abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100248594
Wat is ze groot en wijs mignonne!! Ze is toch pas net geboren??

Ik denk te weten wat Sofie vanmiddag dwars zat. Ze had vanavond 2 keer een enorme luier vol. Ik gok dat dat dwars gezeten heeft.
*poef* nu is het weg
pi_100248882
dat zou zomaar kunnen KJ :Y hopen dat t oplucht voor Sofie dan.

DML ja het gaat snel he? over 6 dagen is er gewoon alweer een half jaar voorbij sinds de geboorte van Puck! Ik vind het zo idioot hoe snel de tijd vliegt met je kindje.

oh DJMO ze zit helemaal nog niet zo goed hoor! :o oudste ging met 7 maanden al mee op de fiets maar dat zie ik bij jongste echt nog niet gebeuren voorlopig. helaas want t zou wel veul practischer zijn, maar goed.
:)
pi_100249144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef mignonne het volgende:
dat zou zomaar kunnen KJ :Y hopen dat t oplucht voor Sofie dan.

DML ja het gaat snel he? over 6 dagen is er gewoon alweer een half jaar voorbij sinds de geboorte van Puck! Ik vind het zo idioot hoe snel de tijd vliegt met je kindje.

oh DJMO ze zit helemaal nog niet zo goed hoor! :o oudste ging met 7 maanden al mee op de fiets maar dat zie ik bij jongste echt nog niet gebeuren voorlopig. helaas want t zou wel veul practischer zijn, maar goed.
Ik kan niet wachten tot Sofie kan zitten. Ze zit nu inmiddels goed in de ikea stoel zonder kussentje en in de tripp trapp, maar los gaat echt nog niet. Ze kukelt dan na 5 seconden om...
*poef* nu is het weg
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:09:30 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100249506
Mignonne, wat een geweldige spam van je feestnummer O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:29:14 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100250484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef mignonne het volgende:
--

hier zou het ook een stuk practischer zijn. Ik heb getwijfeld of ik Geert in de doek zou mee (kunnen) nemen op de fiets, maar dat durf ik toch maar niet met Jan achterop. Die is echt veel te wild om Geert er in de doek aan te wagen. Dan wacht ik liever nog een paar maanden en dat Jan ook wat beter snapt wat rustig zitten op de fiets is, dan dat ik straks met z'n drieen in het ziekenhuis zit met schaafwonden etc van een val omdat ik de fiets niet kon houden :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100251240
wat een droppie Mignonne en wat is ze al groot zeg
DML puck is ook al bijna 6mnd ik weet nog dat je in het z-huis op bezoek kwam toen was hij 3mnd en toen vond ik hem al zo groot
KJ hopelijk is Sofie nu weer helemaal fit en zat dat haar dwars
Hoe is het slapen vandaag met Bartje gegaan?
pi_100259893
f_r, hij heeft gisteren overdag echt weinig geslapen, en vannacht had hij ook moeite om in slaap te komen. Nu net na de voeding was hij nog doodop, dus hij sliep ook zo weer toen ik hem net weglegde. Maar hij is in zijn slaap ook steeds maar aan het wurmen en zwaaien met izjn armpjes en beentjes..
  woensdag 3 augustus 2011 @ 06:55:02 #183
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_100259932
Laiv, is een Puckaby niks voor jullie?
A grand adventure has begun.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 07:31:35 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100260053
Wat hebben jullie ukjes deze dagen aan? Ons jochie een romper en een kortemouwenshirtje. Heb hem onder een lakentje gelegd. Nog voelde hij warm aan toen ik hem net uit bed haalde.
pi_100260121
Sofie had gister naar de opvang een luchtig jurkje en een rompertje met spaghettibandjes aan. Eenmaal thuis alleen de romper nog maar. Voor vandaag had ik een jurkje met legging klaargelegd. Geen idee of ze het ook aanheeft. Ik ben al op 't werk en N kleedt haar aan.

(normaal leg ik dan geen kleren klaar, maar aangezien hij haar met dit weer zo een spijkerbroek aan zou trekken "dat heb ik zelf toch ook aan" doe ik het maar wel)
*poef* nu is het weg
pi_100260466
wat een leuke foto's Mignonne!

wat was het warm gisteren...Evan zonder deken in ledikantje gelegd. Eigenhandig schopt ie ook het laken weg, waarmee ie wil zeggen dat ie het dan nog te warm vindt.
gisteren had ie weer een hele drukke dag, vooral 's avonds met veel gemor, maar niet vanwege krampjes, maar vanwege het gezwaai en schop waardoor hij moe wordt.
pi_100260530
Wat heb je al een oud kind mignonne!

Hier thuis hemdromper, buiten een legging en evt een shirtje erover. Of een korte broek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:48:21 #188
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100260654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

eentje maar? :o -O- :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
februari, vers geperst en in de kraamweek

[ afbeelding ]
maart, de zusterliefde :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
april, de gezichtsuitdrukkingen zijn eh uitgesproken :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mei, om de haverklap uitslag de afgelopen maanden begint nu te verdwijnen omdat ik op dieet, er kan steeds vaker een schaterbui vanaf.

[ afbeelding ]
juni, op de pasfoto voor de id-kaart die we nog steeds niet hebben laten maken :') :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
juli, dikke pret en foute knipjes O+

en deze is van vandaag, 2 augustus precies 6 maanden oud, mama's kleine feestnummer :+
[ afbeelding ]
net n tomaat geslacht :')
baby spam baby spam baby spam *O* *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_100260699
Ik trek juist geen romper aan, maar een tshirt en een korte broek.
Van de week had ie een bloesje aan en die stond open. Stond echt superschattig met z'n blote bast O+
pi_100261100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 06:55 schreef Keshet het volgende:
Laiv, is een Puckaby niks voor jullie?
Ik zit er wel erg over na te denken, was marktplaats al aan het afzoeken of er hier in de buurt nog een te koop stond..

En Bartje had gisteren een romper aan, met een soort romperpakje eroverheen. En daar leek hij het wel mee eens te zijn..
pi_100263759
Een half jaar Mignonne! Wat vliegt de tijd nog! Wat een heerlijke fotospam, op de laatste foto van gister krijgt ze echt een heel ander echt eigen gezichtje, groter, minder baby! De fase naar t dreumes worden is ingezet! sorry ;) :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100266479
Mignonne, wat een mooie fotospam! Ik vind d'r prachtig en ben nog steeds stiekem verliefd op d'r.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100267185
Mignonne, wat is ze toch een schatje, heerlijk! En wat gaat het hard zeg!

Eva had gisteren alleen een romper aan, zonder mouwen. Ze heeft zelfs nog even in een soort badje op een handdoek gelegen in d'r blote kont haha. Vond ze heerlijk! Vandaag is het budweer, dus een romper met lange mouwen, een jurkje zonder mouwen en een maillot.
pi_100267428
Poeh, mijn mopje is toch nog mini. Heb de gegevens van vorige keer niet bij de hand, maar volgens lief was ze maar 6560 gram bij 67cm.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100267481
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Poeh, mijn mopje is toch nog mini. Heb de gegevens van vorige keer niet bij de hand, maar volgens lief was ze maar 6560 gram bij 67cm.
Ik had haar veel groter geschat :o Nou ja, zo blijft ze langer klein. Je hebt haar toch niet stiekem in de droger gedaan hè? }:|

Puck was 11 juli 7235 gram bij 68,5cm. 9 augustus mogen we weer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100267794
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
en lange slanke! heeft ze vast van dr moeder :+
mijnes is een korte bollo :') :D arm kind...
:)
pi_100267977
Ik dacht ook dat ze langer was. Denk ik stiekem nog steeds.
Ziek zijn heeft haar geen goed gedaan. Gister zagen we een filmpje van een maand geleden. Daar heeft ze een perfect zittend broekje aan dat nu veel te wijd is.

Ze had zelfs net voor de meting gedronken, dus is echt licht nu. Advies was meer vast voedsel en pap gaan geven, maar ik wil helemaal niet aan de pap..
pi_100267994
Mignonne het bestaat niet dat E alweer een half jaar is. Je verrekent je vast een paar maanden.

*flauwvalsmiley*

't Is een heerlijk ding, die jongste van je!
pi_100268010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

en lange slanke! heeft ze vast van dr moeder :+
mijnes is een korte bollo :') :D arm kind...
Wat weet jij wat ik helaas niet weet?
pi_100269421
Waarom wil je niet aan de pap vanyel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')