abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100124773
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:04 schreef Junglebeast het volgende:
Ik zit inmiddels al bijna 4 jaar in Prime Guard. Wel voornamelijk met mijn alts. En ik parkeer mijn main raiding char er in als ik tussen 2 guilds zit of zo.

Soms zat ik maar 2 weken in een guild, en andere keren is het een jaar ofzo. Met raiding guilds is het altijd lastig. Soms gaan ze kapot of stoppen ze met raiden. En anderzijds komen ze niet vooruit en wil je het toch een stapje hoger proberen.
De guilds waarin ik heb gezeten zijn allemaal dood gegaan.begin te denken dat het ook aan mij ligt :P heb sinds cata een guild of 4 versleten.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100124860
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Had het meer over 1337
Oh, dat was me niet eens opgevallen
pi_100125612
Ding 80 trouwens :3, 5 te gaan.
pi_100125661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ding 80 trouwens :3, 5 te gaan.
nice =D de 82-83 is een gigantische increase ineens, alvast dat je ut weet :P
pi_100125731
Ja, weet ik :'). Dit word nummer 2.
pi_100125940
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja, weet ik :'). Dit word nummer 2.
nolifer
pi_100126300
ik kan echt geen motivatie opbrengen om een tweede 85 te maken
pi_100126383
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:22 schreef TwyLight het volgende:
ik kan echt geen motivatie opbrengen om een tweede 85 te maken
Maken zou ik het probleem niet vinden, maar er dan ook echt iets mee doen :o Gearen, dailies, achievements...pfff, nee, bedankt, heb mijn handen wel vol aan 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100126414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maken zou ik het probleem niet vinden, maar er dan ook echt iets mee doen :o Gearen, dailies, achievements...pfff, nee, bedankt, heb mijn handen wel vol aan 1.
idd :')
pi_100126480
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

same, ik heb 1 lvl 85. en voor de rest wat lowbies die getraind zijn door andere :') 71 paladin, 59 hunter, 49 mage :P
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:33:20 #61
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_100126613
Heb nu 6 specs op 360+ iLvl (2 daarvan op 361/362) verdeeld over 5 classes. Maarja, dat heb je als je iedere week een andere class leuk vindt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100126633
Mijn alts heb ik puur voor de lol van het levelen en wie weet ook straks ter ondersteuning van mijn main (alchemy, jewelcrafting (hmpf, toch dailies ;) ))
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100126637
Het heeft ook 10 maanden geduurd voordat ik Northrend weer door wilde lopen :')
pi_100126742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Mijn alts heb ik puur voor de lol van het levelen en wie weet ook straks ter ondersteuning van mijn main (alchemy, jewelcrafting (hmpf, toch dailies ;) ))
Ik zie echt niet in hoe mensen plezier kunnen hebben aan levelen van een nieuwe toon als je nog zoveel dingen te doen hebt op je main.
Ik heb mijn goal van 9k achi points bereikt laatst maar ben nog altijd niet klaar.
Geef vrij weinig om gear, raiden vind ik wel vet maar niet als het moet. Ik raid wanneer ik wil, zin en tijd heb, en niet omdat de guildleader zegt dat we maandag moeten raiden.
pi_100126811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:38 schreef Olment het volgende:
Ik zie echt niet in hoe mensen plezier kunnen hebben aan levelen van een nieuwe toon als je nog zoveel dingen te doen hebt op je main.
Ik heb mijn goal van 9k achi points bereikt laatst maar ben nog altijd niet klaar.
Geef vrij weinig om gear, raiden vind ik wel vet maar niet als het moet. Ik raid wanneer ik wil, zin en tijd heb, en niet omdat de guildleader zegt dat we maandag moeten raiden.
Afwisseling, andere class/spec leren kennen etc. *O*
pi_100127016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Afwisseling, andere class/spec leren kennen etc. *O*
true, dat is wel leuk. maar ik kan de motivatie niet opbrengen om iets te gaan levelen. duurt me allemaal veels te lang :P
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:52:57 #67
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_100127075
Tegenwoordig gaat 't heel snel juist, en als je een class echt leuk vindt moet je er sowieso geen moeite mee hebben.

Verder eens met je opmerking dat doelen halen op 1 char leuk is, maar het idee dat er altijd mensen zijn die zoveel meer hebben dan jij heeft er voor gezorgd dat ik niet meer 1 char als prio heb.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100127135
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:52 schreef Blistering het volgende:
Tegenwoordig gaat 't heel snel juist, en als je een class echt leuk vindt moet je er sowieso geen moeite mee hebben.

Verder eens met je opmerking dat doelen halen op 1 char leuk is, maar het idee dat er altijd mensen zijn die zoveel meer hebben dan jij heeft er voor gezorgd dat ik niet meer 1 char als prio heb.
ik zou heel graag mijn pala tank willen levelen, maar tis zoooo lang geleden dat ik dr op heb gespeeld (december 2010 ofzo laatst) dat toen ik laatst inlogde, ik dr helemaal geen bal van snapte en toen maar een profession ben gaan trainen :P
pi_100127563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:55 schreef Olment het volgende:

[..]

ik zou heel graag mijn pala tank willen levelen, maar tis zoooo lang geleden dat ik dr op heb gespeeld (december 2010 ofzo laatst) dat toen ik laatst inlogde, ik dr helemaal geen bal van snapte en toen maar een profession ben gaan trainen :P
Dat heb ik met m'n warrior, ik had hem zelfs verwijdert maar laatst aan een GM gevraagd of hij hem terug wou zetten. Heeft die gedaan, maar ik snap er geen bal meer van dus hij is weer stof aan het verzamelen
pi_100127589
Heb vier 85 chars en mijn rogue zit al op 82 en een half. Heb er de kracht niet meer voor. :P

Ik zit alleen op mijn priest voor pvp en geld op mijn shaman. En soms pvp met mijn fire mage.

En damn herbalism levert veel geld op, en het farmen zelf is niet veel moeite.

Heb al 12k erdoor en nog 6k aan herbs die nog verkocht moeten worden.
pi_100127706
Bookmark tip trouwens: http://rinkworks.com/namegen/
pi_100128218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:13 schreef Skillstorm het volgende:
Heb vier 85 chars en mijn rogue zit al op 82 en een half. Heb er de kracht niet meer voor. :P

Ik zit alleen op mijn priest voor pvp en geld op mijn shaman. En soms pvp met mijn fire mage.

En damn herbalism levert veel geld op, en het farmen zelf is niet veel moeite.

Heb al 12k erdoor en nog 6k aan herbs die nog verkocht moeten worden.
ik verdien mijn geld met cooking atm. gister 32 stacks deepsea sagefish gekocht voor 100g per stack. nu int en spirit food verkopen voor 200g per stack =D
pi_100129229
Nu op teletekst....veel winkels in Noorwegen stoppen vanaf maandag met de verkoop van schietspellen, waar ze WoW voor het gemak ook maar even onder geschaard hebben. Het was te verwachten nauurlijk, maar het is toch in en in triest om te zien hoe steeds maar weer de gamingindustrie de zwarte piet krijgt krijgt toegeschoven elke keer als ergens een idioot mensen neerschiet. }:|
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100130415
Ze moeten ergens met hun vingertje naar toe wijzen he
pi_100130521
Heeft iemand een reden om weer te beginnen te spelen sinds patch 4.2 er is? Ben gestopt vóór 4.1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')