quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
3-2 voor Twente.
0-1 D. de Zeeuw
0-2 L. Ebecilio
W. Brama 1-2
T. Janssen 2-2![]()
M. Janko 3-2
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt ongelofelijk dat iemand zo kan falen!
En nu nog even stoer gaan doen dat het allemaal bewust was gedaanquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En nu nog even stoer gaan doen dat het allemaal bewust was gedaan
En jij trapt er nog in ookquote:
that are jokesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:50 schreef tochweerhenk het volgende:
3-2 voor Twente.
0-1 D. de Zeeuw
0-2 L. Ebecilio
W. Brama 1-2
T. Janssen 2-2
M. Janko 3-2
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En nu nog even stoer gaan doen dat het allemaal bewust was gedaan
Vanaf nu neem ik jou met een korreltje zout.quote:
Ik begrijp dat je lollig probeerde te doen door te refereren aar een scoreverloop van een eerdere wedstrijd, maar je ging jammerlijk de mist in door Theo Janssen te noemen.quote:
Je neemt me behoorlijk op de korrel ja, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Vanaf nu neem ik jou met een korreltje zout.
Janssen scoorde die wedstrijd gewoon hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je lollig probeerde te doen door te refereren aar een scoreverloop van een eerdere wedstrijd, maar je ging jammerlijk de mist in door Theo Janssen te noemen.
Daar stond je bij je ''troll'' niet bij stil
Hopelijk scoort hij morgen weer, voor Ajaxquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Janssen scoorde die wedstrijd gewoon hoor.
Ik vind het allemaal wat overdreven. Die jongen speelt 1-2 wedstrijden goed en men denkt direct dat hij de nieuwe Davids/Seedorf/Kluivert is of vergelijkt hem met hen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ben benieuwd naar Serrero (als hij meedoet). Dat moet een soort Davids/Seedorf-combinatie supervoetballer zijn/worden.
Dat is toch een beetje de cultuur bij Ajax? Jong, goed, beter, best en een beetje snel a.u.b. (Anders zijn ze al weer weg.)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wat overdreven. Die jongen speelt 1-2 wedstrijden goed en men denkt direct dat hij de nieuwe Davids/Seedorf/Kluivert is of vergelijkt hem met hen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |