SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
hahaha mobloquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef Dastan het volgende:
allemachtig wat is dat voor gedrocht linksonderin
omdat jij een miesje bent en miesjes roken niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoezo heb ik eigenlijk geen sigaret :S
ik deed dat nooitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
is het raar om handdoeken mee te nemen als je bij iemand gaat logeren?
stereoreoertyperingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
omdat jij een miesje bent en miesjes roken niet.
Je rookt toch ook niet. KOM NIET DANquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed dat nooit
[..]
stereoreoertypering
Nee nou ik heb 2 handdoeken in mn tas gestopt, maar mensen vinden dat een hoog wtf-gehalte waard en ik snap niet waaromquote:
Ik neem zelf ook gewoon 2 handdoeken altijd mee. 1 voor als we plots gaan zwemmen + 1 voor het douchen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee nou ik heb 2 handdoeken in mn tas gestopt, maar mensen vinden dat een hoog wtf-gehalte waard en ik snap niet waarom
Wat een lieve man moet dat zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
de oom van mijn moeder heeft een extra filter in zn davidoff sigaretten wtfik vroeg dus zo waarom? zegt hij: ja tegen de nicotine. Dus ik zeg zo: wrom rook je dan? Zegt hij zo: Ja omdat ik een zmaal ben.
Hihahaohoi.
We gaan niet zwemmen en ik dacht gewoon; twee voor douchen (blijf 3 dagen daar enzo), maar mensen vinden het raar dit datquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem zelf ook gewoon 2 handdoeken altijd mee. 1 voor als we plots gaan zwemmen + 1 voor het douchen.
Verwissel jij zo vaak je handdoek?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
We gaan niet zwemmen en ik dacht gewoon; twee voor douchen (blijf 3 dagen daar enzo), maar mensen vinden het raar dit dat
een extra voor als je bij een maagd gaat logerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik neem zelf ook gewoon 2 handdoeken altijd mee. 1 voor als we plots gaan zwemmen + 1 voor het douchen.
hij is echt een baasquote:
Aw, wat mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij is echt een baasreisde vroeger altijd overal heen overal is hij geweest, van amsterdam tot moskou alles, drank vrouwen
echt zo aardig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |