Er was niet echt een probleem aan Vettels z'n wagen begrijp ik, maar bepaalde upgrades werken niet (goed) op de Hongaroring, waardoor een en ander omgebouwd moest worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:11 schreef Quisho het volgende:
Engineers hebben de hele nacht aan vettel zn auto gewerkt.
BBC coverage op de BBC begint nu
mwah, ik weet het daar nooit mee... af en toe ziet ze er heerlijk uit, en af en toe als een halve ventquote:
Lekker inderdaadquote:
idd, ik zou het er best een keer op kunnen doenquote:
Die heupenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:32 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
idd, ik zou het er best een keer op kunnen doen
dat accent
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:45 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Als je de auto de snelste bent is,
Dan hoef je ook niet te knokken voor plaatsen.
Als je de snelste bent, maar niet in de eerste ronde voorop rijdt en dan niet kunne winnenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:45 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Als je de snelste bent,
Dan hoef je ook niet te knokken voor plaatsen.
ok, thanksquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:51 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
nee, dat was donderdag. rest van het weekend is droog.
Nou verzacht dit gesprek het een beetje: I prefer to not brakequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
ik mis de Japanners die gebrekkig Engels praten ..![]()
heh ... en daar zijn de wolken ^^quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:51 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
nee, dat was donderdag. rest van het weekend is droog.
"Tiger" Takagi , kreeg alleen "yes" uit zijn strotquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou verzacht dit gesprek het een beetje: I prefer to not brake
Vorig jaar hebben Webber en Vettel juist bijzonder zwak gereden, op 90% van de circuits hadden ze de snelste auto maar door domme fouten hadden Alonso en Hamilton nog kans tot de laatste race. Dit jaar haalt Vettel wel het maximale uit de auto, al blijft hij geen held in inhalen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:52 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Winnen = winnen,
Ik vind zijn prestatie in 2010 nog steeds wonderbaarlijk.
Precies 1 jaar geleden rond deze tijd, leek het nog vrij kansloos om WC te worden
heb je er geld op gezet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:57 schreef Droopie het volgende:
Als het gaat regenen en Schumacher of Heidfeld winnen de kwalifactie kan ik op vakantie
nicequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
2 euro @810 op Schumacher
2 euro @1000 op Heidfeld
lekkere timingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef vosss het volgende:
Veel plezier mensen, ik ben richting werk en kijk vanavond om 00:00 uur als ik terug ben
Maar wel een optie.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
zo heeft Team Lotus, GE als sponser?
dat is geen kleine vis ..
Volgens mij sinds 1,5 maand. Doet die Fernandez inderdaad netjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
zo heeft Team Lotus, GE als sponser?
dat is geen kleine vis ..
idd,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij sinds 1,5 maand. Doet die Fernandez inderdaad netjes.
nee Gilles Villeneuvequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |