Ik kan niet wachten tot Sofie kan zitten. Ze zit nu inmiddels goed in de ikea stoel zonder kussentje en in de tripp trapp, maar los gaat echt nog niet. Ze kukelt dan na 5 seconden om...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef mignonne het volgende:
dat zou zomaar kunnen KJhopen dat t oplucht voor Sofie dan.
DML ja het gaat snel he? over 6 dagen is er gewoon alweer een half jaar voorbij sinds de geboorte van Puck! Ik vind het zo idioot hoe snel de tijd vliegt met je kindje.
oh DJMO ze zit helemaal nog niet zo goed hoor!oudste ging met 7 maanden al mee op de fiets maar dat zie ik bij jongste echt nog niet gebeuren voorlopig. helaas want t zou wel veul practischer zijn, maar goed.
hier zou het ook een stuk practischer zijn. Ik heb getwijfeld of ik Geert in de doek zou mee (kunnen) nemen op de fiets, maar dat durf ik toch maar niet met Jan achterop. Die is echt veel te wild om Geert er in de doek aan te wagen. Dan wacht ik liever nog een paar maanden en dat Jan ook wat beter snapt wat rustig zitten op de fiets is, dan dat ik straks met z'n drieen in het ziekenhuis zit met schaafwonden etc van een val omdat ik de fiets niet kon houdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef mignonne het volgende:
--
oh DJMO ze zit helemaal nog niet zo goed hoor!oudste ging met 7 maanden al mee op de fiets maar dat zie ik bij jongste echt nog niet gebeuren voorlopig. helaas want t zou wel veul practischer zijn, maar goed.
baby spam baby spam baby spamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
eentje maar?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
februari, vers geperst en in de kraamweek
[ afbeelding ]
maart, de zusterliefde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
april, de gezichtsuitdrukkingen zijn eh uitgesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mei, om de haverklap uitslag de afgelopen maanden begint nu te verdwijnen omdat ik op dieet, er kan steeds vaker een schaterbui vanaf.
[ afbeelding ]
juni, op de pasfoto voor de id-kaart die we nog steeds niet hebben laten maken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juli, dikke pret en foute knipjes
en deze is van vandaag, 2 augustus precies 6 maanden oud, mama's kleine feestnummer
[ afbeelding ]
net n tomaat geslacht![]()
Ik zit er wel erg over na te denken, was marktplaats al aan het afzoeken of er hier in de buurt nog een te koop stond..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:55 schreef Keshet het volgende:
Laiv, is een Puckaby niks voor jullie?
Ik had haar veel groter geschatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Poeh, mijn mopje is toch nog mini. Heb de gegevens van vorige keer niet bij de hand, maar volgens lief was ze maar 6560 gram bij 67cm.
en lange slanke! heeft ze vast van dr moederquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Poeh, mijn mopje is toch nog mini. Heb de gegevens van vorige keer niet bij de hand, maar volgens lief was ze maar 6560 gram bij 67cm.
Wat weet jij wat ik helaas niet weet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
en lange slanke! heeft ze vast van dr moeder![]()
mijnes is een korte bollo![]()
arm kind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |