abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100089263

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100089282
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In mijn favoriete museum was ik de enige bezoeker, kreeg ik een privé rondleiding (waarbij de gids alles ging voorlezen wat op de briefjes stond), en hingen er fotokopietjes aan de muur als onderdeel van de expositie. O+
Doe wat je niet durft.
pi_100089294
Welk museum was dat dan henk?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:06:15 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook tof *O* (en volgens mij was die ook al gratis! waarom kan dat toch niet in nl :{ )
Museumjaarkaart kopen, dat scheelt een hoop.

In Brugge hadden we een driedagenkaart kunnen kopen voor alle musea voor 15 euro, maar dat vonden wij maar onzin. Achteraf hadden we dat beter toch kunnen doen want we zijn in vier dingen geweest (waarvan twee dingen prut of idioot duur) en dat kostte 24 euro pp :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:06:42 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100089317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow in het buitenland ben ik wel naar een aantal musea geweest, weet het niet eens meer allemaal.

Louvre
National Gallery
Nog een bekend museum in Londen, alleen geen idee meer hoe het heette
Prado
Centro de Arte Reina Sofia
Musee d'Orsay

En diverse kleine musea in plaatsjes waar we waren op vakantie. Maar wat ik zei, na een uur ben ik er wel klaar mee :'). Louvre vond ik echt geen zak aan :@.
En in Peru vond ik het museum leuk waar zo'n gletsjer-inca-lijk lag. Het zoemende aggregaat maakte het helemaal af O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100089362
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

National history museum in GB O+
Ja die is tof, neues/altes museum in Berlijn ook trouwens. Daar kun je trouwens sowieso dagenlang musea bezoeken.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_100089369
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:

Museumjaarkaart kopen, dat scheelt een hoop.

In Brugge hadden we een driedagenkaart kunnen kopen voor alle musea voor 15 euro, maar dat vonden wij maar onzin. Achteraf hadden we dat beter toch kunnen doen want we zijn in vier dingen geweest (waarvan twee dingen prut of idioot duur) en dat kostte 24 euro pp :').
Ik heb een museumjaarkaart :Y Maak er alleen veel te weinig gebruik van of ik vergeet hem :')
(tijdje terug mocht ik bij Nemo overigens de klantenservice bellen om mijn nummer op te vragen en toen mocht ik alsnog gratis naar binnen! )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100089379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:
Welk museum was dat dan henk?
Dat ben ik nu voor je aan het googlen!
Doe wat je niet durft.
pi_100089380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

En in Peru vond ik het museum leuk waar zo'n gletsjer-inca-lijk lag. Het zoemende aggregaat maakte het helemaal af O+.
Die lag in de diepvries? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:09:39 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een museumjaarkaart :Y Maak er alleen veel te weinig gebruik van of ik vergeet hem :')
(tijdje terug mocht ik bij Nemo overigens de klantenservice bellen om mijn nummer op te vragen en toen mocht ik alsnog gratis naar binnen! )
Hehe, ik gebruik hem ook te weinig, maar ik heb hem altijd bij me en volgens mij haal ik het bedrag er wel uit. En anders kan ik het prima missen. Financieren ze maar nieuwe aanwinsten mee, nu het kabinet niet lief doet ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:10:20 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100089410
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die lag in de diepvries? :D
Het was buiten vrij warm en ze mocht niet ontdooien natuurlijk :7. Echt geweldig _O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100089444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, ik gebruik hem ook te weinig, maar ik heb hem altijd bij me en volgens mij haal ik het bedrag er wel uit. En anders kan ik het prima missen. Financieren ze maar nieuwe aanwinsten mee, nu het kabinet niet lief doet ^O^.
Want in 2005 konden ze geen nieuwe dingetjes kopen en zo... :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100089466
Ik weet het! Het was het stedelijk museum van Tulear! Herstel: Musée Regional de l'Université de Toliara.
Hoorde dus bij de universiteit en was echt te kneuterig voor woorden! O+
Doe wat je niet durft.
pi_100089576
Wisten jullie trouwens dat je prima een pleister kunt maken van een make-up-wattenschijf-ding en sporttape? *)

[/mcguyver]
Ja doei.
pi_100089577
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Want in 2005 konden ze geen nieuwe dingetjes kopen en zo... :{w
Nou, het is niet dat er sinds 2005 ook maar íets goedkoper is geworden voor musea, of de hele culturele sector. Bewaking, onderhoud van gebouwen, etc. Plus dat het niet met de bezuinigingen een kwestie is van 'alles gaat weer terug naar subsidieniveau 2005', sommige instellingen die al tientallen jaren bestaan en geweldig werk verrichten worden met dit nieuwe 'beleid' ineens met een uit het niets opgeheven.

En ja, ik had je al eens eerder betrapt op een denigrerend commentaartje over 'die kunstenaars'. ~O>
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:16:29 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089601
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nou, het is niet dat er sinds 2005 ook maar íets goedkoper is geworden voor musea, of de hele culturele sector. Bewaking, onderhoud van gebouwen, etc. Plus dat het niet met de bezuinigingen een kwestie is van 'alles gaat weer terug naar subsidieniveau 2005', sommige instellingen die al tientallen jaren bestaan en geweldig werk verrichten worden met dit nieuwe 'beleid' ineens met een uit het niets opgeheven.

En ja, ik had je al eens eerder betrapt op een denigrerend commentaartje over 'die kunstenaars'. ~O>
Oei Viz! :o.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:17:01 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089619
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je prima een pleister kunt maken van een make-up-wattenschijf-ding en sporttape? *)

[/mcguyver]
Wacht maar tot je het watje eraf wilt trekken en het helemaal in je wond getrokken is :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_100089634
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef motorbloempje het volgende:

[/mcguyver]
Hmm, watten direct op een wond is niet een briljant idee. De vezeltjes kunnen vastkoeken met het bloed en zijn dan pijnlijk om te verwijderen O-)
pi_100089643
En hoi allemaal, ik ben weer terug van vacantie! Harderwijk heeft ook een geweldig stadsmuseum trouwens 8-)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:18:34 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100089665
We gaan toch geen museumopsomtopic doen he? Vroeger, toen ik nog een ov had en de rabobankkaart tevens museumjaarkaart was en ik veel tijd had, heb ik in een jaar tijd volgrns mij vrijwel alle musea in nl bezocht. Daarnaat bezoek ik iedere vakantie minimaal het locale hoogtepunt op museumgebied.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100089692
Shoot, nu vergeet ik natuurlijk het Abraham Lincoln Museum in Springfiel IL (aka Lincoln Disneyland) en het museum van Galena met de bordjes "Ulysses S. Grant says: Don't lean" op de vitrines. O+
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:19:43 #22
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100089703
Wij gingen toen ik klein was best vaak naar musea met mijn ouders :Y. Meestal dingen die wij ook leuk vonden, Escher Museum, Nemo, Toetanchamon-tentoonstelling, Anne Frank Huis, Madame Tussauds, Van Gogh Museum etc. Tegenwoordig ga ik nog maar zelden naar musea in Nederland :@. Op vakantie wel meestal.

Ben vorig jaar ook in het Vasa Museum geweest in Stockholm XM :D. Was inderdaad wel leuk.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_100089712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, watten direct op een wond is niet een briljant idee. De vezeltjes kunnen vastkoeken met het bloed en zijn dan pijnlijk om te verwijderen O-)
Hij zit prima los hoor ;) heb het stukje huid dat los was netjes teruggeflapt, gewacht tot het ergste bloeden over was en daarna de pleister geinstalleerd *)
Ja doei.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:20:06 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089722
Gadverdamme Mo!
Niet meer actief op Fok!
pi_100089758
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Laureline het volgende:
En hoi allemaal, ik ben weer terug van vacantie! Harderwijk heeft ook een geweldig stadsmuseum trouwens 8-)
Welkom terug! :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:22:19 #26
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100089785
quote:
Fijne vakantie gehad?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:22:21 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089787
Wb Lau, waar ben je geweest? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_100089808
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Wb Lau, waar ben je geweest? :).
quote:
B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100089828
Vanochtend heb ik een beetje wat teruggelezen her en der, even zien of ik het nog weet/goed begrepen heb:
- Viking en sigme nieuwe baan (en auto voor de laatste!) w/
- loveli dè nieuwe fok-celebrity *O*
- mo eet iedere dag heerlijk aan de andere kant van de Noordzee
- bikinibroekjes zijn moeilijke opjecten

verder nog iets?
pi_100089844
wb Lau :)

en Mo lekker steriel ook :P
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:24:52 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]
B-)
Die opmerkingen kunnen best los van elkaar staan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100089872
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zo gewonnen, zo geronnen...

Wanneer een museum bij een terugval van inkomsten geen onderhoud kan plegen is dat gewoon een fout in het strategisch beleid...

Dat het beter verdeeld kan worden ben ik met je eens maar blijf erbij dat er best gekort mag worden op die sector.

En tja, moet toch iemand tegenwicht brengen in dit 'linkse'-topic? :P

WB trouwens :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100089897
We waren in ons familiehuisje op de Veluwe (stralend weer :o !), beetje scharrelen tussen de beestjes in het bos. En ik spaar Hanzesteden, vooral die met Tripel Karmeliet op de tap c_/
pi_100089912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wanneer een museum bij een terugval van inkomsten geen onderhoud kan plegen is dat gewoon een fout in het strategisch beleid...

Dat het beter verdeeld kan worden ben ik met je eens maar blijf erbij dat er best gekort mag worden op die sector.

Ik ben heul niet links! :o
Ja doei.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:27:53 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100089943
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:28:03 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100089951
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer actief op Fok!
pi_100089971
Maak daar met fotoshop eens een PGB plaatje van XM? ;)
pi_100090021
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef Laureline het volgende:
Vanochtend heb ik een beetje wat teruggelezen her en der, even zien of ik het nog weet/goed begrepen heb:
- Viking en sigme nieuwe baan (en auto voor de laatste!) w/
- loveli dè nieuwe fok-celebrity *O*
- mo eet iedere dag heerlijk aan de andere kant van de Noordzee
- bikinibroekjes zijn moeilijke opjecten

verder nog iets?
XM heeft iets raars (nog onbekend) en wacht op uitslag :{ (al wel verblijd met een blommetje)

Coco, heeft tegen alle verwachtingen in oorbellen gevonden die zelfs haar te groot zijn

Maria zit ook te solliciteren.

Perr heeft goed gesprek met vriendje gehad als ik het goed begreep.
En kan leuk dansen :@

Ehm...
pi_100090037
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die JSF eenmaal hebt kun je overal kunst stelen. Gra-tis. :')

Maar goed, als je van mening bent dat de culturele sector teveel subsidie krijgt betekent dat natuurlijk niet dat je het wel eens bent met de aanschaf van de JSF.
pi_100090046
Het onafhankelijk (!) strandjuttersmuseum op texel is ook wel vermeldenswaardig!
pi_100090065
Boh..

quote:
"We are delighted to let you know that you have successfully passed your assessment. Unfortunately whilst we felt that you demonstrated the qualities that we are looking for, we do not have a suitable vacancy to offer you at this time"
Ook nog even schriftelijk..

maar ik zag net dat er weer vacatures vrij kwamen op de website, ook een in Skidby, wat dichtbij is. Die is alleen voor teveel uur maar heb er hoop op dat ze binnenkort hier in de buurt weer nieuwe vacatures open gooien *) dus elke dag even kijken vanaf nu! :)
Ja doei.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:31:28 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100090071
Nee, maar het zet dingen wel even heel mooi in perspectief.
pi_100090073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ben heul niet links! :o
Daarom ook tussen aanhalingstekens ;)
pi_100090075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Als je die JSF eenmaal hebt kun je overal kunst stelen. Gra-tis. :')

Maar goed, als je van mening bent dat de culturele sector teveel subsidie krijgt betekent dat natuurlijk niet dat je het wel eens bent met de aanschaf van de JSF.
dat.
Ja doei.
pi_100090148
JSF is er ook gekomen onder Paars II dus zijn PvdA en D66 ook schuldig :6 :D
pi_100090151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik heb het er alleen over dat kosten van onderhoud (of van alles ongeveer) er niet bepaald goedkoper op worden voor bijvoorbeeld musea, meestal oude, onderhoudsgevoelige monumenten. Daarbij komt nog eens dat in bijna iedere culturele sector men al jarenlang hoort dat het allemaal wéééér eens voor minder geld moet, hetgeen ook telkens weer gebeurt, maar er door iedere Jan met de Pet over gesproken wordt alsof iedereen in weelde baadde, al die tijd, en 'er nu maar eindelijk eens op die luie kunstenaars die de hand ophouden bezuinigd moet worden'.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:34:20 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100090160
He sneuheid, heeft er weleens iemand tegen jou gezegd dat je een geweldige originele geest hebt?
Nee? Nou, bij dezen dan.
Ja? Je kunt het niet vaak genoeg horen. Zie verder bij nee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100090334
Door al die Tripel Karmeliet heb ik ook weer dringend behoefte aan dit topic (8> Ik merk dat ik ook inmiddels de 18 nader, geloof ik :'(
pi_100090398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
He sneuheid, heeft er weleens iemand tegen jou gezegd dat je een geweldige originele geest hebt?
Nee? Nou, bij dezen dan.
Ja? Je kunt het niet vaak genoeg horen. Zie verder bij nee.
O is dat zo ja? Hoezo dan? Nou ja, thanx denk ik :')
pi_100090603
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb het er alleen over dat kosten van onderhoud (of van alles ongeveer) er niet bepaald goedkoper op worden voor bijvoorbeeld musea, meestal oude, onderhoudsgevoelige monumenten. Daarbij komt nog eens dat in bijna iedere culturele sector men al jarenlang hoort dat het allemaal wéééér eens voor minder geld moet, hetgeen ook telkens weer gebeurt, maar er door iedere Jan met de Pet over gesproken wordt alsof iedereen in weelde baadde, al die tijd, en 'er nu maar eindelijk eens op die luie kunstenaars die de hand ophouden bezuinigd moet worden'.
Snap ik, daarom ook van mening dat het geld beter verdeeld moet worden. Wel meer geld naar musea, muziek, cultureel erfgoed. Korten op die regeling voor kunstenaars dat er wordt aangevuld. WWIK is dat?!

Ik kan er gewoon niet tegen dat er iemand is die elke maand 1600euro krijgt om z'n hobby uit te voeren en 30.000 extra krijgt om 6 keien 1x in het jaar te verplaatsen.
Nu geld dit niet voor iedere kunstenaar maar ze zijn er wel.
Bedoel dus niet dat de goeden onder de slechten mogen lijden maar dat het korten een aanleiding kan zijn om als sector wat regulerender te zijn of zo.
pi_100090678
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:39 schreef Laureline het volgende:
Door al die Tripel Karmeliet heb ik ook weer dringend behoefte aan dit topic (8> Ik merk dat ik ook inmiddels de 18 nader, geloof ik :'(
:o de hele stokbroden beginnen er in te hakken? :P
pi_100090775
Nog een reden om gezond te eten ;)
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-vijftien-jaar.html
  vrijdag 29 juli 2011 @ 15:53:10 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100090786
Nog 20 min *O*. Ff H&M-pakketje wegbrengen, eten voor vanavond scoren, om een uurtje of 19 even op en neer naar Hsum en dan weekend! *O*. Ben blij dat ik dit weekend niet weg hoef.
Niet meer actief op Fok!
pi_100090926
O, dat WIKgedoe vind ik ook volslagen onzin, mogen ze van mij zo afschaffen. Kunstenaars zijn geen aparte diersoorten, die 'meer' sponsoring nodig hebben dan andere mensen. Maar het fnuikende van die discussie is dat iedereen met die voorbeelden aankomt die amper 1% van het budget betekenen. Net zoals in de zorg nu vanalles wordt gekort 'omdat er zoveel werd gefraudeerd'.
Plus dat de bezuinigingen door volstrekt niet ter zake kundige bewindslieden worden uitgevoerd: het is één grote willekeur, ipv dat er inderdaad wordt gekeken naar overbodige regelingen, of instellingen die wel teveel kregen. Nu sneuvelen er veel gezelschappen, orkesten en instellingen zonder enige reden. Er wordt dus helaas niets gereguleerd, het is eerder één grote loterij geworden.
pi_100090997
Ik kwam net een stukje tekst tegen waarvan ik hoop dat ik er iets mee kan gaan doen voor m'n bachelorscriptie en of ik het kan uit laten lopen op een relevant (voor mijn bacheloropleiding) argument...

waaaaaaaaaa *O* :') ik wil beginnen met colleges en en en zo! O+
Ja doei.
pi_100091140
Pizza's, stokbroden, vlammetjes, chips, indische cake, moorkoppen, bier en wijn...ja, vacantie :')
Maar allez, het roer moet weer eens om, ik ga voor de 100e keer in mijn leven weer dezelfde 5 kilo afvallen :|W
Is dat eigenlijk wel dezelfde 5 kilo? Of is het telkens weer vers vet? Loveli?
pi_100091143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Laureline het volgende:
O, dat WIKgedoe vind ik ook volslagen onzin, mogen ze van mij zo afschaffen. Kunstenaars zijn geen aparte diersoorten, die 'meer' sponsoring nodig hebben dan andere mensen. Maar het fnuikende van die discussie is dat iedereen met die voorbeelden aankomt die amper 1% van het budget betekenen. Net zoals in de zorg nu vanalles wordt gekort 'omdat er zoveel werd gefraudeerd'.
Plus dat de bezuinigingen door volstrekt niet ter zake kundige bewindslieden worden uitgevoerd: het is één grote willekeur, ipv dat er inderdaad wordt gekeken naar overbodige regelingen, of instellingen die wel teveel kregen. Nu sneuvelen er veel gezelschappen, orkesten en instellingen zonder enige reden. Er wordt dus helaas niets gereguleerd, het is eerder één grote loterij geworden.
Stiekem zijn wij het dan gewoon eens :') :D
pi_100091166
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef Laureline het volgende:
Pizza's, stokbroden, vlammetjes, chips, indische cake, moorkoppen, bier en wijn...ja, vacantie :')
Maar allez, het roer moet weer eens om, ik ga voor de 100e keer in mijn leven weer dezelfde 5 kilo afvallen :|W
Is dat eigenlijk wel dezelfde 5 kilo? Of is het telkens weer vers vet? Loveli?
Zelfde vetcellen, misschien ander opvulling, not sure...
pi_100091258
De ene keer met een vulling van gesuikerde snoepmix en rosé, de andere keer met een vulling van stokbrood met Tripel Karmeliet!
pi_100091336
Zolang het jojo'en bij 5 kilo blijft is het toch wel te overzien Laureline? :)

Wat vind jij van deze lokatie trouwens?
http://www.funda.nl/koop/(...)043639-hooftskade-10
Doe wat je niet durft.
pi_100091350
Dat is nog eens leuk reserves op bouwen! :D

Maar ook de reden dat m'n collega die weer dikker wordt tieten krijgt in plaats van dat het voornamelijk op z'n buik gaat zitten :')
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:09:12 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100091397
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Wow, dat zouden Duuf en ik ons gezamenlijk nog niet eens kunnen veroorloven :')
pi_100091446
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wow, dat zouden Duuf en ik ons gezamenlijk nog niet eens kunnen veroorloven :')
Ik heb nogal wat overwaarde op mn huidige appartement, dat scheelt ongeveer een ton. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:11:55 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100091508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb nogal wat overwaarde op mn huidige appartement, dat scheelt ongeveer een ton. :P
Dan nog, niet slekkktt! :D
pi_100091552
Vind het echt een leuk appartement HPKW! ^O^ (behalve die lage 2e verdieping dan)
Die binnentuin O+

Of je koopt een boerderij bij mij in de straat HPKW? 50.000 minder :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100091659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Vind het echt een leuk appartement HPKW! ^O^ (behalve die lage 2e verdieping dan)
Die binnentuin O+

Of je koopt een boerderij bij mij in de straat HPKW? 50.000 minder :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vooral heel erg benieuwd. Ik gok zomaar dat de stookkosten ook enorm zijn (leuk hoor die hoge plafonds) en ik vraag me ook af waarom 12 van de 85 appartementen te koop staan. Maar ik ga gewoon kijken. De financiering zou voor mij ook een uitdaging zijn. :P

Waar staat dat uitermate schattige boerderijtje? Zeker in Drenthe ofzo. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:16:39 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100091694
Zo jullie zijn druk geweest :D

Zuslief kon niet komen, want er werd een deur geplaatst en die knakker had schijnbaar uuuuren nodig, daar had ze niet op gerekend :+ Gesprek met opdrachtgeefster was wel gezellig!
SPOILER
Nu even teruglezen :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100091843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben vooral heel erg benieuwd. Ik gok zomaar dat de stookkosten ook enorm zijn (leuk hoor die hoge plafonds) en ik vraag me ook af waarom 12 van de 85 appartementen te koop staan. Maar ik ga gewoon kijken. De financiering zou voor mij ook een uitdaging zijn. :P

Waar staat dat uitermate schattige boerderijtje? Zeker in Drenthe ofzo. :P
BoerderijTJE?
Maar 550m2 woonoppervlakte :P en een half hectare grond...
Bij mij in de straat lijkt mij ook vanzelfsprekend Drenthe O+ HPKW :P

Toch positief inderdaad Maria :)
pi_100091938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

BoerderijTJE?
Maar 550m2 woonoppervlakte :P en een half hectare grond...
Bij mij in de straat lijkt mij ook vanzelfsprekend Drenthe O+ HPKW :P

Toch positief inderdaad Maria :)
Ja, dan moet je er ook een Funda link bijzetten. :P

Die oppervlakte in de randstad is volgens mij 5 keer zo duur. :D
Doe wat je niet durft.
pi_100091949
quote:

Oei, die zou ik niet doen. Prachtig gebouw inderdaad, maar kost door de bocht is het echt het enige 'goede' gebouw in de hele wijk, verder zit je hartje centrum/Schilderswijk. Een collega van mij, die daar woonde, is ook om die reden verhuisd: ze waren heel idealistisch daar gaan wonen, maar het blijft wel een hele ruige buurt, dus na twee jaar zijn ze toch vertrokken.
Dan is misschien de oude Ambachtschool in de Rivierenbuurt ietsje minder heftige plek (hoewel...), of het Kantongerecht aan de Prinsengracht, als je zoiets zoekt?

Ik ben zelf in Den Haag de grootste fan van het Regentessekwartier om te wonen, denk ik.
pi_100091951
quote:

wauw!! O+

(jammer dat ik net in de post boven me dat de wijk ruk is ;( )
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:24:28 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100092044
Oh en ik dacht, ik ga iemand in A'dam bellen zodat ik nog met iemand anders kan gaan theeleuten! *)

Maar merendeel van mijn vrienden wonen ergens anders of moeten werken :') En toen dacht ik: ik ga Chico bellen! Maar die is op vakantie natuurlijk :P En ik zou nog meeten met Shiny maar haar nummer heb ik niet >< en van andere A'damse slankies had ik ook geen nummer, dus toen ben ik maar weer nach hause gegeh'n :+
pi_100092217
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oei, die zou ik niet doen. Prachtig gebouw inderdaad, maar kost door de bocht is het echt het enige 'goede' gebouw in de hele wijk, verder zit je hartje centrum/Schilderswijk. Een collega van mij, die daar woonde, is ook om die reden verhuisd: ze waren heel idealistisch daar gaan wonen, maar het blijft wel een hele ruige buurt, dus na twee jaar zijn ze toch vertrokken.
Dan is misschien de oude Ambachtschool in de Rivierenbuurt ietsje minder heftige plek (hoewel...), of het Kantongerecht aan de Prinsengracht, als je zoiets zoekt?

Ik ben zelf in Den Haag de grootste fan van het Regentessekwartier om te wonen, denk ik.
Kijk, dat is nu een duidelijk verhaal. Dat verklaart ook wel waarom er zoveel te koop staan daar. :)
Ga wel even kijken maandag, maar dan weet ik alvast wat ik kan verwachten. :D
Tnx!
Doe wat je niet durft.
pi_100092265
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja, dan moet je er ook een Funda link bijzetten. :P

Die oppervlakte in de randstad is volgens mij 5 keer zo duur. :D
Dat gok ik ook inderdaad :')

Voor een half miljoen kun je hier trouwens midden in je eigen bos wonen van bijna 2 hectare :o
SPOILER
pi_100092316
quote:

Mooi! Maar ik vind het wél erg veel geld. Los van het feit of het te financieren valt of niet; vind het voor een appartement wel heel erg veel geld. Zou ik er zelf niet voor over hebben.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:32:04 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100092334
Ik zou voor dat bedrag ook voor een eengezinswoning gaan :Y.
pi_100092386
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
^O^
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:34:18 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100092422
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat gok ik ook inderdaad :')

Voor een half miljoen kun je hier trouwens midden in je eigen bos wonen van bijna 2 hectare :o
SPOILER
In het bos, in het bos! *muzieknootje*

Huisje ziet er leuk uit zo O+ Ik vind veel huisjes in de Achterhoek enzo zo koddig _O-
pi_100092497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou voor dat bedrag ook voor een eengezinswoning gaan :Y.
Ja, dat is ook een goed punt!
Maar ik hoor net dat er bier gedronken gaat worden, dus ik ben even pleitos. :P
Doe wat je niet durft.
pi_100092596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

In het bos, in het bos! *muzieknootje*

Huisje ziet er leuk uit zo O+ Ik vind veel huisjes in de Achterhoek enzo zo koddig _O-
Zoiets dan Maria?
SPOILER
:P
pi_100092600
Ik zou voor dat bedrag een dubbelbovenhuis in Regentesse- of Zeeheldenkwartier kopen!
pi_100092799
Je kan ons huis twee keer kopen en dan ook nog twee keer renoveren voor dat bedrag :P
Mooi appartement, maar ik zou er dat geld niet voor over hebben.
(nog afgezien van de wijk)

En nu moet ik dus verzinnen wat ik straks ga eten, iig nog wat soep van gister (boordevol broccoli ;) )
pi_100092802
Ons boshuisje ziet er zo'n beetje uit als een woonboot op het droge :+ Als ik er ben vind ik het altijd een verademing, hoe klein het is, en hoe weinig je eigenlijk nodig hebt O+
pi_100092831
Muziekclip met een Co look-a-like :o
En hoepeloorbellen! O+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:44:32 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100092845
O+ Oh mag ik dat huis hebben? O+ Asjeblieft? :9

Bijna bijgelezen!

- Kusje voor MarMar :*
- Coco kon gelukkig nog infuzen *O*
- Ik ben in het stedelijk museum geweest en het Van Gogh Museum ennehhh een of ander iets van een Friese kunstenaar die oude kledingstukken enzo schilderde oO< Verder kan ik het me niet herinneren, in NL dan :+
- Dierentuin Emmen O+ O+ O+ *dierentuin-liefhebber* :@ :')
- Ik ben wel links B-) (verrassend he :') )
- Skidby is nog zo'n kekke Engelse dorpjesnaam O+

Zo :7
pi_100093038
Staat te koop voor maar 2.8mil Maria :P

Wel met klassiek interieur
SPOILER
En verwarmde garage voor maar 6 auto's :{ da's dan wat minder, had toch minimaal plek voor 8 verwacht :')
Linkje

Ik vind die Welshe plaatsnamen altijd zo geinig.
Llanddewi Brefi :D
pi_100093208
Wales :')

3600x woordwaarde
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:54:29 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100093214
Shit man, waar laat ik mn andere auto's dan? :o Da's wel armoe he oO<

En ach, dat behangetje daar plakken we gewoon wat overheen, daar doen we niet moeilijk over :+

Volgens mij moet ik trouwens mijn Slankietelefoonboek uitbreiden voor 'Noodsituaties' zoals vandaag :+ Al hebben de meeste slankies ook werk enzo :') :+
pi_100093275
:D maria ik verveel me te pletter maar denk niet dat ik zomaar een koffie met je had kunnen gaan drinken. Alhoewel als je in de buurt was, dan had ik gewoon mn pauze wat opgeschoven!
pi_100093353
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wales :')
[ afbeelding ]

3600x woordwaarde
_O- en dan lezen op wikipedia dat de zustergemeente Y is in Frankrijk :')
  vrijdag 29 juli 2011 @ 16:59:11 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100093390
Je bent altijd welkom in Gouda hoor Maria :Y.
pi_100093417
En in Hull! :+
Ja doei.
pi_100093519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
Muziekclip met een Co look-a-like :o
En hoepeloorbellen! O+
Wow, lijkt best. Wel de new & improved versie, maar ik zie het wel ja.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:05:47 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100093664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef Perruche het volgende: :D maria ik verveel me te pletter maar denk niet dat ik zomaar een koffie met je had kunnen gaan drinken. Alhoewel als je in de buurt was, dan had ik gewoon mn pauze wat opgeschoven!
PM me anders je nummer voor een volgende keer, mocht ik dan toevallig rond 12.00 in A'dam zijn dan kom ik je stalken! :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent altijd welkom in Gouda hoor Maria :Y.
O+ Jouw nummer heb ik idd in mn telefoon staan! (als XM *echte naam* _O- ) Maar ik denk dat apart afspreken dan hendiger is, want in Gouda ben ik normaliter nooit :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
En in Hull! :+
Ik denk dat we dat ook maar apart moeten afspreken, in Hull kom ik ook zélden :+

*;
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:06:11 #95
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100093678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je een foto op FB zou plaatsen van haar op 0.23sec in dat filmpje en zou zeggen dat jij het was zou ik het geloven :D. Prachtig haar trouwens O+ (jij dus ook oO<).
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:07:41 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100093731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee ja, wat grappig! :D Al kijkt zij wat nukkig-duckface-ig aan het begin, zo heb ik jou nooit zien kijken :+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:12:30 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100093917
Jij staat ook met je fok-naam in mijn foon hoor Maria :D.
pi_100094038
Bij mij mag je ook wel langskomen :') :') :') ik heb altijd koffie :D en tegenwoordig zelfs weer melk en suiker :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]
_O- en dan lezen op wikipedia dat de zustergemeente Y is in Frankrijk :')
Wat een toeval

Hoe bevalt het Rituals eigenlijk op haar nieuwe stek? Jij bent niet zo lang geleden in een andere kamer/iets gaan wonen toch?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:21:01 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100094190
Arnhem toch, uksemans? :7
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:23:22 #100
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100094263
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Bij mij mag je ook wel langskomen :') :') :') ik heb altijd koffie :D en tegenwoordig zelfs weer melk en suiker :')

[..]

Wat een toeval

Hoe bevalt het Rituals eigenlijk op haar nieuwe stek? Jij bent niet zo lang geleden in een andere kamer/iets gaan wonen toch?
Klopt! Het is heerlijk hier! O+ Ik woon echt super fijn en ben enorm tevreden O+.
O+ O+ O+.
pi_100094464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef Rituals het volgende:

[..]

Als je een foto op FB zou plaatsen van haar op 0.23sec in dat filmpje en zou zeggen dat jij het was zou ik het geloven :D. Prachtig haar trouwens O+ (jij dus ook oO<).
Thanx O+ Ik zing wel stomme liedjes trouwens. :+

Indiaantje, ik PM je ook even mijn nummer.
pi_100094534
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arnhem toch, uksemans? :7
Ja, al heb ik nu een huis alleen in het noorden B-) waar ik nu moet werken enzo ;( en ik moet ook nog verhuizen trouwens in Arnhem :') "Oh ja, dat moet ook nog" :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:23 schreef Rituals het volgende:

[..]

Klopt! Het is heerlijk hier! O+ Ik woon echt super fijn en ben enorm tevreden O+.
O+ O+ O+.
^O^
pi_100094626
Jeetje, Co, je lijkt daar idd op xD

Tevens, clip doet me aan deze clip denken:

En nu ga ik naar bed :P Doodmoe van dat infuus, stomme bijwerking :D Voel me als een bejaard omaatje :P
pi_100094687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

En nu ga ik naar bed :P Doodmoe van dat infuus, stomme bijwerking :D Voel me als een bejaard omaatje :P
Aww, hoop dat je snel de positieve werking van het infuus gaat merken! :*

Ik ben dol op Groove Armada!!
pi_100094750
Klaar! Nou ja, moet nog overdragen, maar de weekendarts was niet te bellen, dus dat moet thuis.
Enerverende dag wel.

Maria gaat zich nooit meer vervelen!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:39:52 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100094816
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klaar! Nou ja, moet nog overdragen, maar de weekendarts was niet te bellen, dus dat moet thuis.
Enerverende dag wel.

Maria gaat zich nooit meer vervelen!
Nou helaas heb ik geen OV meer, anders wist ik het wel! :+ Nou was het ook de bedoeling om optimaal gebruik te maken van mijn treinkaartje richting A'dam, maar zus liet het dus afweten _O- Achjaaa.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

Awww slaap lekker oma Coco O+
pi_100095031
Tijd om weer wat cultuur op te snuiven waar indirect een heleboel subsidie naartoe gaat O+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:47:49 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100095062
quote:

Hey die kwam al eens voorbij toch? Wel mooi! O+. Maar ook veel te duur voor mij (en ook voor M en mij samen :P). Maar ik kom genoeg dingen tegen die wel betaalbaar zouden zijn. Je krijgt wel minder ruimte voor je geld, maar het is niet volstrekt ónbetaalbaar in Den Haag.
Niet meer actief op Fok!
pi_100095163
kusje voor coco!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 17:51:04 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100095171
Eten staat in de oven iig. Net nog even met m'n tweedehands fiets naar de fietsenmakert geweest ivm kapotte standaard, waardoor ik naar huis moest lopen :{w. Zag me al helemaal kutten in Hilversum met m'n 5 minuten tijd 's ochtends :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100095508
*O* Weeeekend!!!!

Eten staat in oven/ligt in pan :9

Pasta met bosui tomaat en komkommer erdoor met yoghurtdressing, gamba's en aardappeltjes uit de oven.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:03:18 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100095515
Kus voor Coco (nomnom) en Marmar (nomnom)

LIjst:
O: 2 boterhammen kaas/jam, beschuit appelstroop, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: pruim en perzik
L: 4 kommen bloemkoolsoep en een makreelfilet
T's: appeltaart met slagroom, koffie met slagroom, kwart meloen, 4 dropjes
D: gevulde paprika (2) gevulde tomaat (1) gevulde ui (1) gevulde champignon (2) . gevuld met gehakt, chilipoeder, komijn, pepers zoveel meer kruiden wat een soort van chilikruiden/taco kruiden wordt) en kidneybonen en mais. Dat met een salade
T: Kwark, vla en net gebrouwen rabarber :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100095674
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shit man, waar laat ik mn andere auto's dan? :o Da's wel armoe he oO<

En ach, dat behangetje daar plakken we gewoon wat overheen, daar doen we niet moeilijk over :+

Volgens mij moet ik trouwens mijn Slankietelefoonboek uitbreiden voor 'Noodsituaties' zoals vandaag :+ Al hebben de meeste slankies ook werk enzo :') :+
_O- ook hier welkom hoor :Y of we doen een dd bij XM-ert!
pi_100095685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kus voor Coco (nomnom) en Marmar (nomnom)

LIjst:
O: 2 boterhammen kaas/jam, beschuit appelstroop, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: pruim en perzik
L: 4 kommen bloemkoolsoep en een makreelfilet
T's: appeltaart met slagroom, koffie met slagroom, kwart meloen, 4 dropjes
D: gevulde paprika (2) gevulde tomaat (1) gevulde ui (1) gevulde champignon (2) . gevuld met gehakt, chilipoeder, komijn, pepers zoveel meer kruiden wat een soort van chilikruiden/taco kruiden wordt) en kidneybonen en mais. Dat met een salade
T: Kwark, vla en net gebrouwen rabarber :9
Je D's klinken heerlijk!
pi_100095717
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende: O+ Oh mag ik dat huis hebben? O+ Asjeblieft? :9

Bijna bijgelezen!

- Kusje voor MarMar :*
- Coco kon gelukkig nog infuzen *O*
- Ik ben in het stedelijk museum geweest en het Van Gogh Museum ennehhh een of ander iets van een Friese kunstenaar die oude kledingstukken enzo schilderde oO< Verder kan ik het me niet herinneren, in NL dan :+
- Dierentuin Emmen O+ O+ O+ *dierentuin-liefhebber* :@ :')
- Ik ben wel links B-) (verrassend he :') )
- Skidby is nog zo'n kekke Engelse dorpjesnaam O+

Zo :7
Jopie Huisman!

Daar moest ik heen van m'n ouders.
Yaawn :O .
pi_100095785
:* voor Coco en Mar met de lastige lichamen. Dat jullie je maar snel weer beter mogen voelen!
pi_100096245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey die kwam al eens voorbij toch? Wel mooi! O+. Maar ook veel te duur voor mij (en ook voor M en mij samen :P). Maar ik kom genoeg dingen tegen die wel betaalbaar zouden zijn. Je krijgt wel minder ruimte voor je geld, maar het is niet volstrekt ónbetaalbaar in Den Haag.
Klopt, maar nu ga ik echt kijken. :)

Zit ik in de trein, wil ik net een smerige cheeseburger naar binnen schuiven (sorry, had trek en ga zo nog even boodschappen doen en zo blijven de zakken drop en chips tenmiruit mijn winkelmandje!), komt er een onwijs leuke vent naast me zitten! :o
Die ondertussen alweer uitgestapt is natuurlijk en die natuurlijk allang bezet is, maar dan nog steeds! Hij was wel leuk en kom hem vast nooit meer tegen. -O-

Wat probeer ik hiermee te zeggen? Nou, er zat net een lekkere vent naast me en dat maakt het begin van het weekend toch leuker! :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:37:23 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100096479
Oh ik hoef toch niet naar Hsum vanavond! :D. Zag net dat de fiets in juli en augustus tijdens de spits ook mee mag *O*. Dus ik neem hem gewoon maandagochtend mee :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:38:19 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100096506
Heb je hem een hapje aangeboden HPKW. Of heb je gezegd: "Wanna take a bite out of me, handsome *) "
:')
pi_100096641
:') _O-

Zo, net de initial test gedaan voor de situps en pushups!
40 situps
10 miezerige pushups _O-

Maar ze staan nu in mijn agenda ingepland op vaste dagen en het kost erg weinig tijd, dus ik ga er gewoon aan *)
Ja doei.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:43:42 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100096665
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je hem een hapje aangeboden HPKW. Of heb je gezegd: "Wanna take a bite out of me, handsome *) "
We hoeven ons iig niet af te vragen waarom jij al een vent hebt *) :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Jopie Huisman!

Daar moest ik heen van m'n ouders.
Yaawn :O .
Ohja! :D Met z'n kapotte retro-underpants oO< Ach ik vond het erg knap gedaan wel en was best onder de indruk van z'n vakmanschap :+ Verder idd yawnsville.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- ook hier welkom hoor :Y of we doen een dd bij XM-ert!
Oe! Zullen we ons schaamteloosch uitnodigen :7
pi_100096746
Ik stapte eens in de trein met een kroket die ik net uit de muur had getrokken, toen kwamen meteen drie Engelse meneren om me heen zitten, want ze moesten weten wat dàt in vredesnaam voor iets was?!
pi_100096779
Waarom moet coco trouwens een infuus? Dat heb ik gemist met (heel snel en slordig) bijlezen.
pi_100096935
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

We hoeven ons iig niet af te vragen waarom jij al een vent hebt *) :+

[..]

Ohja! :D Met z'n kapotte retro-underpants oO< Ach ik vond het erg knap gedaan wel en was best onder de indruk van z'n vakmanschap :+ Verder idd yawnsville.

[..]

Oe! Zullen we ons schaamteloosch uitnodigen :7
Nou had eigenlijk verwacht dat ze zelf zou happen -O-
pi_100096966
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar natuurlijk. Allen wel met de mededeling dat het een vieze cheeseburger was, dus hij lachte alleen maar. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100097121
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Allen wel met de mededeling dat het een vieze cheeseburger was, dus hij lachte alleen maar. B-)
Volgende zin "Ik gooi hem wel weg, zullen we samen wat gaan eten?" :+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:58:46 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100097149
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou had eigenlijk verwacht dat ze zelf zou happen -O-
Jullie zijn welkom hoor :*.
pi_100097183
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:47 schreef Laureline het volgende:
Waarom moet coco trouwens een infuus? Dat heb ik gemist met (heel snel en slordig) bijlezen.
Cocotrimonium mag elke zes weken aan het infuus. Volgens mij voor haar darmen, maar in elk geval voor haar chronische ziekte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100097322
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O- gelukt Maria!

*trechter weer uit de keel van XM _O- vist en stampertje opbergt "we hebben het haar al door de strot geduwd"
:W ff moestuinspullies scoren!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:04:14 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100097369
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*hoort echo van Duvel's "NoOOOOoOOoooOooOOo...!!"*

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Cocotrimonium mag elke zes weken aan het infuus. Volgens mij voor haar darmen, maar in elk geval voor haar chronische ziekte.
Stimmt, colitis ulcerosa als ik het goed heb onthouden!
pi_100097420
Nog een nieuwe rozemarijncrackers-adept meldt.
Oh ja, overdragen!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:05:58 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100097431
Meh, bloedvlek in m'n witte broek :'). Eén van m'n favo broeken. Heb hem net gewassen en het is al wat minder, maar het moet er helemaal uit. Tips anyone? Had hem miss eerst ff moeten behandelen voor ik ging wassen? :@.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:06:16 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100097444
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- gelukt Maria!

*trechter weer uit de keel van XM _O- vist en stampertje opbergt "we hebben het haar al door de strot geduwd"
:W ff moestuinspullies scoren!
Had me dan op z'n minst nog wat moestuinspulletjes gevoerd, while you were at it! ;(
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:07:04 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100097463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Meh, bloedvlek in m'n witte broek :'). Eén van m'n favo broeken. Heb hem net gewassen en het is al wat minder, maar het moet er helemaal uit. Tips anyone? Had hem miss eerst ff moeten behandelen voor ik ging wassen? :@.
KOUD water bij bloed. Warm water is recept voor blijvende vlek.

En wat heeft M. misdaan?
pi_100097468
Ja, je had het met heel koud water moeten spoelen. Maar nu zou ik Vanish gebruiken, dat werkt hier altijd prima op wit spul.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:08:33 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100097515
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

KOUD water bij bloed. Warm water is recept voor blijvende vlek.

En wat heeft M. misdaan?
Nee, ik had een ongelukje op het werk :'). Note to self: geen witte broek dragen als je ongi bent :').

@ Razz: thanks, ik ga morgen even Vanish halen dan. Zo stom dit. En ik had het ook wel gelezen, van dat koude water, maar ja, eigenwijs en gehaast 8)7.
Niet meer actief op Fok!
pi_100097587
Of gewoon een beetje bleek als het een echt witte broek is. Niet te lang erop laten, want dan is de vlek wel weg, maar de stof ook!

Mijn D is geworden: twee kommen soep en poedercustard met een handje verse kersen.
pi_100097618
Ik had ooit bleek op een wit truitje gedaan, sloeg het groen uit }:|
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:12:32 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100097643
Bleek hebben we niet. Ik ga het met Vanish proberen. Oh man ik baal zo, want het is een heerlijke broek en zoveel broeken heb ik al niet :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100097658
komt vast wel goed vik!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:15:06 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100097739
En anders moet je er een rode broek van maken :').
pi_100097851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
En anders moet je er een rode broek van maken :').
Citroensap en zout bleekt ook, deed t goed voor mn witblauwe bloesje.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:18:59 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100097915
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]
Citroensap en zout bleekt ook, deed t goed voor mn witblauwe bloesje.
Ja maar jij was vast wel zo verstandig om eerst met koud water te spoelen. Overigens heb ik hem maar op 30 graden gewassen, dat scheelt miss?
Niet meer actief op Fok!
pi_100097979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Volgende zin "Ik gooi hem wel weg, zullen we samen wat gaan eten?" :+
shit, dat had ik moeten doen natuurlijk! -O-
Doe wat je niet durft.
pi_100098066
Jaaaaaaa mijn manlief is weer laat. Maar: ik eet gewoon heel verstandig een appel met yoghurt. En ik drink koffie. En ik ga NIET snaaien. :7 .

En morgen zijn we een jaar getrouwd en gaan we uitslapen, samen brunchen en dan naar Artis. Yay O+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:18 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100098073
Men ik heb voor het eerst in dagen echt helemaal tijd voor mezelf en nu weet ik niet wat ik zal gaan doen :'). Ga maar Fringe kijken, denk ik! :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:54 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100098097
Een jaar alweer! Tempus fugit! :o. Gefeli Razz en veel plezier morgen! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_100098306
Zo, mn weekend is nu ook echt begonnen!
En ik eet pizza met mozarella, pesto en ansjovis :)
pi_100099376
Voor de liefhebbers: *nu* een docu over Madagascar op BBC1!
Narrated by Sir David Attenborough. O+
Doe wat je niet durft.
pi_100099776
Op heel de Veluwe geen rozemarijncracker te vinden trouwens :(
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:16:17 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100099900
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef Laureline het volgende:
Op heel de Veluwe geen rozemarijncracker te vinden trouwens :(
In heel Den Haag ook niet :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_100100061
Ja, dat heb ik vaker als ik net iets heel lekkers heb ontdekt, dan wordt het uit het assortiment gehaald. Zijn ze ook niet meer bij de Jumbo? Ik zag wel overal die hele vieze sesamvariant, wie denkt er nou dat díe juist wel aan zullen slaan :N
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:32:15 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100100456
Hier in Gouda zijn ze nog wel bij de Jumbo, maar ik vind ze ffffieessss.
pi_100100784
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had me dan op z'n minst nog wat moestuinspulletjes gevoerd, while you were at it! ;(
Hihi boerenkool en prei gehaald dus dat je het maar lust :P
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:40:01 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100100842
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hihi boerenkool en prei gehaald dus dat je het maar lust :P
Boerenkool wel, prei vind ik wat minder.
pi_100100920
Vind deze beide gaaf

SPOILER
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:42:59 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100100994
Doe mij de meneer op foto 1 :9 en het jurkje van foto 2 :D
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:43:30 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100101021
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier in Gouda zijn ze nog wel bij de Jumbo, maar ik vind ze ffffieessss.
Wil ik net vragen of je maandag een pakje voor me mee wilt nemen naar het werk... :|W :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:49:41 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100101307
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe mij de meneer op foto 1
Wacht dan op zijn minst ff tot maandag als ik weer op m'n werk zit. :{w
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100101383
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wacht dan op zijn minst ff tot maandag als ik weer op m'n werk zit. :{w
Ach gossie XM je hebt je Duifje gekrenkt ;(
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:51:55 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100101416
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ach gossie XM je hebt je Duifje gekrenkt ;(
Duifje? :')
pi_100101921
Welk merk is dat Ml? Surf op iPad dus kan de bron niet zien.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:04:57 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100101979
Duifje _O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:05:21 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100101992
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Vind deze beide gaaf

SPOILER
Wat vind je precies gaaf? De kleren, de laarzen, de vrouwen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100102047
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Welk merk is dat Ml? Surf op iPad dus kan de bron niet zien.
College style ;)
pi_100102056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat vind je precies gaaf? De kleren, de laarzen, de vrouwen? :P.
:|W
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:07:12 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102073
Ik vrees wel dat de gerimpelde mouwen van het jurkje zorgen voor worstenarmpjes.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:47 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100102133
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:|W
Serieuze vraag hoor. Jij post twee foto's en ik moet maar raden waar 'deze' voor staat?
Niet meer actief op Fok!
pi_100102148
:o Dat noemden wij vroeger de grefo-zwartekousenwinkel :D Zo, die zijn behoorlijk gemoderniseerd dan!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:10:47 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102210
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef Razztwizzle het volgende: :o Dat noemden wij vroeger de grefo-zwartekousenwinkel :D Zo, die zijn behoorlijk gemoderniseerd dan!
lol! Ik had ook een behoorlijke refo-associatie inderdaad :+

Maaarrrr, ze hebben het nog wel in de collectie hoor :P

Hou je vast!

pi_100102221
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef Razztwizzle het volgende: :o Dat noemden wij vroeger de grefo-zwartekousenwinkel :D Zo, die zijn behoorlijk gemoderniseerd dan!
Hihi ja hé?
Een vd pleegzusjes van de broertjes van mijn Mr tekent de kleding en die is echt hipperdepip.
pi_100102244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hou je vast!

[ afbeelding ]
Oeh wegwegwegwegweg!
pi_100102278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hou je vast!

[ afbeelding ]
Alleen het hoedje, de zes keurige kindjes en de geen-TV missen nog!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:13:38 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102342
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh wegwegwegwegweg!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:13:38 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100102345
Dus, gaat het over de complete outfits of wat?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:14:52 #176
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100102416
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is die foto genomen achter de kerk in Gouda?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:15:43 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102450

Jep! Gouda!

Zeker weten _O-
pi_100102458
_O- oh ze reiken ieder kwartaal een bonnenboekje uit..
En dan kun je op bijv woensdag .. augustus een jurkje/rokje/blouse whatever goedkoper verkrijgen.

Ik ben er 1 keer geweest mennn die kunnen ellebogenstomen!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:16:38 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102495
Oooooh er zit zelfs een winkel in Gouda :7
pi_100102500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Jep! Gouda!

Zeker weten _O-
Denk het niet :+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:17:05 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102514
Ik weet wel zeker van wel :Y.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:21:20 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100102728
Ik ook wel eigenlijk...
Achter de Kerk, Gouda
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:24:49 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100102890

Zie de witte raamlijsten :Y en ramen aan nevenzijden :Y
pi_100102989
In Gouda ook zo'n grote grefo-groep? I.v.m. De Driestar?
pi_100102994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zie de witte raamlijsten :Y en ramen aan nevenzijden :Y
^O^ idd

Vak schieten ze in het Zeeuwse maar zat al te Zierikzeeën maar zag het daar niet :D
pi_100103077
Oh ik teken voor het lichaam van de danseres@rtl 4 :o
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:33:21 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100103272
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef Razztwizzle het volgende:
In Gouda ook zo'n grote grefo-groep? I.v.m. De Driestar?
Jep. Heel groot. Driestar is echt landelijk bekend. Komen grefo's uit alle windstreken. Ze hebben ook logeerhuizen hier.
pi_100103303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jep. Heel groot. Driestar is echt landelijk bekend. Komen grefo's uit alle windstreken. Ze hebben ook logeerhuizen hier.
speciale school soms?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:35:53 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100103379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

speciale school soms?
Er is ook een soortgelijke school in Groningen (Gomarus). Gek genoeg zat daar zo'n beetje het grootste tuig van alle scholen :').
Moesten zeker afreageren buitenshuis :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:36:26 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100103409
pi_100103442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er is ook een soortgelijke school in Groningen (Gomarus). Gek genoeg zat daar zo'n beetje het grootste tuig van alle scholen :').
Moesten zeker afreageren buitenshuis :').
_O- ik zat op de openbare school en mijn nichtje op de gereformeerde school.
1x raden waar ik de gekste verhalen hoorde :+ die meiden waren alleen al oversekst vanwege het feit dat het "niet mocht" :N
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:38:11 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100103485
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- ik zat op de openbare school en mijn nichtje op de gereformeerde school.
1x raden waar ik de gekste verhalen hoorde :+ die meiden waren alleen al oversekst vanwege het feit dat het "niet mocht" :N
:D. Mark zat ook op Gomarus :'). Arme Mark _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_100103561
Ik heb precies dezelfde ervaringen met het Pieter Zandt College in Kampen. Schijnheilige kinderen, thuis braaf zitten zijn maar na schooltijd alles doen wat god verboden heeft :{w
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:41:41 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100103645
http://www.driestar-educatief.nl/wat_verwachten_we_van_jou

Het klinkt mij weinig uitnodigend in de oren. Maar oké.
pi_100103943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

_O- je zou er bijna solliciteren en dan de 2e dag in een broek komen :P
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:58:07 #196
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100104425
My god die kleren! En Driestar klinkt euhm een beetje freaky.

Vandaag gaan 'winkelen' in Ikea (vooraf gaan kijken wat we daar wouden en niet). Nog twijfel over de bank en 2 tafels. Morgen nog wat andere winkels en dan binnen twee weken met verhuisauto gaan kopen. Spannend! Vandaag ook sleutels van huis gekregen, morgen wordt kuisdag!

Lijstje:
O: Peche
L: 1 boterham kruidenkaas, salade van komkommer, tomaat, wortel met beetje kaasblokjes
T: appel, banaan, potje platte kaas
D: vooraf wat tzaziki met handje tortilla chips, bapi-pangang van de chinees
T: iets drinken of knabbelen bij een vriendin
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_100104545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zou de website ook op zwart gaan op zondag? :?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:01:19 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100104587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:Y
pi_100104597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:Y CS wel ja.
pi_100105938
In de afdeling pulp: My big fat gypsy wedding nu op RTL4. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100106261
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Incl gekrijs :D
Mooi appartement trouwens :Y maar ik zou voor de boerderij gaan :P
pi_100106427
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Erg inderdaad!
En van het programma ervoor, dat 'opera' familia was echt afgrijselijk!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:41:38 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100106483
Ik kreeg er ook de kriebels van. Op een onprettige manier.
  Vis een optie? vrijdag 29 juli 2011 @ 23:34:20 #204
70532 loveli
N
pi_100109322
*reformatorische school meisje meldt zich*
crap in = crap out
pi_100109398
Hmmmm geloof dat het maar goed is dat ik na The Big Bang met mijn lappie op bed ben gaan liggen om Community te kijken :+

Ik ben mijn slaapritme aan het vernaggelen }:| en ik heb een dikke onderhuidse puist op mijn kin waar ik niet van af kan blijven (*voel* auw *voel* auw *voel* auw) en ik voel me alleen en zielig en dik ;( en toen dacht ik verder: Oooooo, maandag ongi.

Wat het er niet beter op maakt, maar het is meer hormonaal dan ziek in mijn hoofd. Yay :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 29 juli 2011 @ 23:36:52 #206
70532 loveli
N
pi_100109476
Alleen droeg ik geen College Style en was ik niet oversekst -O-
crap in = crap out
pi_100109969
Goedenavond!
Ja doei.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:46:02 #208
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100109981
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
Alleen droeg ik geen College Style en was ik niet oversekst -O-
Spijt?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? vrijdag 29 juli 2011 @ 23:57:42 #209
70532 loveli
N
pi_100110577
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Spijt?
Nou ja, er was wel een College Style winkel in ons dorp, dus het had gekund.
crap in = crap out
pi_100112685
De crackertjes met rozemarijn en zeezout zijn bijzonder slecht voor mijn lijn, dus ik koop ze maar niet weer.
pi_100115425
Oh, dan ga ik die crackers maar niet proberen :@ Ik ken mezelf.
En morgen gaat de laptop van de slaapkamer af, want dit gaat niet goed gaan :')

Nog een rondje plassen en dan een poging tot slapen w/
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100115513
Overigens heb ik vandaag serieus overwogen om dat belachelijke citroensap & ahornsiroopdieet te gaan doen. Wat me tegenhield? De prijs van de siroop en dat ik hier niet meer zou durven posten :+
pi_100115981
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 02:05 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik vandaag serieus overwogen om dat belachelijke citroensap & ahornsiroopdieet te gaan doen. Wat me tegenhield? De prijs van de siroop en dat ik hier niet meer zou durven posten :+
Heeft mijn nichtje van 140 kilo ook gevolgd :Y
pi_100117488
Willen jullie nog wat leuks horen over mijn wekker mysterie? :P
Ipod wekker ging gewoon af! *O*
Beide telefoon wekkers gingen niet af, -O-

Ik blijf het vaag vinden!

Tijd voor ontbijt, over een uurtje spinnen!
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 07:26:02 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100117492
Goeiemorgen, het spookt gewoon bij jou Henk :P. Uitslapen blijft moeilijk / onmogelijk hier.
Niet meer actief op Fok!
pi_100117533
Ik vind het vooral vaag eigenlijk, ik heb namelijk nog geen patroon kunnen ontdekken behalve dat ik de tijden van mijn wekkers heb verzet. :?
Doe wat je niet durft.
pi_100117616
Goedemorgen!

Ik ben me toch een potje uitgeslapen nu :D

En dat is maar goed ook; vandaag vrijgezellenfeestje :) Om half twaalf start t al, dus wordt een lange dag.

Gaan oa paaldansen, hoop dat ik niet head-first naar beneden glijd ^^
  zaterdag 30 juli 2011 @ 08:25:32 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100117674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 08:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!

Ik ben me toch een potje uitgeslapen nu :D

En dat is maar goed ook; vandaag vrijgezellenfeestje :) Om half twaalf start t al, dus wordt een lange dag.

Gaan oa paaldansen, hoop dat ik niet head-first naar beneden glijd ^^
:D veel plezier.

Vroegah vond ik het maar raar als mensen 8 uur of half 9 uitslapen noemden. Men, 7 uur is voor mij al uitslapen nu :') Ga vandaag grondig opruimen en schoonmaken. Eerst maar even douchen en eten en dan is het 9 uur en kan ik het wel maken dat Mark wakker wordt van mijn herrie, vind ik :P
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 30 juli 2011 @ 08:26:51 #219
70532 loveli
N
pi_100117681
Of uitslapen lang is hang er een beetje vanaf op welk tijdstip je erin ligt.
crap in = crap out
pi_100117960
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 08:26 schreef loveli het volgende:
Of uitslapen lang is hang er een beetje vanaf op welk tijdstip je erin ligt.
Dat inderdaad :D Lag er om 18u in :P
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:19:51 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100118065
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat inderdaad :D Lag er om 18u in :P
Wth, zo vroeg? :o. Ik om een uur of 22, verveelde me :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100118220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wth, zo vroeg? :o. Ik om een uur of 22, verveelde me :').
Normaal niet hoor ^^ Maar mn infuus gisteren sloeg in als een bom :')
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:53:04 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100118400
Ik ben er net uit :). Werd wakker op de wekker-tijd (6:30) maar, ben een uurtje later nog wel weer in slaap gevallen tot 9:30 en toen had ik last van m'n rug van het liggen, dus ben ik er maar uit gegaan :+.
pi_100118427
Werd wakker door de wekkerlamp, daarna weer gaan slapen.
Vik, de versie van akai ipv philips is een aanrader!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:03:11 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100118528
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 09:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Werd wakker door de wekkerlamp, daarna weer gaan slapen.
Vik, de versie van akai ipv philips is een aanrader!
Thx voor de tip, zal eens rondneuzen :).

Ik heb trouwens besloten dat ik een nieuwe laptop mag als ik een jaarcontract krijg. Dat vind ik wel een goeie gelegenheid :Y.

Verder goed vlekkennieuws: je ziet hem nog wel, maar hij is heel licht van kleur en zit op een plek die niemand ziet die me niet vanuit een ongebruikelijke positie bekijkt *O*. Ga hem straks toch nog even behandelen met Vanish in de hoop hem er nog meer/helemaal uit te krijgen en ik blijf hem sowieso gewoon dragen.

Ben flink aan het opruimen hier :). Zo fijn, zo'n opgeruimd huis :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100118601
Lang shirt erover kan ook altijd.
Speculoos hagelmix is best lekker! :@
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:10:54 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100118645
Oh, wij hebben hier laatst een pak weggegooid. We vonden het beiden echt niet te vreten :D :').
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:12:10 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100118669
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang shirt erover kan ook altijd.
Speculoos hagelmix is best lekker! :@
Ik ben niet zo van de lange shirts :P.

Weet iemand trouwens voor welke tijd de NRC Next bezorgd wordt? Ik zit erover te denken een proefabo te nemen, maar ik wil hem wel meenemen in de trein en ik weet niet of 'ie komt voordat ik wegga? (7 uur)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:13:56 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100118694
Als je een tablet koopt, kan je toch gewoon een e-abo nemen?
pi_100118938
Bij mij werd ie altijd om half 7 bezorgd, maar het hangt natuurlijk wel van de bezorger af.
Doe wat je niet durft.
pi_100118964
Goedemorgen! :) :W

ik kon niet meer slapen ;( maar ben nog wel moe, al vraag ik me af waarvan..

Vandaag hardlopen en een rondje fietsen door de stad! :)

Lijstje:

O: 300ml Griekse Yoghurt met honing en bran flakes
S: hardlopen
L: roggebrood met pindakaas, een gekookt eitje (niet op het roggebrood) en een grote mok melk (idem ;) )
T: iets in de stad denk ik: is een foodfestival ! Dus even zien of er wat lekkers edoch gezonds te snaaien is
D: kip'shoarma' met groente en knoflookyoghurt in pita's :9
T: wijntje
Ja doei.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:31:37 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100119031
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je een tablet koopt, kan je toch gewoon een e-abo nemen?
Ja, dat is waar. Maar tablet gaat nog wel even duren, zit wat krap en andere prioriteiten nu :).

Naja, ik kan het proberen en dan zien hoe laat 'ie komt in mijn wijk. Er zijn ook dagen dat ik om half 8 vertrek en dan zou 'ie er zeker wel moeten zijn.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:34:00 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100119074
Broodbakmachine staat aan! Rond de lunch vers brood :9.
pi_100119086
Je kan ook zo'n kleinere laptop nemen ipv tablet en laptop? Beetje dubbelop imho
pi_100119091
Lekker! Ik ga voor morgenochtend ook vers brood bakken :9
Ja doei.
pi_100119110
Hmmmmm wel of geen gebakje meenemen voor mezelf bij de bakker?! :P
Doe wat je niet durft.
pi_100119122
Lijstjesdrop

Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en muisjes
L: 2x 1x geroosterd brood met zure mayo, tomaat basilicum en ui
T: druiven
T: wodka, Japanse mix
D: zalm in alufolie met tomaatjes, champignons, ui en restje rauwkost. Of met meer/andere groenten als ik nog boodschappen doe. Erbij rijst denk ik. Met een meergranenwrap.
T: citroendropijs

Vandaag:

O: gekookt eitje, 1 beschuitje met boter en kaas en 1 met boter en muisjes
L: 2x geroosterd brood met gebakken champignons en platte peterselie
T: druiven
T: wodka, Japanse mix
D: pasta carbonara met bimi
T's: drankjes in de stad.
pi_100119139
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmmmm wel of geen gebakje meenemen voor mezelf bij de bakker?! :P
Nee. Niet doen. Je had gisteren ook al zoiets.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:37:35 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100119154
Je had gister ook al gebak Henk. En een cheeseburger.
pi_100119200
Hehehe, ok, het is een halfje speltbrood geworden. De gruwelijk lekkere roggeknar hadden ze niet meer. -O-
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 10:40:06 #241
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100119206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee. Niet doen. Je had gisteren ook al zoiets.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je had gister ook al gebak Henk. En een cheeseburger.
^^
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:00:16 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100119486
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan ook zo'n kleinere laptop nemen ipv tablet en laptop? Beetje dubbelop imho
Nee, zo'n kleine laptop vind ik niet ideaal voor veelvuldig gebruik. Zo'n tablet zou echt bedoeld zijn voor op reis en de laptop voor thuis en thuis kijk ik ook films en series op de laptop.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:01:19 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100119513
Nom, vers brood, ik wil ook. Het begint hier zo netjes te worden, zalig O+ /huisvrouw.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:02:49 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100119546
Dan koop je een broodbakmachine voor een paar tientjes :Y).
pi_100119552
Mijn sportlijstje voor vandaag :
2 x kwartier fietsen naar de sportschool
Uur spinnen
half uurtje krachttraining
2x uur fietsen en rondwandelen in Delft! B-)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:05:06 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100119579
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan koop je een broodbakmachine voor een paar tientjes :Y).
Nee, ik heb al genoeg gekocht de laatste tijd :P. En ik heb geen plek, want ieniemienie keuken. Dus als ik eens brood ga bakken (wat ik wel van plan ben) dan doe ik dat oldskool in de oven :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100119734
Broodbakken kan heel prima gewoon in een oven :P

En goedemorgen!
Dan kan je dus lekker uitslapen.. en dan is er een buur op vakantie die vergeten is een wekker uit te zetten en die ging dus van zeven tot iets voor acht en toen sliep ik bijna weer en toen was er een of andere klojo bij een evenement een heel stuk verderop die zijn microfoon veel te hard had: Ik weet nu wel precies de gedragsregels daar...

KOFFIE!

narf
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:29:23 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100120059
Even O+ --> ik heb een nieuwe agenda, met allemaal blije kleurtjes, van de Hema :9 Met een stoffen buitenkantje en een hysterisch patroon :Y) *blij mee* Het is vast tijd voor een grotemensenagenda, maar mijn oude schoolagenda verliep nou, dus tja :+
pi_100120297
Ok, lijstjes tijd!

O: bak yoghurt, kwark, aardbei, muesli en lijnzaad
B: 15 minuten fietsen naar de sportschool
S: uur spinnen, half uur kracht
B: kwartier fietsen naar huis
Br/:L: 2 speltboterhammen + kapje, 2 gebakken eieren met spek, 1 waldkornbeschuit met aardbeien
B: uur fietsen naar Delft
B: winkelen/wandelen in Delft
T: vast koffie met wat lekkers
B: uur naar huis fietsen
D: geeeeeeeeeeeeen idee! Ik denk iets met veel groente en rijst of noodles of pasta. En lekker vlees of vis erbij. :)
Doe wat je niet durft.
pi_100120881
mogguh!

zo'n eerste werkweek hakt er wel in zeg :x Vannacht 10 uur geslapen, dus ik was moe :P

al wat wasjes gedraaid en zo de deur uit om wat computermeuk te kopen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100120886
ohja lijstje

O: 2 volkorencrackers met kaas, cappuccino
T: appel
L: kom soep, broodje ei
T: peer, cappuccino
T: worteltjes, komkommer, tomaatjes
D: hutspot met een vleesje
T: bolletje ijs met kersen (gewoon verse kersen O+ )
pi_100120908
kleine wasjes, grote wasjes *zing*

Ik ga deze week ook maar weer 's naar de wasserette :+
Ja doei.
pi_100121073
pi_100121428
Voegt een banaan en een salade caprese toe aan het lijstje.
Nu snel was ophangen en dan het jaarlijkse buurtfeest weer eens ontlopen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100121887
Boh, als ik naar de trouwfoto's van bijvoorbeeld Razz kijk krijg ik echt een gevoel van spijt als ik dan onze foto's zie -O- zou 't graag nog 's over doen alleen maar voor de foto's :') :@
Ja doei.
pi_100122157
Maar eerst: hardlopen *)
Ja doei.
pi_100123500
3,74km :) 8-)
Ja doei.
pi_100123750
^O^ Mo! Beetje leuke route al gevonden?
pi_100124014
Ik heb voor het eerst in 3 weken ook weer een langer stuk achter elkaar gelopen: 3,8 km in 26/27 min. Ik ben tevreden!

Afstandsboks met Mo (of toch bijna ;) )! Hoe houdt je knie zich?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100124456
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, als ik naar de trouwfoto's van bijvoorbeeld Razz kijk krijg ik echt een gevoel van spijt als ik dan onze foto's zie -O- zou 't graag nog 's over doen alleen maar voor de foto's :') :@
Maar jij hebt toch ook mooie foto's?
pi_100124541
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar jij hebt toch ook mooie foto's?
Een paar maar... :@ Maargoed, ik heb wel een mooie man O+

Dit wordt vanaf maandag mijn hardlooprondje. Had dus vandaag wat minder (hier zit aan het eind een grotere lus aan), maar het is een fijn rustig rondje. Sowieso is de buurt hier heel rustig _O_

En de knie houdt zich goed. Ga niet in een keer 5km lopen maandag, want: voorzichtig. Maar toch wil ik dat ergens volgende week wel een keer gaan proberen, want aan m'n lichaam en conditie te voelen kan ik het :Y
Ja doei.
pi_100125368
Ik heb haarverf-advies nodig. Is er iemand die ook van blond naar bruin is gegaan? En is het dan makkelijk terug te verven indien stom? Ik loop er nu al een jaar over te twijfelen en ik geloof dat na een break up, het zo'n beetje vaste prik is toch? Waarom zou ik me verzetten tegen iets wat zo'n algemeen gebruik is. :+

Ga het sws bij de kapper laten doen hoor. En ik denk dat ik met lichtbruin begin. Zoiets:

Kan ik altijd later nog wat donkerder proberen.

Is Tink in da house? Die weet er veel van geloof ik.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 14:59:35 #263
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100125588
Ik heb er weinig verstand van Co, dus ik heb geen verfadvies, maar ik denk wel dat het je mooi zal staan!
Na mijn break up heb ik ook voor het eerst in m'n leven m'n haar geverfd :+ van lichtbruin naar iets donkerder bruin, gewaagd hè oO<.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 14:59:57 #264
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100125602
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb haarverf-advies nodig. Is er iemand die ook van blond naar bruin is gegaan? En is het dan makkelijk terug te verven indien stom? Ik loop er nu al een jaar over te twijfelen en ik geloof dat na een break up, het zo'n beetje vaste prik is toch? Waarom zou ik me verzetten tegen iets wat zo'n algemeen gebruik is. :+

Ga het sws bij de kapper laten doen hoor. En ik denk dat ik met lichtbruin begin. Zoiets:

[ afbeelding ]

Ik heb het gedaan. Van ultrablond naar chocoladebruin. Idd door de kapper laten doen, want bij zelf proberen kan het groen uitslaan. Terugkleuren kan wel, maar zou niet de voorkeur hebben want dan raakt je haar erg beschadigd. (En bovendien moest mijn haar 2 x gekleurd worden, waardoor de kapper uiteindelijk even duur was dan 2 pakjes haarverf)

Evt. kun je er nog highlights in laten zetten voor een niet al te heftige overgang. Ik heb dat toen ook gedaan, al was het achteraf gezien niet nodig. Ik heb het niet meer teruggekleurd, pas vele jaren later heb ik er weer eens een coupe soleil in gezet.

Voor de beeldvorming: ik ging van deze kleur:

naar

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 30-07-2011 15:12:03 ]
pi_100125620
Herkenbaar :') Ik heb mijn bruine haren opvallend blond laten verven :+
pi_100125909
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar :') Ik heb mijn bruine haren opvallend blond laten verven :+
Jessica-blond ^ ?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:09:20 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100125910
Godsklere zeg, ik heb een dieptepunt bereikt vandaag: na het betalen zonder boodschappen de winkel uitlopen :|W . En ik kwam er net pas achter, dus straks maar weer terug in de regen :'). Echt niet normaal, ik vergeet wel eens één ding, maar ál mijn boodschappen?! (nu waren het maar een paar dingetjes, maar toch...)
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:12:30 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100126005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Een paar maar... :@ Maargoed, ik heb wel een mooie man O+

.... en Razz niet :6 verwacht ik dan bijna :').

Je hebt prima foto's Mo!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:17:20 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100126145
Ik vind de foto's van Mo en Razzt heel verschillend, maar allebei leuk :Y Heb van Mo trouwens alleen zwart wit foto's gezien geloof ik?

Co: die kleur is gaaf O+ Eigen kleur staat veelal het best, zeggen ze, maar proberen kan altijd he!

Mijn Esprit jurkje is binnen en hij is O+ Zal zo even foto's uploaden, eerst even naar de winkel. Ik vond hem alleen irl leuker dan ik hem op de foto kreeg :+ Maarja!
pi_100126439
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
ben je niet tevreden?

Onze foto's zijn echt awesome O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100126606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind de foto's van Mo en Razzt heel verschillend, maar allebei leuk :Y Heb van Mo trouwens alleen zwart wit foto's gezien geloof ik?

Co: die kleur is gaaf O+ Eigen kleur staat veelal het best, zeggen ze, maar proberen kan altijd he!

Mijn Esprit jurkje is binnen en hij is O+ Zal zo even foto's uploaden, eerst even naar de winkel. Ik vond hem alleen irl leuker dan ik hem op de foto kreeg :+ Maarja!
pics :Y :Y :Y
pi_100126628
ik denk dat het wel mooi bij je staat co, het wat donkerdere. Je kan het bij de kapper laten verven en als je het te donker vindt dan kan je er alsnog wat highlights in laten zetten :s)
pi_100126939
7,5 km | 10,7 km/u

Ik denk dat bruin haar jou ook mooi staat conleche, maar je eigen kleur is het mooist. Van bruiner haar zal je iets gewoontjeser worden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:59:03 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100127195
Zo, ik heb m'n boodschappen weer, pfiew. Ik vind het zó stom van mezelf en vraag me af hoe dit in godsnaam heeft kunnen gebeuren. Plz zeg dat het jullie ook wel eens overkomen is :').

Weer goed gerend, sigme! ^O^. Morgen ga ik ook weer eens een lange afstand doen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:59:05 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100127196
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:
7,5 km | 10,7 km/u

_O_
pi_100127216
Hoi heb ik iets gemist? O+ Ierland was in ieder geval tof, nu snel uitpakken en weer inpakken en morgenochtend naar Italie :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_100127251
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb m'n boodschappen weer, pfiew. Ik vind het zó stom van mezelf en vraag me af hoe dit in godsnaam heeft kunnen gebeuren. Plz zeg dat het jullie ook wel eens overkomen is :').

Weer goed gerend, sigme! ^O^. Morgen ga ik ook weer eens een lange afstand doen ^O^.
Dat is me ook weleens overkomen.

Not
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:06:39 #278
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100127402
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is me ook weleens overkomen.

Not

:D.
Voor mij ook niet herkenbaar Vik, sorry :+.

Chico! Mooi weer gehad volgens mij hè, in Ierland?
pi_100127546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:53 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb mijn haar 4 weken geleden bruin geverfd (een paar dagen voor de breakup :') ). Geen idee of je het kan terugkleuren, ik weet wel dat je in de zomer vrij snel (duidelijk zichtbare) uitgroei krijgt omdat je haar meer groeit door de warmte enzo. Dus ik zou het pas in september verven :P.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:06 schreef Rituals het volgende:
Chico! Mooi weer gehad volgens mij hè, in Ierland?
:Y Heel veel zon en alleen gister een klein beetje regen (en toen waren we in een overdekte shoppingmall dus who cares). Ik heb zelfs een dag in korte broek gelopen!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:13:12 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100127572
Okee beetje lamme houdingen enzo, maar op de eerste zie je het patroon het beste en op de tweede heb ik een combi gefixt met een bruin bolerootje en bruine hakschoentjes, gewoon omdat het kan :+
In spoiler wegens geenideehoegroot.
SPOILER
Ik vind het patroontje tof O+
pi_100127642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb mijn haar 4 weken geleden bruin geverfd (een paar dagen voor de breakup :') ). Geen idee of je het kan terugkleuren, ik weet wel dat je in de zomer vrij snel (duidelijk zichtbare) uitgroei krijgt omdat je haar meer groeit door de warmte enzo. Dus ik zou het pas in september verven :P.

[..]

:Y Heel veel zon en alleen gister een klein beetje regen (en toen waren we in een overdekte shoppingmall dus who cares). Ik heb zelfs een dag in korte broek gelopen!
Oh! Ik wist niet dat jij en je vriend uit elkaar waren! Dat is dan waarschijnlijk in mijn vakantie gebeurd. Het ging al een tijdje niet zo lekker toch? Hoe ben je eronder?

Welke kleur bruin had jij?
pi_100127698
Mooi jurkje Indiaantje. Prima decolleté ook. :+
pi_100127776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben wel eens een dingetje vergeten mee te nemen, maar álles vergeten? Dat kan ik me niet herinneren..

Wel was ik een keer reuze gezellig winkelen bij een van mijn favoriete klerenwinkeltjes (simsalabim, als je dat wat zegt ;)). Reuze blij met nieuwe aanwinsten fietste ik weer naar huis. Onderweg bedacht ik dat ik een broekriem omgedaan had in de winkel en die natuurlijk nooit had afgerekend. Dus ik weer terug. Eenmaal daar vroegen de meisjes of de puut met olijven en andere lekkernijen die daar was blijven staan misschien van mij was. Ja dus.
pi_100127787
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
^^
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:20:07 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100127793
quote:
Mwehe, thanks! Voor de netjes gaat er wel wat onder ofzo :+ Al heb ik sowieso niet zo snel zo'n ehh. Boobgleuf, zeg maar :')
pi_100127802
En nee nog nooit alle boodschappen vergeten bij de winkel, wel eens bij de kassa gestaan zonder portemonnee :') dat telt ook toch?
pi_100127843
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Ik wist niet dat jij en je vriend uit elkaar waren! Dat is dan waarschijnlijk in mijn vakantie gebeurd. Het ging al een tijdje niet zo lekker toch? Hoe ben je eronder?

Welke kleur bruin had jij?
Half juli, dus waarschijnlijk in jouw vakantie ja. Ik ben er heel nuchter onder (vind ik zelf), heb er zelf een einde aan gemaakt en geen moment spijt van gehad (en geen traan meer om gelaten vanaf het moment dat ie de deur uitliep) en was heel opgelucht dat ik het kon afronden. Vind het alleen stom dat we elkaar nu opeens bijna niet meer spreken, alsof die 5 jaar niets waard waren. Zal wel bij zijn verwerkingsproces horen ofzo. En ik vind het wat minder tof dat ik nu het excuus 'maar ik heb al een vriend' kwijt ben, straks moet ik nog eerlijk gaan zijn tegen jongens ook :').

Kastanjebruin. Is wel iets roder uitgevallen dan op het doosje, maar dat vond ik wel tof eigenlijk. En ik kwam van ... heel veel kleuren blond.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:
En nee nog nooit alle boodschappen vergeten bij de winkel, wel eens bij de kassa gestaan zonder portemonnee :') dat telt ook toch?
Ik stond vorig jaar zonder ID kaart bij de incheckbalie. Telt dat ook? :+ (maar die was gewoon kwijt).
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:25:46 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100127929
Leuk jurkje, Maria! O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:26:48 #289
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100127949
Mooi jurkje Maria!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:30:00 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100128027
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:
7,5 km | 10,7 km/u
.
Wow wat goed weer!
En Mo ook al lekker gerend en Phaidra ook.
Hmm jaloers, heb ik nieuwe hardloopschoenen heb ik al anderhalfweek niet meer gerend.. Dat wordt pas volgende week vrijdag :')

Lijst:
O: kwark, vla, rabarber
S: werken
T's: 2 cup a soup, appel, peer perzik
L: 3 boterhammen kipfilet
T's: kwart meloen, 2 aardbeien, handje zoute stokjes
D: 450 sperziebonen (vandaag geplukt), 200 gr gebakken varkenshaas met champ/ui/bosui/knoflook. Gebakken aardappelen uit de oven, komkommersalade
T: rabarber
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100128266
quote:
^^
pi_100128342
Als je het mij vraagt, niet doen hoor co! Duizenden vrouwen snakken juist naar jouw haarkleur, wat ik totnogtoe heb gezien van jou op foto's ziet je haar er prachtig uit zoals het is. Daarbij heb ik bij mezelf het idee dat lichter kleuren me iets jonger, en donkerder kleuren iets ouder maakt.
Of doe anders iets tijdelijks, een spoeling, dan kan je zien of het bevalt en is het er na 10 wasbeurten uit (of 1 à 2 met Head & Shoulders :P )
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:00:25 #293
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100128930
Leuk jurkje Maria!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:08:33 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100129284
Wat Lau zegt over een spoeling, dat klinkt veilig! :Y

En thankies mensen! O+ *O*
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:21:57 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100129826
Nice Maria! En co, wat Lau zegt. En boodschappen ben ik nog nooit vergeten. Portemonnee ook niet. Ik ben niet zo vergeterig wat dat soort dingen betreft geloof ik :).
pi_100130250
Oh ik had ook een spoeling gedaan. Die zou 24 wasbeurten houden. Het is nauwelijks lichter geworden en ik zou toch al wel aan de 20 moeten zitten :'). Dat is wel een van de gevaren met blond haar.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:33:31 #297
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_100130314
Ik had een soort mix tussen spoeling en verf (bij de kapper laten doen).
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:44:46 #298
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100130618
Zijn we bang om het topic te sluiten ofzo?
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:46:59 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100130687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Zijn we bang om het topic te sluiten ofzo?
Ik niet hoor!

De Vlek is eruit! Bedankt voor de Vanishtip, Razz! *O*.

Verder, Ewelina, was ik vandaag op zoek naar dat lingeriewasmiddel en de dame bij Zardonni had er nog nooit van gehoord ("Bestaat dat echt?", ik: "Ja, miss een tip voor jullie" :')). Triumph had het ook niet...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:48:01 #300
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100130717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet hoor!

De Vlek is eruit! Bedankt voor de Vanishtip, Razz! *O*.

Verder, Ewelina, was ik vandaag op zoek naar dat lingeriewasmiddel en de dame bij Zardonni had er nog nooit van gehoord ("Bestaat dat echt?", ik: "Ja, miss een tip voor jullie" :')). Triumph had het ook niet...
Ik koop het altijd bij Palazzina (nou ja, altijd... je doet meer dan een jaar met zo'n flesje) . Zit in Amsterdam en Haarlem.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:48:29 #301
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100130735
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')