Slaap lekker, en tot morgen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
ik maak er een vroegertje van slaap lekker allemaal straks
Slaap lekker heksje en tot morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
ze heeft al een vriend. Maar vriendin van mij ging iets regelen. Ze is zo leuk en het klikt ook gewoon. Staat attractie voor de kroeg. Ik kwam eruit en gelijk vol belangstelling. Had een knuffel gewonnen gelijk verhaal. En ga maar door. Ik denk dat ......quote:
Wat denk je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend. Maar vriendin van mij ging iets regelen. Ze is zo leuk en het klikt ook gewoon. Staat attractie voor de kroeg. Ik kwam eruit en gelijk vol belangstelling. Had een knuffel gewonnen gelijk verhaal. En ga maar door. Ik denk dat ......
Ja ik verdomme niet.quote:
lekkerrrrr hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit checkte mijn fobo.. nommm
Fotoboek van Danielion
Jij checkte mijn fobo.quote:
Als?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
Haihai! Lieve heeft een baantje voor me gefixt![]()
Achter het brood bij de Hema.. Nu nog even kijken of het mag van mijn ouders, dat wordt nog het lastigstquote:
Want?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achter het brood bij de Hema.. Nu nog even kijken of het mag van mijn ouders, dat wordt nog het lastigst
Dat zegt het wel volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Want?je mag niet zelfstandig zijn?
Dat lijkt me erg zegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achter het brood bij de Hema.. Nu nog even kijken of het mag van mijn ouders, dat wordt nog het lastigst
Ah, hier staat het antwoord....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
jawelll!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus dit!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
jawelll!
Ik heb een paar argumenten voor je ouders:
- zeg dat je dan leert om je eigen geld te verdienen
- daardoor hoeven ze jou dus minder zakgeld te geven
- zo leer je omgaan met collega's
- het is goed voor je cv (nee echt! Toen ik mijn eerste serieuze baan kreeg heeft het enorm geholpen dat ik altijd bijbaantjes heb gehad vanaf mijn 15e)
Nou daar gaan ze geen nee op zeggen toch?
Je weet nog hoe het ging met het vorige baantje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, hier staat het antwoord....
Dat zal toch wel mogen?![]()
Ik gun jou zo een moeder als de mijne.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet nog hoe het ging met het vorige baantje?Dus ik ben bang van niet.
Maar ik ben in principe al aangenomen, ik hoef zelf alleen nog maar ja te zeggen. Dat zal wel helpen mama te overtuigen, want baantjes zijn hier enorm schaars en zeker dingen die ik fysiek kan.
En Pat, dat weet je toch, ik mag helemaal niks
Ik ga het proberen!! Ik zal deze argumenten zeker gaan gebruiken in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
jawelll!
Ik heb een paar argumenten voor je ouders:
- zeg dat je dan leert om je eigen geld te verdienen
- daardoor hoeven ze jou dus minder zakgeld te geven
- zo leer je omgaan met collega's
- het is goed voor je cv (nee echt! Toen ik mijn eerste serieuze baan kreeg heeft het enorm geholpen dat ik altijd bijbaantjes heb gehad vanaf mijn 15e)
Nou daar gaan ze geen nee op zeggen toch?
ze belde mij vanaf haar 06 toen ik er naast stond.quote:
Hosselaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze belde mij vanaf haar 06 toen ik er naast stond.
Hoop dat het lukt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga het proberen!! Ik zal deze argumenten zeker gaan gebruiken in ieder geval.
Maar alleen morgen en maandag gaan we nog weg, daarna zitten we nog een week thuis stil te zijn omdat Ron moet leren en dan moet papa alweer werken. Dus het is echt de kans, als ik vier weken een uur of twintig werk dan kan in wel weer even vooruit.
Maar mama zal wel weer iets bedenken
Ja, ik word er zo verdrietig vanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet nog hoe het ging met het vorige baantje?Dus ik ben bang van niet.
Maar ik ben in principe al aangenomen, ik hoef zelf alleen nog maar ja te zeggen. Dat zal wel helpen mama te overtuigen, want baantjes zijn hier enorm schaars en zeker dingen die ik fysiek kan.
En Pat, dat weet je toch, ik mag helemaal niks
Ja.. en dat is een van dr extra mobieltjes!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze belde mij vanaf haar 06 toen ik er naast stond.
Teut?quote:
quote:
Nou doe eens hebben we vandaag nog niet echt gehad van jequote:
Ik ben zo lief om eten voor hem te maken ondertussenquote:
een aai foonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en dat is een van dr extra mobieltjes!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben zo lief om eten voor hem te maken ondertussen
Die maak ik zondagochtend voor jouquote:
DOE IK OOK ALTIJD!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
OMG ik vind hem zo leuk, muziekje aan terwijl hij staat te douchen
stik ik ben blij hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. wat denk je.. al die jongens hoeveel fooi ze krijgt!
Ja duhhh ik vind jou toch ook leukquote:
ik ben blij voor je meidquote:
Goed zoquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
SEX MET DIE ROOIE. JAJA SEX MET DIE ROOIE! !!!!!
wij hebben.een.ingebouwde doucheradio in de muur.quote:
Patserquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij hebben.een.ingebouwde doucheradio in de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |