quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In mijn favoriete museum was ik de enige bezoeker, kreeg ik een privé rondleiding (waarbij de gids alles ging voorlezen wat op de briefjes stond), en hingen er fotokopietjes aan de muur als onderdeel van de expositie.
Museumjaarkaart kopen, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook tof(en volgens mij was die ook al gratis! waarom kan dat toch niet in nl
)
En in Peru vond ik het museum leuk waar zo'n gletsjer-inca-lijk lag. Het zoemende aggregaat maakte het helemaal afquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow in het buitenland ben ik wel naar een aantal musea geweest, weet het niet eens meer allemaal.
Louvre
National Gallery
Nog een bekend museum in Londen, alleen geen idee meer hoe het heette
Prado
Centro de Arte Reina Sofia
Musee d'Orsay
En diverse kleine musea in plaatsjes waar we waren op vakantie. Maar wat ik zei, na een uur ben ik er wel klaar mee. Louvre vond ik echt geen zak aan
.
Ja die is tof, neues/altes museum in Berlijn ook trouwens. Daar kun je trouwens sowieso dagenlang musea bezoeken.quote:
Ik heb een museumjaarkaartquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Museumjaarkaart kopen, dat scheelt een hoop.
In Brugge hadden we een driedagenkaart kunnen kopen voor alle musea voor 15 euro, maar dat vonden wij maar onzin. Achteraf hadden we dat beter toch kunnen doen want we zijn in vier dingen geweest (waarvan twee dingen prut of idioot duur) en dat kostte 24 euro pp.
Dat ben ik nu voor je aan het googlen!quote:
Die lag in de diepvries?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En in Peru vond ik het museum leuk waar zo'n gletsjer-inca-lijk lag. Het zoemende aggregaat maakte het helemaal af.
Hehe, ik gebruik hem ook te weinig, maar ik heb hem altijd bij me en volgens mij haal ik het bedrag er wel uit. En anders kan ik het prima missen. Financieren ze maar nieuwe aanwinsten mee, nu het kabinet niet lief doetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een museumjaarkaartMaak er alleen veel te weinig gebruik van of ik vergeet hem
(tijdje terug mocht ik bij Nemo overigens de klantenservice bellen om mijn nummer op te vragen en toen mocht ik alsnog gratis naar binnen! )
Het was buiten vrij warm en ze mocht niet ontdooien natuurlijkquote:
Want in 2005 konden ze geen nieuwe dingetjes kopen en zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, ik gebruik hem ook te weinig, maar ik heb hem altijd bij me en volgens mij haal ik het bedrag er wel uit. En anders kan ik het prima missen. Financieren ze maar nieuwe aanwinsten mee, nu het kabinet niet lief doet.
Nou, het is niet dat er sinds 2005 ook maar íets goedkoper is geworden voor musea, of de hele culturele sector. Bewaking, onderhoud van gebouwen, etc. Plus dat het niet met de bezuinigingen een kwestie is van 'alles gaat weer terug naar subsidieniveau 2005', sommige instellingen die al tientallen jaren bestaan en geweldig werk verrichten worden met dit nieuwe 'beleid' ineens met een uit het niets opgeheven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Want in 2005 konden ze geen nieuwe dingetjes kopen en zo...
Oei Viz!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat er sinds 2005 ook maar íets goedkoper is geworden voor musea, of de hele culturele sector. Bewaking, onderhoud van gebouwen, etc. Plus dat het niet met de bezuinigingen een kwestie is van 'alles gaat weer terug naar subsidieniveau 2005', sommige instellingen die al tientallen jaren bestaan en geweldig werk verrichten worden met dit nieuwe 'beleid' ineens met een uit het niets opgeheven.
En ja, ik had je al eens eerder betrapt op een denigrerend commentaartje over 'die kunstenaars'.![]()
Wacht maar tot je het watje eraf wilt trekken en het helemaal in je wond getrokken isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je prima een pleister kunt maken van een make-up-wattenschijf-ding en sporttape?
[/mcguyver]
Hmm, watten direct op een wond is niet een briljant idee. De vezeltjes kunnen vastkoeken met het bloed en zijn dan pijnlijk om te verwijderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je prima een pleister kunt maken van een make-up-wattenschijf-ding en sporttape?
[/mcguyver]
Hij zit prima los hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, watten direct op een wond is niet een briljant idee. De vezeltjes kunnen vastkoeken met het bloed en zijn dan pijnlijk om te verwijderen
Welkom terug!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Laureline het volgende:
En hoi allemaal, ik ben weer terug van vacantie! Harderwijk heeft ook een geweldig stadsmuseum trouwens
Fijne vakantie gehad?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Laureline het volgende:
En hoi allemaal, ik ben weer terug van vacantie! Harderwijk heeft ook een geweldig stadsmuseum trouwens
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:17 schreef Laureline het volgende:
Zo gewonnen, zo geronnen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, het is niet dat er sinds 2005 ook maar íets goedkoper is geworden voor musea, of de hele culturele sector. Bewaking, onderhoud van gebouwen, etc. Plus dat het niet met de bezuinigingen een kwestie is van 'alles gaat weer terug naar subsidieniveau 2005', sommige instellingen die al tientallen jaren bestaan en geweldig werk verrichten worden met dit nieuwe 'beleid' ineens met een uit het niets opgeheven.
En ja, ik had je al eens eerder betrapt op een denigrerend commentaartje over 'die kunstenaars'.![]()
Ik ben heul niet links!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gewonnen, zo geronnen...
Wanneer een museum bij een terugval van inkomsten geen onderhoud kan plegen is dat gewoon een fout in het strategisch beleid...
Dat het beter verdeeld kan worden ben ik met je eens maar blijf erbij dat er best gekort mag worden op die sector.
En tja, moet toch iemand tegenwicht brengen in dit 'linkse'-topic?
WB trouwens
XM heeft iets raars (nog onbekend) en wacht op uitslagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:23 schreef Laureline het volgende:
Vanochtend heb ik een beetje wat teruggelezen her en der, even zien of ik het nog weet/goed begrepen heb:
- Viking en sigme nieuwe baan (en auto voor de laatste!)![]()
- loveli dè nieuwe fok-celebrity![]()
- mo eet iedere dag heerlijk aan de andere kant van de Noordzee
- bikinibroekjes zijn moeilijke opjecten
verder nog iets?
Als je die JSF eenmaal hebt kun je overal kunst stelen. Gra-tis.quote:
Ook nog even schriftelijk..quote:"We are delighted to let you know that you have successfully passed your assessment. Unfortunately whilst we felt that you demonstrated the qualities that we are looking for, we do not have a suitable vacancy to offer you at this time"
Daarom ook tussen aanhalingstekensquote:
dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als je die JSF eenmaal hebt kun je overal kunst stelen. Gra-tis.
Maar goed, als je van mening bent dat de culturele sector teveel subsidie krijgt betekent dat natuurlijk niet dat je het wel eens bent met de aanschaf van de JSF.
Ik heb het er alleen over dat kosten van onderhoud (of van alles ongeveer) er niet bepaald goedkoper op worden voor bijvoorbeeld musea, meestal oude, onderhoudsgevoelige monumenten. Daarbij komt nog eens dat in bijna iedere culturele sector men al jarenlang hoort dat het allemaal wéééér eens voor minder geld moet, hetgeen ook telkens weer gebeurt, maar er door iedere Jan met de Pet over gesproken wordt alsof iedereen in weelde baadde, al die tijd, en 'er nu maar eindelijk eens op die luie kunstenaars die de hand ophouden bezuinigd moet worden'.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gewonnen, zo geronnen...
Wanneer een museum bij een terugval van inkomsten geen onderhoud kan plegen is dat gewoon een fout in het strategisch beleid...
Dat het beter verdeeld kan worden ben ik met je eens maar blijf erbij dat er best gekort mag worden op die sector.
En tja, moet toch iemand tegenwicht brengen in dit 'linkse'-topic?
WB trouwens
O is dat zo ja? Hoezo dan? Nou ja, thanx denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef Tinkepink het volgende:
He sneuheid, heeft er weleens iemand tegen jou gezegd dat je een geweldige originele geest hebt?
Nee? Nou, bij dezen dan.
Ja? Je kunt het niet vaak genoeg horen. Zie verder bij nee.
Snap ik, daarom ook van mening dat het geld beter verdeeld moet worden. Wel meer geld naar musea, muziek, cultureel erfgoed. Korten op die regeling voor kunstenaars dat er wordt aangevuld. WWIK is dat?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb het er alleen over dat kosten van onderhoud (of van alles ongeveer) er niet bepaald goedkoper op worden voor bijvoorbeeld musea, meestal oude, onderhoudsgevoelige monumenten. Daarbij komt nog eens dat in bijna iedere culturele sector men al jarenlang hoort dat het allemaal wéééér eens voor minder geld moet, hetgeen ook telkens weer gebeurt, maar er door iedere Jan met de Pet over gesproken wordt alsof iedereen in weelde baadde, al die tijd, en 'er nu maar eindelijk eens op die luie kunstenaars die de hand ophouden bezuinigd moet worden'.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:39 schreef Laureline het volgende:
Door al die Tripel Karmeliet heb ik ook weer dringend behoefte aan dit topicIk merk dat ik ook inmiddels de 18 nader, geloof ik
Stiekem zijn wij het dan gewoon eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Laureline het volgende:
O, dat WIKgedoe vind ik ook volslagen onzin, mogen ze van mij zo afschaffen. Kunstenaars zijn geen aparte diersoorten, die 'meer' sponsoring nodig hebben dan andere mensen. Maar het fnuikende van die discussie is dat iedereen met die voorbeelden aankomt die amper 1% van het budget betekenen. Net zoals in de zorg nu vanalles wordt gekort 'omdat er zoveel werd gefraudeerd'.
Plus dat de bezuinigingen door volstrekt niet ter zake kundige bewindslieden worden uitgevoerd: het is één grote willekeur, ipv dat er inderdaad wordt gekeken naar overbodige regelingen, of instellingen die wel teveel kregen. Nu sneuvelen er veel gezelschappen, orkesten en instellingen zonder enige reden. Er wordt dus helaas niets gereguleerd, het is eerder één grote loterij geworden.
Zelfde vetcellen, misschien ander opvulling, not sure...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef Laureline het volgende:
Pizza's, stokbroden, vlammetjes, chips, indische cake, moorkoppen, bier en wijn...ja, vacantie![]()
Maar allez, het roer moet weer eens om, ik ga voor de 100e keer in mijn leven weer dezelfde 5 kilo afvallen![]()
Is dat eigenlijk wel dezelfde 5 kilo? Of is het telkens weer vers vet? Loveli?
Wow, dat zouden Duuf en ik ons gezamenlijk nog niet eens kunnen veroorlovenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zolang het jojo'en bij 5 kilo blijft is het toch wel te overzien Laureline?
Wat vind jij van deze lokatie trouwens?
http://www.funda.nl/koop/(...)043639-hooftskade-10
Ik heb nogal wat overwaarde op mn huidige appartement, dat scheelt ongeveer een ton.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow, dat zouden Duuf en ik ons gezamenlijk nog niet eens kunnen veroorloven
Dan nog, niet slekkktt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat overwaarde op mn huidige appartement, dat scheelt ongeveer een ton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Vind het echt een leuk appartement HPKW!(behalve die lage 2e verdieping dan)
Die binnentuin
Of je koopt een boerderij bij mij in de straat HPKW? 50.000 minderIk ben vooral heel erg benieuwd. Ik gok zomaar dat de stookkosten ook enorm zijn (leuk hoor die hoge plafonds) en ik vraag me ook af waarom 12 van de 85 appartementen te koop staan. Maar ik ga gewoon kijken. De financiering zou voor mij ook een uitdaging zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat dat uitermate schattige boerderijtje? Zeker in Drenthe ofzo.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even teruglezen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
BoerderijTJE?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel erg benieuwd. Ik gok zomaar dat de stookkosten ook enorm zijn (leuk hoor die hoge plafonds) en ik vraag me ook af waarom 12 van de 85 appartementen te koop staan. Maar ik ga gewoon kijken. De financiering zou voor mij ook een uitdaging zijn.
Waar staat dat uitermate schattige boerderijtje? Zeker in Drenthe ofzo.
Ja, dan moet je er ook een Funda link bijzetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
BoerderijTJE?
Maar 550m2 woonoppervlakteen een half hectare grond...
Bij mij in de straat lijkt mij ook vanzelfsprekend DrentheHPKW
Toch positief inderdaad Maria
Oei, die zou ik niet doen. Prachtig gebouw inderdaad, maar kost door de bocht is het echt het enige 'goede' gebouw in de hele wijk, verder zit je hartje centrum/Schilderswijk. Een collega van mij, die daar woonde, is ook om die reden verhuisd: ze waren heel idealistisch daar gaan wonen, maar het blijft wel een hele ruige buurt, dus na twee jaar zijn ze toch vertrokken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
wauw!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk, dat is nu een duidelijk verhaal. Dat verklaart ook wel waarom er zoveel te koop staan daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, die zou ik niet doen. Prachtig gebouw inderdaad, maar kost door de bocht is het echt het enige 'goede' gebouw in de hele wijk, verder zit je hartje centrum/Schilderswijk. Een collega van mij, die daar woonde, is ook om die reden verhuisd: ze waren heel idealistisch daar gaan wonen, maar het blijft wel een hele ruige buurt, dus na twee jaar zijn ze toch vertrokken.
Dan is misschien de oude Ambachtschool in de Rivierenbuurt ietsje minder heftige plek (hoewel...), of het Kantongerecht aan de Prinsengracht, als je zoiets zoekt?
Ik ben zelf in Den Haag de grootste fan van het Regentessekwartier om te wonen, denk ik.
Dat gok ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, dan moet je er ook een Funda link bijzetten.
Die oppervlakte in de randstad is volgens mij 5 keer zo duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mooi! Maar ik vind het wél erg veel geld. Los van het feit of het te financieren valt of niet; vind het voor een appartement wel heel erg veel geld. Zou ik er zelf niet voor over hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat gok ik ook inderdaad
Voor een half miljoen kun je hier trouwens midden in je eigen bos wonen van bijna 2 hectareIn het bos, in het bos! *muzieknootje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisje ziet er leuk uit zoIk vind veel huisjes in de Achterhoek enzo zo koddig
Ja, dat is ook een goed punt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou voor dat bedrag ook voor een eengezinswoning gaan.
Zoiets dan Maria?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In het bos, in het bos! *muzieknootje*
Huisje ziet er leuk uit zoIk vind veel huisjes in de Achterhoek enzo zo koddig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verwarmde garage voor maar 6 auto'sda's dan wat minder, had toch minimaal plek voor 8 verwacht
Linkje
Ik vind die Welshe plaatsnamen altijd zo geinig.
Llanddewi Brefi
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wales
[ afbeelding ]
3600x woordwaarde
Wow, lijkt best. Wel de new & improved versie, maar ik zie het wel ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
Muziekclip met een Co look-a-like
En hoepeloorbellen!
PM me anders je nummer voor een volgende keer, mocht ik dan toevallig rond 12.00 in A'dam zijn dan kom ik je stalken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
maria ik verveel me te pletter maar denk niet dat ik zomaar een koffie met je had kunnen gaan drinken. Alhoewel als je in de buurt was, dan had ik gewoon mn pauze wat opgeschoven!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent altijd welkom in Gouda hoor Maria.
Ik denk dat we dat ook maar apart moeten afspreken, in Hull kom ik ook zéldenquote:
Als je een foto op FB zou plaatsen van haar op 0.23sec in dat filmpje en zou zeggen dat jij het was zou ik het gelovenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, lijkt best. Wel de new & improved versie, maar ik zie het wel ja.
Hee ja, wat grappig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, lijkt best. Wel de new & improved versie, maar ik zie het wel ja.
Wat een toevalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
en dan lezen op wikipedia dat de zustergemeente Y is in Frankrijk
Klopt! Het is heerlijk hier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Bij mij mag je ook wel langskomen![]()
![]()
ik heb altijd koffie
en tegenwoordig zelfs weer melk en suiker
[..]
Wat een toeval
Hoe bevalt het Rituals eigenlijk op haar nieuwe stek? Jij bent niet zo lang geleden in een andere kamer/iets gaan wonen toch?
Thanxquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Als je een foto op FB zou plaatsen van haar op 0.23sec in dat filmpje en zou zeggen dat jij het was zou ik het geloven. Prachtig haar trouwens
(jij dus ook
).
Ja, al heb ik nu een huis alleen in het noordenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt! Het is heerlijk hier!Ik woon echt super fijn en ben enorm tevreden
.
![]()
![]()
.
Aww, hoop dat je snel de positieve werking van het infuus gaat merken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jeetje, Co, je lijkt daar idd op xD
Tevens, clip doet me aan deze clip denken:
En nu ga ik naar bedDoodmoe van dat infuus, stomme bijwerking
Voel me als een bejaard omaatje
Nou helaas heb ik geen OV meer, anders wist ik het wel!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klaar! Nou ja, moet nog overdragen, maar de weekendarts was niet te bellen, dus dat moet thuis.
Enerverende dag wel.
Maria gaat zich nooit meer vervelen!
Awww slaap lekker oma Cocoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jeetje, Co, je lijkt daar idd op xD
Tevens, clip doet me aan deze clip denken:
En nu ga ik naar bedDoodmoe van dat infuus, stomme bijwerking
Voel me als een bejaard omaatje
Hey die kwam al eens voorbij toch? Wel mooi!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shit man, waar laat ik mn andere auto's dan?Da's wel armoe he
![]()
En ach, dat behangetje daar plakken we gewoon wat overheen, daar doen we niet moeilijk over![]()
Volgens mij moet ik trouwens mijn Slankietelefoonboek uitbreiden voor 'Noodsituaties' zoals vandaagAl hebben de meeste slankies ook werk enzo
![]()
Je D's klinken heerlijk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kus voor Coco (nomnom) en Marmar (nomnom)
LIjst:
O: 2 boterhammen kaas/jam, beschuit appelstroop, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: pruim en perzik
L: 4 kommen bloemkoolsoep en een makreelfilet
T's: appeltaart met slagroom, koffie met slagroom, kwart meloen, 4 dropjes
D: gevulde paprika (2) gevulde tomaat (1) gevulde ui (1) gevulde champignon (2) . gevuld met gehakt, chilipoeder, komijn, pepers zoveel meer kruiden wat een soort van chilikruiden/taco kruiden wordt) en kidneybonen en mais. Dat met een salade
T: Kwark, vla en net gebrouwen rabarber
Jopie Huisman!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh mag ik dat huis hebben?
Asjeblieft?
![]()
Bijna bijgelezen!
- Kusje voor MarMar![]()
- Coco kon gelukkig nog infuzen![]()
- Ik ben in het stedelijk museum geweest en het Van Gogh Museum ennehhh een of ander iets van een Friese kunstenaar die oude kledingstukken enzo schilderdeVerder kan ik het me niet herinneren, in NL dan
![]()
- Dierentuin Emmen![]()
![]()
*dierentuin-liefhebber*
![]()
![]()
- Ik ben wel links(verrassend he
)
- Skidby is nog zo'n kekke Engelse dorpjesnaam![]()
Zo
Klopt, maar nu ga ik echt kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey die kwam al eens voorbij toch? Wel mooi!. Maar ook veel te duur voor mij (en ook voor M en mij samen
). Maar ik kom genoeg dingen tegen die wel betaalbaar zouden zijn. Je krijgt wel minder ruimte voor je geld, maar het is niet volstrekt ónbetaalbaar in Den Haag.
We hoeven ons iig niet af te vragen waarom jij al een vent hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je hem een hapje aangeboden HPKW. Of heb je gezegd: "Wanna take a bite out of me, handsome"
Ohja!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jopie Huisman!
Daar moest ik heen van m'n ouders.
Yaawn.
Oe! Zullen we ons schaamteloosch uitnodigenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ook hier welkom hoor
of we doen een dd bij XM-ert!
Nou had eigenlijk verwacht dat ze zelf zou happenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We hoeven ons iig niet af te vragen waarom jij al een vent hebt![]()
[..]
Ohja!Met z'n kapotte retro-underpants
Ach ik vond het erg knap gedaan wel en was best onder de indruk van z'n vakmanschap
Verder idd yawnsville.
[..]
Oe! Zullen we ons schaamteloosch uitnodigen
Maar natuurlijk. Allen wel met de mededeling dat het een vieze cheeseburger was, dus hij lachte alleen maar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je hem een hapje aangeboden HPKW. Of heb je gezegd: "Wanna take a bite out of me, handsome"
Volgende zin "Ik gooi hem wel weg, zullen we samen wat gaan eten?"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Allen wel met de mededeling dat het een vieze cheeseburger was, dus hij lachte alleen maar.
Jullie zijn welkom hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou had eigenlijk verwacht dat ze zelf zou happen
Cocotrimonium mag elke zes weken aan het infuus. Volgens mij voor haar darmen, maar in elk geval voor haar chronische ziekte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:47 schreef Laureline het volgende:
Waarom moet coco trouwens een infuus? Dat heb ik gemist met (heel snel en slordig) bijlezen.
quote:
*hoort echo van Duvel's "NoOOOOoOOoooOooOOo...!!"*quote:
Stimmt, colitis ulcerosa als ik het goed heb onthouden!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Cocotrimonium mag elke zes weken aan het infuus. Volgens mij voor haar darmen, maar in elk geval voor haar chronische ziekte.
Had me dan op z'n minst nog wat moestuinspulletjes gevoerd, while you were at it!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
gelukt Maria!
*trechter weer uit de keel van XMvist en stampertje opbergt "we hebben het haar al door de strot geduwd"
ff moestuinspullies scoren!
KOUD water bij bloed. Warm water is recept voor blijvende vlek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Meh, bloedvlek in m'n witte broek. Eén van m'n favo broeken. Heb hem net gewassen en het is al wat minder, maar het moet er helemaal uit. Tips anyone? Had hem miss eerst ff moeten behandelen voor ik ging wassen?
.
Nee, ik had een ongelukje op het werkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
KOUD water bij bloed. Warm water is recept voor blijvende vlek.
En wat heeft M. misdaan?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
En anders moet je er een rode broek van maken.
Ja maar jij was vast wel zo verstandig om eerst met koud water te spoelen. Overigens heb ik hem maar op 30 graden gewassen, dat scheelt miss?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Citroensap en zout bleekt ook, deed t goed voor mn witblauwe bloesje.
shit, dat had ik moeten doen natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgende zin "Ik gooi hem wel weg, zullen we samen wat gaan eten?"
In heel Den Haag ook nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef Laureline het volgende:
Op heel de Veluwe geen rozemarijncracker te vinden trouwens
Hihi boerenkool en prei gehaald dus dat je het maar lustquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had me dan op z'n minst nog wat moestuinspulletjes gevoerd, while you were at it!
Boerenkool wel, prei vind ik wat minder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi boerenkool en prei gehaald dus dat je het maar lust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wil ik net vragen of je maandag een pakje voor me mee wilt nemen naar het werk...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier in Gouda zijn ze nog wel bij de Jumbo, maar ik vind ze ffffieessss.
Wacht dan op zijn minst ff tot maandag als ik weer op m'n werk zit.quote:
Ach gossie XM je hebt je Duifje gekrenktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wacht dan op zijn minst ff tot maandag als ik weer op m'n werk zit.
Duifje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach gossie XM je hebt je Duifje gekrenkt
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Vind deze beide gaafWat vind je precies gaaf? De kleren, de laarzen, de vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
College stylequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Welk merk is dat Ml? Surf op iPad dus kan de bron niet zien.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat vind je precies gaaf? De kleren, de laarzen, de vrouwen?.
Serieuze vraag hoor. Jij post twee foto's en ik moet maar raden waar 'deze' voor staat?quote:
lol! Ik had ook een behoorlijke refo-associatie inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat noemden wij vroeger de grefo-zwartekousenwinkel
Zo, die zijn behoorlijk gemoderniseerd dan!
Hihi ja hé?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat noemden wij vroeger de grefo-zwartekousenwinkel
Zo, die zijn behoorlijk gemoderniseerd dan!
Oeh wegwegwegwegweg!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
lol! Ik had ook een behoorlijke refo-associatie inderdaad
Maaarrrr, ze hebben het nog wel in de collectie hoor
Hou je vast!
[ afbeelding ]
Alleen het hoedje, de zes keurige kindjes en de geen-TV missen nog!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
lol! Ik had ook een behoorlijke refo-associatie inderdaad
Maaarrrr, ze hebben het nog wel in de collectie hoor
Hou je vast!
[ afbeelding ]
quote:
Is die foto genomen achter de kerk in Gouda?quote:
Denk het nietquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie de witte raamlijstenen ramen aan nevenzijden
Jep. Heel groot. Driestar is echt landelijk bekend. Komen grefo's uit alle windstreken. Ze hebben ook logeerhuizen hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef Razztwizzle het volgende:
In Gouda ook zo'n grote grefo-groep? I.v.m. De Driestar?
speciale school soms?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep. Heel groot. Driestar is echt landelijk bekend. Komen grefo's uit alle windstreken. Ze hebben ook logeerhuizen hier.
Er is ook een soortgelijke school in Groningen (Gomarus). Gek genoeg zat daar zo'n beetje het grootste tuig van alle scholenquote:
http://www.driestar-hogeschool.nl/enthousiaste_verhalenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is ook een soortgelijke school in Groningen (Gomarus). Gek genoeg zat daar zo'n beetje het grootste tuig van alle scholen.
Moesten zeker afreageren buitenshuis.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik zat op de openbare school en mijn nichtje op de gereformeerde school.
1x raden waar ik de gekste verhalen hoordedie meiden waren alleen al oversekst vanwege het feit dat het "niet mocht"
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.driestar-educatief.nl/wat_verwachten_we_van_jou
Het klinkt mij weinig uitnodigend in de oren. Maar oké.
Zou de website ook op zwart gaan op zondag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.driestar-educatief.nl/wat_verwachten_we_van_jou
Het klinkt mij weinig uitnodigend in de oren. Maar oké.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zou de website ook op zwart gaan op zondag?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zou de website ook op zwart gaan op zondag?
Incl gekrijsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de afdeling pulp: My big fat gypsy wedding nu op RTL4.
Erg inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de afdeling pulp: My big fat gypsy wedding nu op RTL4.
Spijt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
Alleen droeg ik geen College Style en was ik niet oversekst
Nou ja, er was wel een College Style winkel in ons dorp, dus het had gekund.quote:
Heeft mijn nichtje van 140 kilo ook gevolgdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:05 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik vandaag serieus overwogen om dat belachelijke citroensap & ahornsiroopdieet te gaan doen. Wat me tegenhield? De prijs van de siroop en dat ik hier niet meer zou durven posten
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben me toch een potje uitgeslapen nu
En dat is maar goed ook; vandaag vrijgezellenfeestjeOm half twaalf start t al, dus wordt een lange dag.
Gaan oa paaldansen, hoop dat ik niet head-first naar beneden glijd ^^
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:26 schreef loveli het volgende:
Of uitslapen lang is hang er een beetje vanaf op welk tijdstip je erin ligt.
Wth, zo vroeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat inderdaadLag er om 18u in
Normaal niet hoor ^^ Maar mn infuus gisteren sloeg in als een bomquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wth, zo vroeg?. Ik om een uur of 22, verveelde me
.
Thx voor de tip, zal eens rondneuzenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Werd wakker door de wekkerlamp, daarna weer gaan slapen.
Vik, de versie van akai ipv philips is een aanrader!
Ik ben niet zo van de lange shirtsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang shirt erover kan ook altijd.
Speculoos hagelmix is best lekker!
Ja, dat is waar. Maar tablet gaat nog wel even duren, zit wat krap en andere prioriteiten nuquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je een tablet koopt, kan je toch gewoon een e-abo nemen?
Nee. Niet doen. Je had gisteren ook al zoiets.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmmmm wel of geen gebakje meenemen voor mezelf bij de bakker?!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Niet doen. Je had gisteren ook al zoiets.
^^quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je had gister ook al gebak Henk. En een cheeseburger.
Nee, zo'n kleine laptop vind ik niet ideaal voor veelvuldig gebruik. Zo'n tablet zou echt bedoeld zijn voor op reis en de laptop voor thuis en thuis kijk ik ook films en series op de laptop.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan ook zo'n kleinere laptop nemen ipv tablet en laptop? Beetje dubbelop imho
Nee, ik heb al genoeg gekocht de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan koop je een broodbakmachine voor een paar tientjes.
Maar jij hebt toch ook mooie foto's?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, als ik naar de trouwfoto's van bijvoorbeeld Razz kijk krijg ik echt een gevoel van spijt als ik dan onze foto's ziezou 't graag nog 's over doen alleen maar voor de foto's
![]()
Een paar maar...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook mooie foto's?
Ik heb het gedaan. Van ultrablond naar chocoladebruin. Idd door de kapper laten doen, want bij zelf proberen kan het groen uitslaan. Terugkleuren kan wel, maar zou niet de voorkeur hebben want dan raakt je haar erg beschadigd. (En bovendien moest mijn haar 2 x gekleurd worden, waardoor de kapper uiteindelijk even duur was dan 2 pakjes haarverf)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb haarverf-advies nodig. Is er iemand die ook van blond naar bruin is gegaan? En is het dan makkelijk terug te verven indien stom? Ik loop er nu al een jaar over te twijfelen en ik geloof dat na een break up, het zo'n beetje vaste prik is toch? Waarom zou ik me verzetten tegen iets wat zo'n algemeen gebruik is.
Ga het sws bij de kapper laten doen hoor. En ik denk dat ik met lichtbruin begin. Zoiets:
[ afbeelding ]
Kan ik altijd later nog wat donkerder proberen.
Is Tink in da house? Die weet er veel van geloof ik.
Jessica-blond ^ ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
HerkenbaarIk heb mijn bruine haren opvallend blond laten verven
.... en Razz nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een paar maar...Maargoed, ik heb wel een mooie man
![]()
ben je niet tevreden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, als ik naar de trouwfoto's van bijvoorbeeld Razz kijk krijg ik echt een gevoel van spijt als ik dan onze foto's ziezou 't graag nog 's over doen alleen maar voor de foto's
![]()
picsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind de foto's van Mo en Razzt heel verschillend, maar allebei leukHeb van Mo trouwens alleen zwart wit foto's gezien geloof ik?
Co: die kleur is gaafEigen kleur staat veelal het best, zeggen ze, maar proberen kan altijd he!
Mijn Esprit jurkje is binnen en hij isZal zo even foto's uploaden, eerst even naar de winkel. Ik vond hem alleen irl leuker dan ik hem op de foto kreeg
Maarja!
Dat is me ook weleens overkomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb m'n boodschappen weer, pfiew. Ik vind het zó stom van mezelf en vraag me af hoe dit in godsnaam heeft kunnen gebeuren. Plz zeg dat het jullie ook wel eens overkomen is.
Weer goed gerend, sigme!. Morgen ga ik ook weer eens een lange afstand doen
.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is me ook weleens overkomen.
Not
Ik heb mijn haar 4 weken geleden bruin geverfd (een paar dagen voor de breakupquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb haarverf-advies nodig. Is er iemand die ook van blond naar bruin is gegaan? En is het dan makkelijk terug te verven indien stom? Ik loop er nu al een jaar over te twijfelen en ik geloof dat na een break up, het zo'n beetje vaste prik is toch? Waarom zou ik me verzetten tegen iets wat zo'n algemeen gebruik is.
Ga het sws bij de kapper laten doen hoor. En ik denk dat ik met lichtbruin begin. Zoiets:
[ afbeelding ]
Kan ik altijd later nog wat donkerder proberen.
Is Tink in da house? Die weet er veel van geloof ik.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:06 schreef Rituals het volgende:
Chico! Mooi weer gehad volgens mij hè, in Ierland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het patroontje tof
Oh! Ik wist niet dat jij en je vriend uit elkaar waren! Dat is dan waarschijnlijk in mijn vakantie gebeurd. Het ging al een tijdje niet zo lekker toch? Hoe ben je eronder?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar 4 weken geleden bruin geverfd (een paar dagen voor de breakup). Geen idee of je het kan terugkleuren, ik weet wel dat je in de zomer vrij snel (duidelijk zichtbare) uitgroei krijgt omdat je haar meer groeit door de warmte enzo. Dus ik zou het pas in september verven
.
[..]
Heel veel zon en alleen gister een klein beetje regen (en toen waren we in een overdekte shoppingmall dus who cares). Ik heb zelfs een dag in korte broek gelopen!
Ik ben wel eens een dingetje vergeten mee te nemen, maar álles vergeten? Dat kan ik me niet herinneren..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb m'n boodschappen weer, pfiew. Ik vind het zó stom van mezelf en vraag me af hoe dit in godsnaam heeft kunnen gebeuren. Plz zeg dat het jullie ook wel eens overkomen is.
Weer goed gerend, sigme!. Morgen ga ik ook weer eens een lange afstand doen
.
^^quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
Mooi jurkje Indiaantje. Prima decolleté ook.
Mwehe, thanks! Voor de netjes gaat er wel wat onder ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
Half juli, dus waarschijnlijk in jouw vakantie ja. Ik ben er heel nuchter onder (vind ik zelf), heb er zelf een einde aan gemaakt en geen moment spijt van gehad (en geen traan meer om gelaten vanaf het moment dat ie de deur uitliep) en was heel opgelucht dat ik het kon afronden. Vind het alleen stom dat we elkaar nu opeens bijna niet meer spreken, alsof die 5 jaar niets waard waren. Zal wel bij zijn verwerkingsproces horen ofzo. En ik vind het wat minder tof dat ik nu het excuus 'maar ik heb al een vriend' kwijt ben, straks moet ik nog eerlijk gaan zijn tegen jongens ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Ik wist niet dat jij en je vriend uit elkaar waren! Dat is dan waarschijnlijk in mijn vakantie gebeurd. Het ging al een tijdje niet zo lekker toch? Hoe ben je eronder?
Welke kleur bruin had jij?
Ik stond vorig jaar zonder ID kaart bij de incheckbalie. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:20 schreef MarMar het volgende:
En nee nog nooit alle boodschappen vergeten bij de winkel, wel eens bij de kassa gestaan zonder portemonneedat telt ook toch?
Wow wat goed weer!quote:
^^quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:44 schreef Ewelina het volgende:
Zijn we bang om het topic te sluiten ofzo?
Ik koop het altijd bij Palazzina (nou ja, altijd... je doet meer dan een jaar met zo'n flesje) . Zit in Amsterdam en Haarlem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
De Vlek is eruit! Bedankt voor de Vanishtip, Razz!.
Verder, Ewelina, was ik vandaag op zoek naar dat lingeriewasmiddel en de dame bij Zardonni had er nog nooit van gehoord ("Bestaat dat echt?", ik: "Ja, miss een tip voor jullie"). Triumph had het ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |