Slaap lekker, en tot morgen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
ik maak er een vroegertje van slaap lekker allemaal straks
Slaap lekker heksje en tot morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
ze heeft al een vriend. Maar vriendin van mij ging iets regelen. Ze is zo leuk en het klikt ook gewoon. Staat attractie voor de kroeg. Ik kwam eruit en gelijk vol belangstelling. Had een knuffel gewonnen gelijk verhaal. En ga maar door. Ik denk dat ......quote:
Wat denk je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend. Maar vriendin van mij ging iets regelen. Ze is zo leuk en het klikt ook gewoon. Staat attractie voor de kroeg. Ik kwam eruit en gelijk vol belangstelling. Had een knuffel gewonnen gelijk verhaal. En ga maar door. Ik denk dat ......
Ja ik verdomme niet.quote:
lekkerrrrr hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit checkte mijn fobo.. nommm
Fotoboek van Danielion
Jij checkte mijn fobo.quote:
Als?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
Haihai! Lieve heeft een baantje voor me gefixt![]()
Achter het brood bij de Hema.. Nu nog even kijken of het mag van mijn ouders, dat wordt nog het lastigstquote:
Want?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achter het brood bij de Hema.. Nu nog even kijken of het mag van mijn ouders, dat wordt nog het lastigst
Dat zegt het wel volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Want?je mag niet zelfstandig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |