ook van af. Maar nerveus worden ga ik toch wel denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Van werken, al zou die eerste ook een optie kunnen zijn.
Mwah, wel een beetje. Maar was in Zwolle, dus dat was wel in 'mijn voordeel'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bwah, eerst 2,5 uur in de trein zitten hè, koel je ook van af. Maar nerveus worden ga ik toch wel denk ik.Had jij dat niet met Suusje?
Aghja, is ook wel een teringeind, naar waar Suus woont.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, wel een beetje. Maar was in Zwolle, dus dat was wel in 'mijn voordeel';
Minder ver dan Jordy hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aghja, is ook wel een teringeind, naar waar Suus woont.
Ik zeg ook niet dat Sittard dichterbijer is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou dan.Ik ben een uur onderweg om er te komen.
Dichterbijer?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Sittard dichterbijer is.
Wat jonguh!quote:
Dastan na-apen ok maar KB kan eigenlijk niet.quote:
Nu?quote:
Oké, dacht alquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
11 uur!
[..]
Nee, dat zijn mijn plannen voor het weekend schatje.
Nu wel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer niet zo ver gekomen.
Slecht hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer niet zo ver gekomen.
Maar vind je wel lief hoor.quote:
quote:
quote:
Emma, alles kits achter de rits?quote:
Mijn moeder bewaart ze ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef Ezell het volgende:
Ik heb hier meer dan 10 plastic zakken van kledingwinkels liggen.
Ownee daar zit nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ownee daar zit nietsMeisjes hebben daar wel wat zitten hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meisjes hebben daar wel wat zitten hoor.
Dat mocht je niet door vertellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister liet jij het zien op webcam toch?
Ohooho stoute Etsoe!quote:
Pas op dat je computer niet nat wordtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar ik ga ff plantjes water geven op de computer.![]()
PC is kapoet van HJ teveel water en iz nu verzopen.quote:
Ik ga ma/di kamperen nu hopen op beter weer.quote:
Bedankt weer man.quote:
Dan haal je nieuwe.quote:
Strak plan.quote:
Nachtapotheker JWT!quote:
Tankstationquote:
Vaak onbemandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:34 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit serieus te twijfelen om die koptelefoon te bestellen op mijn vakantieadres... Maar ik ben bang dat er iets mis gaat en dat ie er dan nog niet is als we weg gaan
[..]
Tankstation
In wat voor gat woon jij danquote:
Maar dan heb je geen pepermuntjes meer, het ondenkbare!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht wel tot de normale winkels weer open zijn.
Je kan dan wel 24/7 tanken maar dan is dat winkeltje al dichtquote:
HAHAHAHhahahahahahaahaa!quote:
Er zit maar een tankstation daar?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je kan dan wel 24/7 tanken maar dan is dat winkeltje al dichtDit is ook gedaan omdat er in de laatste 2 maanden een stuk of 2x de winkel was overvallen..
Ik heb nog drie pepermuntjes, maar dat zijn niet de lekkere.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen pepermuntjes meer, het ondenkbare!![]()
![]()
4 of zo. Maar die winkeltjes zijn allemaal dicht in de nacht.quote:
In Afrika zouden ze daar maar wat blij mee zijn, opeten die handelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog drie pepermuntjes, maar dat zijn niet de lekkere.
Wat raarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
4 of zo. Maar die winkeltjes zijn allemaal dicht in de nacht.
Nieuwe pepermuntjes kopen is goed voor de economie ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In Afrika zouden ze daar maar wat blij mee zijn, opeten die handel
Ik heb niks te eten hierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nieuwe pepermuntjes kopen is goed voor de economie ja.O, ik eet nu al een lolly.
Ocherm...quote:
Ocherm..?quote:
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is...quote:
Zelfde als ’t is toch watquote:
Je kan niet altijd goede plannen hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is...
Zal wel achterhoek-taal zijnquote:
Brabants dacht ik.quote:
Je hebt gelijk... Muisquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan niet altijd goede plannen hebben.
Is hetzelfde.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed plan is...
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik stop met deze onzin.quote:
Vandaag niet. Want Alcoholquote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vandaag niet. Want Alcohol... 2 van die Monsterenergy drink blikken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Jezus, mijn zusje zat net te janken om een spinnetje dat nog kleiner was dan een vingernagel.![]()
Arachnofobie?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Jezus, mijn zusje zat net te janken om een spinnetje dat nog kleiner was dan een vingernagel.![]()
Jaquote:
Muggen zijn smeriger, spinnen doen niets en houden je huis schoonquote:
Niet mee eens.quote:
Onwaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Muggen zijn smeriger, spinnen doen niets en houden je huis schoon
Spinnen
Verworpen.quote:
Weet je hoe nuttig ze zijn man. En vies zijn ze niet hoogstens een enkele die het voor een andere spin verpest.quote:
Socios-trekjes hebbenquote:
Lieve beesten tochquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb wel een hekel aan wespen en hoornaars, sowieso zwart-gele steekbeesten
Soms zijn die beesten 3cm lang
Ik zie waar jij heen wilt, neequote:
Hey jij daar!quote:
Omdat het kan ?quote:
Ik denk bedevaart.quote:
Ik vanmorgen nog.quote:
Inderdaadquote:
2meter dit dat. Maar ik bedoelde gewone koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |