quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
3-2 voor Twente.
0-1 D. de Zeeuw
0-2 L. Ebecilio
W. Brama 1-2
T. Janssen 2-2![]()
M. Janko 3-2
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk dat iemand zo kan falen!
En nu nog even stoer gaan doen dat het allemaal bewust was gedaanquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En nu nog even stoer gaan doen dat het allemaal bewust was gedaan
En jij trapt er nog in ookquote:
that are jokesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
3-2 voor Twente.
0-1 D. de Zeeuw
0-2 L. Ebecilio
W. Brama 1-2
T. Janssen 2-2
M. Janko 3-2
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En nu nog even stoer gaan doen dat het allemaal bewust was gedaan
Vanaf nu neem ik jou met een korreltje zout.quote:
Ik begrijp dat je lollig probeerde te doen door te refereren aar een scoreverloop van een eerdere wedstrijd, maar je ging jammerlijk de mist in door Theo Janssen te noemen.quote:
Je neemt me behoorlijk op de korrel ja, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Vanaf nu neem ik jou met een korreltje zout.
Janssen scoorde die wedstrijd gewoon hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je lollig probeerde te doen door te refereren aar een scoreverloop van een eerdere wedstrijd, maar je ging jammerlijk de mist in door Theo Janssen te noemen.
Daar stond je bij je ''troll'' niet bij stil
Hopelijk scoort hij morgen weer, voor Ajaxquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Janssen scoorde die wedstrijd gewoon hoor.
Ik vind het allemaal wat overdreven. Die jongen speelt 1-2 wedstrijden goed en men denkt direct dat hij de nieuwe Davids/Seedorf/Kluivert is of vergelijkt hem met hen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ben benieuwd naar Serrero (als hij meedoet). Dat moet een soort Davids/Seedorf-combinatie supervoetballer zijn/worden.
Dat is toch een beetje de cultuur bij Ajax? Jong, goed, beter, best en een beetje snel a.u.b. (Anders zijn ze al weer weg.)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wat overdreven. Die jongen speelt 1-2 wedstrijden goed en men denkt direct dat hij de nieuwe Davids/Seedorf/Kluivert is of vergelijkt hem met hen.
Net zoals op 15 mei zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:03 schreef Equites het volgende:
Zonder Stekelenburg in het goal gaat Ajax dit gewoon verliezen.
quote:
De optie 'Het kan me geen reet schelen' ontbreekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Wie pakt de Johan Cruijffschaal met vers fruit erop?
• AFC Ajax
• FC Twente '65
• Ik laat me verrassen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wacht.. wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:49 schreef YazooW het volgende:
In een uitverkochte Arena.
[ afbeelding ]
En terecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef PIETR het volgende:
De bookies hebben weinig vertrouwen in Twente gezien de odds van 4.75. Verleidelijk om daar op in te zetten ..
En dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:55 schreef Noax het volgende:
Ik hoop dat Ajax aanvallend flink door de mand valt, maar wel nipt weet te winnen.
Waarschijnlijk dat dan de ogen bij Ajax opengaan, want die vleugelspelers komen echt tekort voor de CL.
Geen Ooijerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Opstelling: Vermeer; VDWiel, Alderweireld, Blind, Boilesen; Janssen, De Jong, Eriksen; Sulejmani, Sigthorsson, Ebecilio
MAAKT NIET UIT. HET IS WEER BEGONNENquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:12 schreef detulp050 het volgende:
God, het is weer tijd voor de meest oninteressante prijs van het jaar. De winnaar roept altijd dat het mooi is deze prijs te pakken, de verliezer roept altijd dat het toch een prul is
LAAT DE ZONDAGMIDDAG MAAR KOMEN MET HAAST IEDERE SPEELRONDE WEDSTRIJDEN OM 12:30, 14:30, 16:30. 9 MAANDEN VOL FUBBALLquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT. HET IS WEER BEGONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 19:24:40Overigens zit Ajax wel in de eigen kleedkamer en niet in die van de uitploeg. Dat is dan wel weer fijn. #tweaja reageer retweet
Dat is lief van Twentequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 19:24:40Overigens zit Ajax wel in de eigen kleedkamer en niet in die van de uitploeg. Dat is dan wel weer fijn. #tweaja reageer retweet
het is officieel een uitwedstrijd en Twente heeft als thuisshirt ook met rood erinquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Waarom die uitshirts dan? Ik zag dat Groningen dat bij de oefenwedstrijden ook steeds deed...
Geef hem vooral een microfoon en iedereen weet precies waar het op staat als je hem verstaat....quote:
Zn wenkbrauwen en oren vallen erg opquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef YazooW het volgende:
Ronald, waar is je hipster bril jonge kut.
Dus dat kan een doorschuif worden als goalbeinn wordt gewisseld. dan siem in de spits en enoh op jong zn plaatsquote:
heb jij wel opgelet toen hij zijn contract tekende.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:44 schreef Burrito het volgende:
Godverdomme, zet ie Siem erin en Janssen als controlerend, heeft hij de wedstrijden uit de voorbereiding niet bekeken ofzo??
Denk het toch wel. Zal misschien wel siempie vervangenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:47 schreef tralalala het volgende:
Ik wil Serero zien spelen, zal wel speeltijd krijgen toch?
Ik denk alleen als er iets geforceerd moet wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:47 schreef tralalala het volgende:
Ik wil Serero zien spelen, zal wel speeltijd krijgen toch?
Hopen op een goede aanvallende versterking(en), want met wat er nu staat worden we uitgelachen, zelfs in de competitie.quote:
thnxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:55 schreef YazooW het volgende:
Over 5 minuten ook de loting voor de kwalificatie van het WK2014
http://nos.nl/sport/livestream/stream/148/
Kan je stoppen en eerst afwachten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:58 schreef gniffie het volgende:
ajax middenveld gaat totaal overlopen worden
ik dacht aan een dominoday filmpjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mis de SBS-prijsvragen.
"Hoeveel minuten duurd (ja, duurd) een wetstrijd van voetbal?!?"
- 8 minuten
- 12 minuten
- 90 minuten
Bel nu naar 0909-3737 en WIN die Vespa.
Idd, daar is het ook altijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik dacht aan een dominoday filmpje
Wisgerhof lachte nog, maar Febo gaf hem geen blikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Een vriendschappelijk handjeschud. ik had meer verwacht van de meet tussen Wisgerhof en Janssen
Ajax speelt slordigquote:
Altijd weer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ajax fans..moeten jullie niet in het stadion zitten?
JALALALALALAL MARKO ALEMLOquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sommige mensen werken ook op zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wedstrijd is uitverkocht, fans die hier zitten wachten totdat de 3e ring is gebouwd:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Epicentrum.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Gwunnik het volgende:
Haha, voor de verandering zeer plaatselijk donder en bliksem... episch centrum is het gelaat van F. de Boer
Zitten er sowieso maar 15k ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha, dank... niet helemaal wakker (en dat om deze tijd)... en bovendien, geef toe, het is naast n epicentrum ook een episch centrumquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Altijd weer.Hou toch op. Als elke ajaxfan in het stadion zou moeten zitten dan zou je 40 stadions moeten hebben.
sorry hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook op zaterdagavond
Veelgemaakt fout. En je hebt daarin wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:12 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Haha, dank... niet helemaal wakker (en dat om deze tijd)... en bovendien, geef toe, het is naast n epicentrum ook een episch centrum
Eh, Nee?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij werkt zeker ook op zaterdagavond.
Het is maar een oefenwedstrijd in een godsgruwelijk lelijk stadion, dat ook nog eens ver weg ligt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
was je te bang om naar het hol van de leeuw te komen?
wij hebben tenminste een stadion..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is maar een oefenwedstrijd in een godsgruwelijk lelijk stadion, dat ook nog eens ver weg ligt.
Jezus, ze hebben sinds 2 jaar 3 prijzen in de kast staan en doen nu al minderwaardig over de Johan Cruyff Schaalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is maar een oefenwedstrijd in een godsgruwelijk lelijk stadion, dat ook nog eens ver weg ligt.
Als we hem winnen is het mooi, als we hem verliezen lig ik er ook niet wakker van.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus, ze hebben sinds 2 jaar 3 prijzen in de kast staan en doen nu al minderwaardig over de Johan Cruyff Schaal
Kom op zeg. Alsof de fruitschaal ooit ook maar enige glans heeft gehad. Het is volgens mij voor het eerst dat er meer dan 20.000 man zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus, ze hebben sinds 2 jaar 3 prijzen in de kast staan en doen nu al minderwaardig over de Johan Cruyff Schaal
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als we hem winnen is het mooi, als we hem verliezen lig ik er ook niet wakker van.
Mijn nier mag je hebben als we hem volgend jaar winnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg. Alsof de fruitschaal ooit ook maar enige glans heeft gehad. Het is volgens mij voor het eerst dat er meer dan 20.000 man zitten.Verkapt oefenpotje.
Je zou bijna denken van wel, totaal zinloze overtreding ook, de bal was er nog niet eens.quote:
niet ruim, wel over inderdaadquote:
Tot nu toe jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Sickert het volgende:
Ajax is aanvallend 100x sterker
Ik zie ze nog wel winnen 1-2 met rust voor Ajax
Sigthorsson, Alderweireld, Vertonghen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef danos het volgende:
Al die fucking kutdwergen kansloos op die pareltjes van corners van janssen....
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boerrigter gaat zijn plek pakken zodra die fit is
okquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Tot nu toe ja
Maar Twente heeft meer uithoudingsvermogen denk ik
Ruiz komt er nog wel inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Sickert het volgende:
Ajax is aanvallend 100x sterker
Ik zie ze nog wel winnen 1-2 met rust voor Ajax
Roewiesquote:
Heb je mooi foutquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Roewies. Die heeft volgens mij geen zin meer in Enschede.
Ja, jij niet dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want? Jij belt regelmatig met hem ofzo?
Zo voelde het vanmorgen welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen gelegen dan? is allang bekend
Ohquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zo voelde het vanmorgen wel
En ik moet zeggen dat het me bij Utrecht niet echt was opgevallen nee
Hij heeft al wel aangegeven, het niet erg te vinden nog een jaar bij Twente te blijven. Hij heeft ook een vriendin die uit Twente komtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want? Jij belt regelmatig met hem ofzo?
straatregel, 3x corner penaltyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd om de regel in te voeren 10 corners is penalty
Sterker nog, die werkte bij de fanshop van FC Twentequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft al wel aangegeven, het niet erg te vinden nog een jaar bij Twente te blijven. Hij heeft ook een vriendin die uit Twente komt
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Sterker nog, die werkte bij de fanshop van FC Twente
Ik dacht een Lynn oid maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. ben wel benieuwd wie het was.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mij mag Ajax zo blijven voetballen in de 2e helft, en Twente ook, dan wordt het 2-0
Co wil wel krachten sparen héquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mij mag Ajax zo blijven voetballen in de 2e helft, en Twente ook, dan wordt het 2-0
BAJRAMI.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
Benieuwd in welke minuut Ruiz er inkomt, en of Bajrami er nog inkomt.
Kan 30min ofzo spelen zei Coquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
Benieuwd in welke minuut Ruiz er inkomt, en of Bajrami er nog inkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |