abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100275664
Hallo mensen,
Ik heb vandaag verstek laten gaan met mijn werk, ik ben gister veel te ver door gegaan met de drank.
Ik ging om half 5 pas slapen en toen de wekker om kwart over 7 ging, was ik zo brak, dat ik me ziek heb gemeld.
Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker, dus ik probeer vanavond een avond niet te drinken.
Ik ga lekker uitgebreid in bad en even onder de zonnebank als afleiding, ik hoop dat het gaat lukken.
@saine, sterkte ik hoop dat het weer een beetje beter gaat met je.
pi_100276811
Hi nobody,

Proost ;-)

Misschien kan je wat langer vrij nemen? Mocht je morgen de Baclofen krijgen is het wel prettig om even een week niet naar je werk te hoeven. Gezien de bijwerkingen zou dat erg veel schelen. Ik heb de afgelopen week het werk ook even laten liggen om me te kunnen focusen op de Baclo.

Er verandert zo veel in je lichaam dat dat echt aan te raden is.

Nou, ga lekker uitbrakken, en geniet van je spa!
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
pi_100278390
Thnx Maxum, ik ga het proberen te rekken, als ik morgen de Baclo krijg, maar ik kan er geen potje van maken, anders ben ik straks mijn baan kwijt.
Ik heb me het laatste jaar best wel vaak ziek gemeld, oorzaak DRANK.
Anders doe ik het wel rustig aan!
Vanavond lekker aan de spa blauw en lekker vroeg mijn mandje in.
pi_100278589
Is je werkgever op de hoogte van je probleem? Als je een beetje een goede relatie hebt met de baas, kan je overwegen dit te bespreken. Er is heus wel begrip voor denk ik. En als je werkgever je ondersteund dan heb je meteen een probleem minder!

Succes he morgen!! We horen het wel!
pi_100278739
Mijn werkgever is niet op de hoogte van mijn probleem en een goede relatie heb ik ook niet met hem.
Ik heb al een paar keer een aanvaring met hem gehad, ik noem hem een 2e Hitler!

Zodra ik morgen iets weet, breng ik jullie op de hoogte!
pi_100279130
He nobody jammer dat het niet bespreekbaar is op je werk en ook jammer dat je uitgeschoten bent. Bij mij was dat altijd weer een knou aan mijn zelfvertrouwen. Hoop dan ook dat dat bij jou niet het geval is en je vol vertrouwen morgen je baclo kunt halen en starten.
Ik denk dat je al snel zult voelen dat het werkt, bouw echter niet te snel op, heb wat geduld. wanneer je het te snel doet zijn de bijverschijnselen echt niet tof.
het beste is ook er niet bij te drinken, maar forceer jezelf niet. Beter iets dan door de spanning echt flink uit je slof schieten.
He veel positiefs voor morgen en het gaat lukken!!!!!!!!
pi_100279174
Kan me voorstellen dat je brak was Nobody :|W Ben je uitgeschoten omdat je zo teleurgesteld was in die stagiaire?

Vanavond aan het water en hopelijk succes als je je huisarts belt. We gaan weer duimen voor je.

Saine, beterschap, hopelijk voel je je al wat beter nu je verlaagt met doses.

Mij is door verslavingszorg aangeraden niet in 1x te stoppen met drank vanwege de kans op delirium of epileptische aanval. De baclofen moet zijn werk doen, het craven stopt dan vanzelf. Hoe eerder hoe beter natuurlijk.

[ Bericht 30% gewijzigd door Donia op 03-08-2011 17:55:52 ]
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_100279317
Tsja, dat is minder. Misschien is Adolf wel een mede oorzaak (en dus mede verantwoordelijk) voor je alcoholprobleem! ;-)

Nee, serieus, het is heel belangrijk dat je plezier hebt op je werk. Is toch een big part of life. Wel leuke collega's?

[ Bericht 0% gewijzigd door Maxum op 03-08-2011 18:00:38 ]
pi_100280389
@ nobody

Je zou kunnen overwegen naar een psychiater te gaan en je 'burn out' te laten verklaren.

Dan hoef je minstens de komende 2 jaar niet meer te werken, en Adolf moet gewoon doorbetalen!
Kan je echt ff op adem komen. Ik ken nog wel een psych die...
pi_100281040
Wat gaat dit ontzettend snel zeg ineens!

Beste voor nobody is natuurlijk te blijven werken, als dat mogelijk is. Als je eenmaal langere tijd ziek thuis zit is het heel moeilijk om weer aan de bak te gaan.

Ik ben door al mijn problemen en vele banen arbeidsongeschikt verklaard en zelfs de WAJONG in gegaan. Gelukkig ben ik daar zeven jaar geleden uitgekomen door ZZP-er te worden. Werd wel afgeraden door het UWV, maar die hadden verder ook geen betere oplossing voor mij. Achteraf heb ik nergens spijt van.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_100290072
Nobody, alles goed????

Heel veel succes morgen meid.
pi_100312408
Hoi hoi allemaal,
Ik heb net de praktijk gebeld en ik moet morgen langs komen om te overleggen, dus ik heb goede hoop, dat ik het medicijn krijg, want anders hadden ze het toch wel gelijk gezegd als ze het er niet mee eens zijn! Toch!
pi_100313187
Klinkt heel erg goed nobody! Ging het gesprek ook een beetje lekker?

En vind je het vervelend om met meid aangesproken te worden? ;)
pi_100313297
Nee hoor, zeg gerust maar meid tegen me:)
Ik had de assistente aan de lijn en die zei: dat ik langs moest komen om te overleggen.
Morgen om 14.40 moet ik er zijn, als het definitief nee zou zijn geweest, dan denk ik dat ze dat wel gelijk had gezegd, dus ik heb goede hoop voor morgen!
pi_100313473
Onder je naam staat dat je een man bent, maar maakt mij niet uit hoor meid!

Wachten tot morgen dan maar...
pi_100313728
Staat dat er echt!! Hoe kan je dat zien dan?
Ik heb net nog even gekeken, maar ik ben toch echt een vrouwtje (lol)
Hoe kan ik dat veranderen dan?
pi_100313900
_O-

Links naast je naam staat een poppetje, in jouw geval een mannetje. Als je rechtsbovenin de pagina op profiel klikt kan je je geslacht veranderen.

Van man naar vrouw schijnt moeilijker te zijn dan andersom ;(
pi_100314054
Ik heb het al veranderd, wat stom van me hè hahaha.
Ik heb het boek ook binnen, dus zo lekker lezen!
pi_100314153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:46 schreef nobody40 het volgende:
Ik heb het al veranderd, wat stom van me hè hahaha.
Ik heb het boek ook binnen, dus zo lekker lezen!
Mooi zo, opgelost :)
pi_100314566
Nobody, dat klinkt positief hoor. Veel plezier met het boek van Ameisen.
pi_100316006
Dank je Donia, morgen weten we het zeker!
pi_100322004
Ik mag naar de 10mg, vervangster kende het ook en was ook nieuwsgierig of en hoe het zou werken. Dat scheelt me de helft van het aantal pillen slikken en dat heeft toch een apart psychologisch effect wat het weer makkelijker maakt. ;)
Ze stelde me alleen voor iets minder snel op te hogen dan maximaal elke keer dus niet elke 3 dagen maar, afhankelijk van de bijwerkingen natuurlijk, het elke 4 dagen of langer te doen. Ga ik nog even over nadenken, die misselijkheid elke keer is wel erg overweldigend.

Ik hou overigens een schema bij met bijwerkingen, hoeveel ik per dag neem en over hoeveel keer. Daarbij dan bloeddruk e.d. en dat kon ze wel waarderen. Misschien een tip voor anderen? Moet je het al wel gekregen hebben natuurlijk. :P
pi_100322348
Ah, pb gekruist. Fijn voor je dat je nu 10 mg tabletjes hebt.

Dat schema heb ik nog opgeslagen hoor, ik neem het mee bij de 1e afspraak. Ik hoop dat hij onder de indruk is van al dat werk B-)
pi_100326574
Nou ja zoveel werk was het niet of anders gezegd, dat is deels mijn werk en dan kost het me dus ook niet zoveel tijd. ;)
Schema's en grafiekjes hebben wel een magische uitwerking op veel mensen. Niet te ingewikkeld maken want als iemand het niet snapt verliest het zijn kracht maar hou het toegankelijk en je wordt veel serieuzer genomen. :)

Dan is het net alsof je er echt over na hebt gedacht. _O-
Grapje.
pi_100353255
Zo ik heb er 120 generieke van 10mg dus ik kan even vooruit. De merkversie (5mg) is een stuk duurder dus dat recept maar verscheurt. Dan breek ik deze wel doormidden als ik 5mg nodig heb, dat vind ik anders zo zonde.
Gekke is dat ik nu niets bij hoefde te betalen? :? Was vorige keer ook maar 6 cent maar toch. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')