Ach, het was 50 euro. Pech dan maar.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:32 schreef Klonk het volgende:
dan kan de douane in een slechte bui wel eens zeggen dat Berend. zijn spul niet krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ach, het was 50 euro. Pech dan maar.Waarschijnlijk mistte gewoon de factuur en willen ze weten hoe duur de item was omdat het er "zo duur "uitag..fingers crossed. En anders kan je een fikse boete erbij krijgen. dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik heb nooit geweten dat ze illegaal waren.*tip tip*quote:Op donderdag 29 september 2011 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mistte gewoon de factuur en willen ze weten hoe duur de item was omdat het er "zo duur "uitag..fingers crossed. En anders kan je een fikse boete erbij krijgen. dacht ik.
Naja, het is ook best moeilijk om ze te onderscheiden van de echtequote:Op donderdag 29 september 2011 17:13 schreef Klonk het volgende:
onwetendheid is geen reden om geen boete te krijgen
de prijs en dat kun je als consument wel wetenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, het is ook best moeilijk om ze te onderscheiden van de echte
Er is wat inkt anders op de doos, maar dat lijkt me niet echt bewijs
Als er heel veel chinese tekens op de doos prijken zou het mij wel duidelijk zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, het is ook best moeilijk om ze te onderscheiden van de echte
Er is wat inkt anders op de doos, maar dat lijkt me niet echt bewijs
aah, kut. nog een dag wachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef Klonk het volgende:
nope, aangetekend gaat na 1 maal aanbieden naar het postkantoor, morgen na ik gok 13 uur kun je het pakket afhalen
Laat maar, net binnengekregen!:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef 91Vos het volgende:
Ik heb gister een aangetekende brief verstuurd. De 6e dus. Zie hier voor afbeelding:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/135/postnl.png/ (copy/paste deze link) ]
Kan de ontvanger deze brief vandaag nog verwachten? Normaal duurt het altijd een dag, maar hij is vandaag nogmaals gesorteerd.
Als er een zegel op zit die uitgeprint is op het postkantoor dan staat daar op dat het naar het Verenigd Koninkrijk moet. In dat geval zou het dus niet zo erg zijn. Als je een ander niet-voorgemeld verzendbiljet gebruikt moet het er wel bij staan. Als het land niet goed vermeld is moet het officieel retour gestuurd worden, maar in de meeste gevallen wordt de zending gewoon doorgestuurd naar waar het moet zijn. Vaak is het namelijk wel duidelijk naar welk land het toe moet. Aan de stad of postcode is dat meestal wel te achterhalen. Zeker Engeland heeft een typische postcode.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat gebeurt er als je een pakketje verzend naar bv. Engeland. Maar vergeet " Engeland" onder het adres te vermelden?
En wat te doen, als je een pakket naar het buitenland verzend, maar het verzendbewijsje met tracking kwijtraakt (en je bent vergeten het land van bestemming onder het adres te zetten)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |