Dat moet een plan van Hitler zijn geweest, zodat bij een volgende invasie het kanaal dan definitief als locatie afvalt...quote:
Elfstedentocht 1986 WA van Buurenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan welk groot Nederlands sportevenement heeft Prins Willem-Alexander meegedaan, wanneer deed hij dat, en onder welke naam?
juist wel een toplocatie, je loopt gewoon van molen naar molenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet een plan van Hitler zijn geweest, zodat bij een volgende invasie het kanaal dan definitief als locatie afvalt...
Chop chop dan wel onderweg...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
juist wel een toplocatie, je loopt gewoon van molen naar molen
WA van Buren om precies te zijn, maja, de achternaam is close enough.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
elfstedentocht, alex van buuren, 1986
niet te hoog springenquote:
Damn, het was 100% zeker WA van Buuren, niet Willem van Buuren...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
WA van Buren om precies te zijn, maja, de achternaam is close enough.
Stand deeltje 2338:
1 DragonFodder
2 Yankee
1 Baszh
1 Ireyon
1 gauloises010
1 Quyxz_
1 TradeMarkie
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
[..]
Grootste windmolenpark ter wereld in gebruik genomen
Tja, er zal toch echt voor tweehonderdduizend huishoudens back-upvermogen moeten staan in geval van luwte.quote:De duizend turbines van het Thanet-park kunnen volgens het energiebedrijf Vattenfall per jaar meer dan tweehonderdduizend huishoudens van energie voorzien.
Dat zei ik zelf ook. Maar het gaat om de achternaam en in de OP staat dat ik soepel moet zijn...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, het was 100% zeker WA van Buuren, niet Willem van Buuren...
http://nos.nl/video/32449(...)tedentocht-1986.html
Dan nog steeds.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Baszh het volgende:
Jaja, we wachten leuk op de ontwikkeling van een smartgrid
Het zal me jeuken, moreel ben ik winnaar van dit punt...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat zei ik zelf ook. Maar het gaat om de achternaam en in de OP staat dat ik soepel moet zijn...
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |