Ik vind het de leukste server waar ik tot nu toe heb gespeeldquote:
Nope :[quote:Op zondag 31 juli 2011 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kun je heirlooms versturen tussen verschillende servers?
Volgens mij zitten de fokkers momenteel allemaal alliance.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:37 schreef Marco001 het volgende:
Ik haal binnenkort cat en dan zal ik ook naar auchin gaan, alleen welke kant?
dan is het helemaal jammer vam die heirlooms. Een karakter bij de horde die een kans had jullie allemaal te ownen had me wel weer leuk gelekenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de fokkers momenteel allemaal alliance.
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
dan is het helemaal jammer vam die heirlooms. Een karakter bij de horde die een kans had jullie allemaal te ownen had me wel weer leuk geleken
Jah, kwamen we laat achter!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Die dropt niet meer in Occulus, dropt alleen nog in Malygos 10 man.`
edit: of zo'n call to arms satchell.
Ik krijg alleen gems en dergelijke uit die bags, nog nooit een pet of mount gezien.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:51 schreef Blistering het volgende:
Gelukkig heb ik die al uit een bag gehad een keer, sommige mounts zijn nu best kut om te halen.
Meen je niet? Ik nam aan dat het iets nieuws was, aangezien ik hier tot voor een paar maand geleden nog berichten las van mensen die plotseling, midden in een raid uitgelogd werden omdat hun speeltijd op was.quote:
Jij bent ook Horde ?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
dan is het helemaal jammer vam die heirlooms. Een karakter bij de horde die een kans had jullie allemaal te ownen had me wel weer leuk geleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |