En anders had ik je er nog aan herinnerd dat die man die op een zekere koninginnedag in Apeldoorn z'n auto tegen "de naald" parkeerde en daarvoor veel mensen dood reed ook die naam had: Karst Tquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
Nee, mooi juist. Dan kan ik hem definitief uit mijn hoofd zetten.![]()
Nu Roan nog
Nou nee, dat zou me totaal niet boeien! Tristan vinnik ook helemaal geweldig en als we niet perse Fries of Fries klinkende namen wilden had Tristan bij mij absoluut op nr 1 gestaan!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
En anders had ik je er nog aan herinnerd dat die man die op een zekere koninginnedag in Apeldoorn z'n auto tegen "de naald" parkeerde en daarvoor veel mensen dood reed ook die naam had: Karst Tzo weten we het wel te bederven he
@lijnloos, ik ken een meisje (vrouw) die Jiske heet.
Een collega van me heeft laatst een zoontje gekregen: Roan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Poppedein het volgende:
En Rohan dan Vlindur? Of ben je dan bang dat mensen dat teveel als een vernoeming zullen zien? Of Rowen?
En ik een Jeskaquote:
Ik Pm je even zn naamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En ik een Jeska
Met het risico dat je me heel hard uit gaat lachen Vlindur, ik ben LimburgseMaar van deze site vind ik het volgende mooi voor een tweede naam:
Liewer
Seger
Jildert Die vind ik eigenlijk wel heel tof![]()
Hessel Zo heette mijn broetje als mijn broer nog zou hebben geleefd, een naam die ik niet kán geven
Folmer
en nog wel wel een paar, maar ik weet niet waar het bij moet passen. Wat eindigen er veel friese namen op een -e trouwens
Saa-haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef wickie het volgende:
Hier nog steeds dikke twijfel. Maar ik lees nu Jelka en Jeska, die ga ik eens voorstellen.
Vind Jelka echt heel erg mooi!
Of nog een kind.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog steeds gek op de naam Lou. Ik denk dat we over een paar jaar maar weer eens een dikke rooie kat moeten nemen.
hahaha, dat dacht ik ookquote:
Jack wilde ik voor Polle, heel heel graagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
Gister zag ik Jack de Vries op tv en toen vond ik Jack zomaar ineens wel een stoere naam, à la Joe Speedboot, zeg maar.
Ik ben nog steeds gek op de naam Lou. Ik denk dat we over een paar jaar maar weer eens een dikke rooie kat moeten nemen.
nee hoor, ik heb nog wel een lijst oudhollandse jongenspracht voor je klaarliggen tegen die tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
Hmz, Lou is ook wel tof ja Claudia. Voor een jongetje bedoel je dan he?
Hier ook geen flauw idee wat jongensnamen betreft, voor een meiske wisten we het voor de conceptie al, maar qua jongens blijf ik echt alleen bij Willem het hier al eerder genoemde Eureka gevoel hebben...
Qua meisjesnaam wel overgestapt trouwens, ten tijde van Willem waren we dol op de naam "Fiene" omdat mijn oma ook Fien heette en het ook zo'n lekker oudhollandse naam is. Begint ineens de halve grachtengordel met onze boerenfluitjesnaam aan de haal te gaan....
Enfin, een jongensnaam gaat dus een crime worden gok ik zo...
Ah kiek, dat is dan weer heul mooi....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog wel een lijst oudhollandse jongenspracht voor je klaarliggen tegen die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |