SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Aan jouw gebruikersnaam te zien ben jij for free.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Allemaal!
We moeten alleen nog even koppels maken.
Alleen een nieuw plaatje dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Gingen we eigenlijk nog iets met de OP doen Crutch?
Maar niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Aan jouw gebruikersnaam te zien ben jij for free.
Waarom neemt iedereen dat over alsof het heel serieus was.quote:
oh het was niet serieus? Damn! volgende keer misschien een sarcasme bordje gebruikenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen dat over alsof het heel serieus was.
Joh nee, laat hem eerst zijn leven maar op orde krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh het was niet serieus? Damn! volgende keer misschien een sarcasme bordje gebruiken
he nu was ik mijn sarcasme bordje vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh nee, laat hem eerst zijn leven maar op orde krijgen.
Ik ken jou niet, dus ik dacht je komt hier net kijken en weet niet hoe de verhoudingen liggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
he nu was ik mijn sarcasme bordje vergeten
heb een paar weken geleden een paar topics meegedaan, maar afgehaakt vanwege een irritante vlieg (en ook een beetje de SC)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus ik dacht je komt hier net kijken en weet niet hoe de verhoudingen liggen.
Henk is niet mijn eigen naam. Schuilnaamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik val niet op Henken, dus nee helaas.
het is wel degekste henk... geen uitzonderingen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik val niet op Henken, dus nee helaas.
Bedankt voor supportquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is wel degekste henk... geen uitzonderingen?
Dan zijn we nog geen steek verder van mijn eerdere vraag, dus de nee laat ik nog even staan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Henk is niet mijn eigen naam. Schuilnaam
Remy is de naam. ( De enige echte )quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zijn we nog geen steek verder van mijn eerdere vraag, dus de nee laat ik nog even staan.
Geheel jezelf zijn is een loze kreet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het doel is geheel jezelf kunnen zijn. Dat is toch prachtig?
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Remy is de naam. ( De enige echte )
Dat hoeft helemaal niet. Ik ben dé artiest als het om headers gaat. Allemaal origineel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:36 schreef Crutch het volgende:
Oja, wat betreft de OP. Als mensen suggesties hebben dan kun je dat wel aangeven.
Desnoods stel ik mijn PM-box beschikbaar daarvoor o.i.d.
Oh, en misschien iemand lief aankijken in het topic waar er op verzoek plaatjes, logo's en headers gemaakt worden voor een leuke header in de OP.
Ik heb eigenlijk geen versier problemen, als ik iemand leuk vind ga ik een praatje maken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd.
Vertel eens over je versierproblemen.
Vet sexy die foto rechts!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik ben dé artiest als het om headers gaat. Allemaal origineel.
Ik stel bijvoorbeeld dit voor, op verzoek van Strawberry eergisteren in elkaar gezet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik ben dé artiest als het om headers gaat. Allemaal origineel.
Ik stel bijvoorbeeld dit voor, op verzoek van Strawberry eergisteren in elkaar gezet.
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu komt die (motor)date er deze week nog aan.
Nou en?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik zit nu foto's te kijken en een vroegere vriendin van mij heeft best wel dat hoofd van strawberry en ze is ook heel precies met haar schoolwerk. Alleen heeft ze cup AA. Het is net strawberry. Ze is wel maagd.
Nee,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geheel jezelf zijn is een loze kreet.
Dat mag hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee,
Er zijn talloze voorbeelden hoe mensen hunzelf niet zijn. (Strawberry, ik heb je pinguin reeks gejat)
http://media.onehumor.com(...)nguin-picture329.jpg
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Je bent altijd jezelf, tenzij je acteert. Maar je kan niet altijd het beste uit jezelf halen.
(bijna) alles valt te leren. ook voor een penguin zonder sociale vaardighedenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag hoor.
Je bent altijd jezelf, tenzij je acteert. Maar je kan niet altijd het beste uit jezelf halen.
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Mpj het volgende:
Je kan jezelf niet altijd zijn ja. Op werk ben ik bijv. Anders maar toch heb ik vrienden gemaakt op het werk.
Ik ben eigenlijk altijd anders. Weet opzich niet eens wie ik ben. Iemand hier vroeg trouwens aan mij (rare vraag) ben je introvert of extravert. Ik zei sowieso intro, zegt die persoon op mij kom je over alsof je extravert bent. Blijkbaar gedraag ik me onbewust anders hier.
Als je maar niet afwijkt van de punten waar je voor staat in het leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Mpj het volgende:
Je kan jezelf niet altijd zijn ja. Op werk ben ik bijv. Anders maar toch heb ik vrienden gemaakt op het werk.
Ik ben eigenlijk altijd anders. Weet opzich niet eens wie ik ben. Iemand hier vroeg trouwens aan mij (rare vraag) ben je introvert of extravert. Ik zei sowieso intro, zegt die persoon op mij kom je over alsof je extravert bent. Blijkbaar gedraag ik me onbewust anders hier.
Ik vind mensen die je online leert kennen vaak zo anders in het echt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Mpj het volgende:
Vaak wel. Het is gewoon lastig om iemand juist in te schatten op basis van wat chats of forumberichten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind mensen die je online leert kennen vaak zo anders in het echt.
Goh.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef firefly3 het volgende:
Mpj:
Overigens, je bent meestal meer extravert op de plekken waar je het fijnst voelt.
Het is sowieso moeilijk om iemand in te schatten. Maar als je wilt weten of iemand neukmateriaal is heb je aan teksten weinig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vaak wel. Het is gewoon lastig om iemand juist in te schatten op basis van wat chats of forumberichten.
Klopt. Zelfs aan pics heb je niet altijd wat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk om iemand in te schatten. Maar als je wilt weten of iemand neukmateriaal is heb je aan teksten weinig.
Hij vind er wel een paar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn er nog meer open deuren om in te trappen?
wat ik zelf mis aan online interactie is de reactie van de andere persoon(en lichaamstaal). Ik kan vrij direct zijn en het kan lastig zijn om online in te schatten hoe iemand er op reageert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs aan pics heb je niet altijd wat.
daar ben ik het niet mee eens. Een collega van me is absoluut niet van de sociale interactie. Hij preseert ook absoluut niet in een team. Hij is op zijn best als je hem op zijn eentje laat handelen (ja het is een autist...)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:
Conclusie = extravert is meer jezelf. Hou het aub serieus.
Zo voelt het om beroemd te zijn en bewonderd te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
Grappige is, ik voel me hier helemaal niet fijn. Ik erger me aan de opdringerige mensen (heel erg) en de armoede. Ik erger me aan de aandacht die ik hier krijg en de mensen die zo aanbidden en me aankijken alsof ik een wereldwonder ben. Ik wil terug naar Nederland, maar soms is het ook wel interessant, heb ik t naar mijn zin. Tegenstrijdig dus. Maar fijn voel ik me niet.
Mpj is intravert en extravert. Dus ik neem aan dat hij het meest zichzelf is als hij zichzelf meer durft te laten zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens. Een collega van me is absoluut niet van de sociale interactie. Hij preseert ook absoluut niet in een team. Hij is op zijn best als je hem op zijn eentje laat handelen (ja het is een autist...)
Aannemen doe je op de bouw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mpj is intravert en extravert. Dus ik neem aan dat hij het meest zichzelf is als hij zichzelf meer durft te laten zien.
jij bent de antikoning van de lach ofnietquote:
Top man.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
jij bent de antikoning van de lach ofnietverder: date geregeld op de 19e augustus met een heel lievvv amsterdams meisje
![]()
je zal wel moeten... anders wordt bier bestellen zo lastig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Top man.
Nou ik ga morgen de stad in.
Ben benieuwd of ik mijn ballen vind en iemand aanspreek.
Excuus iemand van de andere sekse aanspreek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je zal wel moeten... anders wordt bier bestellen zo lastig.
in jullie kroegen werken alleen barmannen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Excuus iemand van de andere sekse aanspreek.
Grapjas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in jullie kroegen werken alleen barmannen?![]()
Gewoon middels gebarentaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je zal wel moeten... anders wordt bier bestellen zo lastig.
wat bedoel je daarmeequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs aan pics heb je niet altijd wat.
Fokkers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Anyhow veel succes morgen
ga je met vrienden de stad in?
Als iemand een of andere vage foto plaatst, zegt dat weinig. Net zoals een foto met een wazige belichting, van een kant of van alleen het hoofd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee
ik maak me wel zorgen op het moment
Of van een lichaamsdeelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand een of andere vage foto plaatst, zegt dat weinig. Net zoals een foto met een wazige belichting, van een kant of van alleen het hoofd...
oh op die manierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand een of andere vage foto plaatst, zegt dat weinig. Net zoals een foto met een wazige belichting, van een kant of van alleen het hoofd...
van die ik-ben-eik-heel-dik-maar-neem-mijn-foto-uit-een-goede-hoek-zodat-het-wel-meevalt foto's e.d.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie: http://funkydowntown.com/(...)s-from-dating-sites/quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh op die manier
dankjewel nu maak ik me geen zorgen meer
Ben ik van afhankelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
van die ik-ben-eik-heel-dik-maar-neem-mijn-foto-uit-een-goede-hoek-zodat-het-wel-meevalt foto's e.d.
Yep, of alleen de kop. Zie die link die ik net heb gepost.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
van die ik-ben-eik-heel-dik-maar-neem-mijn-foto-uit-een-goede-hoek-zodat-het-wel-meevalt foto's e.d.
waarom dequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers.![]()
Zou eerst met een vriend de stad toen kon die niet toen vroeg iemand van Fok of ik meeging naar een meet toen dacht tsja het is toch Amsterdam makkelijk zat.
Zekers ken er al een paar dus wordt grappig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom deFokkers kunnen toch ook gezellig zijn
De meet met mensen uit deze reeks was erg leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom deFokkers kunnen toch ook gezellig zijn
je kunt ook de sportschool ingaanquote:
ja ik zag het meet-topic al voorbij komen. ik kan echter niet op de genoemde dataquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meet met mensen uit deze reeks was erg leuk.
Dat schiet wat meer op dan een "gunstige" foto. Je schept dan toch verkeerde verwachtingen en krijgt het deksel op de neus bij of na de date.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je kunt ook de sportschool ingaanik ben ook ca 20kg afgevallen in 1,5 jaar tijd. Als je het wilt kun je het.
Samen here, maar in 12 maanden, en countingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je kunt ook de sportschool ingaanik ben ook ca 20kg afgevallen in 1,5 jaar tijd. Als je het wilt kun je het.
Ehum ik ren al een maand elke dag om een takkemeer. Ik ben al bezig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
yep, dat soort foto's bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, of alleen de kop. Zie die link die ik net heb gepost.
ik weet niet of dat wel de juiste oefening is heloefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehum ik ren al een maand elke dag om een takkemeer. Ik ben al bezig.
Ik zou er dan ook wat spierversterkende oefeningen bij doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook niet daten via internet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat schiet wat meer op dan een "gunstige" foto. Je schept dan toch verkeerde verwachtingen en krijgt het deksel op de neus bij of na de date.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik weet niet of dat wel de juiste oefening is heloef
Wil eerst gewoon puur mijn buik weghebben dus dan is dat prima.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou er dan ook wat spierversterkende oefeningen bij doen.
Ik was verdorie eerst.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik zie dat je t over rollenspellen had -Strawberry-; ik wil anders wel een x met je larpen hoor
maar stimuleer je met dat lopen dan wel de juiste gebieden in de buikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wil eerst gewoon puur mijn buik weghebben dus dan is dat prima.
Spieren hoeft niet zo van mij.
Je moet dan ook wel een beetje op je voeding letten. Spieroefeningen helpen ook wel bij het verbeteren van je lichaam. Ik zeg niet dat je een imitatie van Coleman moet worden, maar het zorgt er wel voor dat alles wat strakker wordt en je bv. wat bredere schouders krijgt. Met bredere schouders, ziet de rest er ook al gauw beter uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wil eerst gewoon puur mijn buik weghebben dus dan is dat prima.
Spieren hoeft niet zo van mij.
Ga jij nou maar mailen met je marktplaatsmeisje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik zie dat je t over rollenspellen had -Strawberry-; ik wil anders wel een x met je larpen hoor
Precies ik was bijna 90kg @28% vet, nu 75@11/12% abs beginnen door te komen de definitie is er voor het grootste deel. Na de zomer maar eens een stap bewegen richting bodybuilden (niet het extreme hoor). Altijd veel gesport en heb de smaak weer te pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat schiet wat meer op dan een "gunstige" foto. Je schept dan toch verkeerde verwachtingen en krijgt het deksel op de neus bij of na de date.
natres?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Samen here, maar in 12 maanden, en countingvoel me zo goed dat ik voor de natres wil proberen te gaan
als je vet% hoog is zeker doen, maar vergeet vooral je voeding en spieropbouw niet. Spieren zijn toch wel de grootverbruikers als je met je reet op de bank hangt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar stimuleer je met dat lopen dan wel de juiste gebieden in de buik
Lopen is vetverbanden. Uiteraard moet je wel op je voeding letten, anders helpt het nog niets. Met alleen buikspieroefeningen genereer je spieren bovenop je pens. Het is een fabeltje dat je een bierpens wegkrijgt met wat abs.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar stimuleer je met dat lopen dan wel de juiste gebieden in de buik
abs is idd grotendeels je vet% verlagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lopen is vetverbanden. Uiteraard moet je wel op je voeding letten, anders helpt het nog niets. Met alleen buikspieroefeningen genereer je spieren bovenop je pens. Het is een fabeltje dat je een bierpens wegkrijgt met wat abs.
Vroeger altijd veel gesport. Toen was ik ook echt te dun. Daarna een hele poos niets gedaan en dan komen de kilo's er wel aan. Ik was zeker niet te dik, maar heb een tijd geleden wel besloten om weer wat te gaan sporten. Naast dat alles er nu wat beter uitziet, geeft sporten ook een prima gevoel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Precies ik was bijna 90kg @28% vet, nu 75@11/12% abs beginnen door te komen de definitie is er voor het grootste deel. Na de zomer maar eens een stap bewegen richting bodybuilden (niet het extreme hoor). Altijd veel gesport en heb de smaak weer te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |