Who cares.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:13 schreef wickie het volgende:
Ik moet bij Juul aan iemand denken tegenwoordig![]()
Janosh!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
Willem, Freek en dan wordt de derde Herman.
Ik vind dit soort namen altijd wel mooi voor een meisje, gedragen namen. Meisjesnamen zijn al gauw lief en zacht. Het mag wel een beetje stoer en statig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef wickie het volgende:
Reina vind ik heel erg streng
We hadden we Rein bij de jongensnamen lijst
Heeft ie ooit in je lijstjes hier gestaan? Ik heb vanmiddag gewoon serieus zitten teruglezen hier nadat je de beginletter had neergezetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
van de mensen die mijn jongensnaam weten, vinden jullie m mooi of past t wel bij ons?
ik vind t nog steeds lastig om bij ons te denken en toch noem ik m al 10 weken zo
In 2009 kregen maar liefst 7 meisjes de naam Joke.quote:
ik ook niet. Ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In 2009 kregen maar liefst 7 meisjes de naam Joke.![]()
Ik weet jouw jongensnaam niet.
jaaaah, mooi zo laten, niet meer veranderen, vind het tof!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
van de mensen die mijn jongensnaam weten, vinden jullie m mooi of past t wel bij ons?
ik vind t nog steeds lastig om bij ons te denken en toch noem ik m al 10 weken zo
net teruggezocht en iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef Poppejans het volgende:
Dan weet ik hem nog niet want je had zulke enorme lijsten![]()
Maar er stond er wel eentje tussen die ik heel tof vond met die voorletter
Ik PM wat ik denk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
net teruggezocht en idd
hij staat er zeker in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |