Ik ben ook net zoveel Nederlander als Amerikaan, ik geniet 100% dezelfde rechten als iedere andere Nederlander, en 100% dezelfde rechten als iedere andere Amerikaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef Gia het volgende:
Iemand die vanuit Marokko hierheen verhuist, de Nederlandse nationaliteit erbij krijgt, is in mijn ogen net zoveel Marokkaan als Nederlander.
Nee dat halen toen deden domme politici, het HOE van het halen en nOg, ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:17 schreef maartena het volgende:
Het blijft een stank voor dank verhaal. WIJ halen
Dat het wettelijk kan en mag is evident, dat het dom geregeld is door de decennia heen door de kiezers en hun politici ook.quote:ze naar Nederland om huizen te bouwen, dat doen ze voor lange tijd, en in sommige gevallen raken ze door de zware fysieke arbeid in de bouw (maar ook in fabrieken, de vuilnisdiensten, en andere zwaar fysiek werk) in de WAO terecht, en nu moeten ze dan maar verplicht in Nederland blijven om hun pensioen te mogen genieten?
Het is gewoon een regelrechte SCHANDE dat we zo met mensen om willen gaan.
Leuk klaagbaak verhaal maar zo is dat afgesproken, en wat heeft de islam daar mee te maken?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dat halen toen deden domme politici, het HOE van het halen en nOg, ook.
En wij mogen er voor dokken, en blijven dokken, en zij 'moeten hun paspoort houden en eer en vaderlandstrouw, dus islam...' etc. En dan straks als 'rijkeren' naar het arme moederland. Dat is dus opgeteld door decennia heen: geld weg, geld weg, geld weg.
Huh? ja wat dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:28 schreef lutser.com het volgende:
Leuk klaagbaak verhaal maar zo is dat afgesproken, en wat heeft de islam daar mee te maken?
Was het maar zo simpel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef lutser.com het volgende:
Ik denk dat beste 'oplossing' voor 'islamisering' goed onderwijs is, mensen met kennis zullen zich altijd ontdoen van de juk van religie.
Jij vind het daadwerkelijk "dom geregeld" als een Nederlander besluit zijn oude dagen op het Duitse platteland te slijten, omdat hij zich daar in alle rust lekker thuis voelt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:18 schreef fokthesystem het volgende:
Dat het wettelijk kan en mag is evident, dat het dom geregeld is door de decennia heen door de kiezers en hun politici ook.
Vaak wel. Turken ook trouwens, en ook veel Indonesiers, en zelfs 12.000 "volbloed" Nederlanders zijn islamiet. Wat is je punt?quote:
De Surinaamse jeugd en Antilliaanse jeugd is net zo crimineel, en zelfs crimineler dan de Turkse (islamitische) jeugd. (Zie: cijfers CBS van statline.cbs.nl) Hen die echt denken dat dat door de Islam zou komen..... hebben ergens in het verleden enorme oogkleppen opgedaan, en ze nooit meer afgezet.quote:Het jammere voor hen is dat de jeugd (niet allemaal, ff die open deur weer wat verder open...) hier dus wel heel wat smetten op dat geloof kwakt en velen doet denken : 'hmmm zo vredelievend zijn ze anders niet'...
Indertijd, in de jaren 60 en 70 dus, domme politici. Dat waren rechtse politici en de bedrijven die arbeiders zochten. En die arbeiders hebben zelf betaald voor hun pensioenpremies en sociale premies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dat halen toen deden domme politici, het HOE van het halen en nOg, ook.
En wij mogen er voor dokken, en blijven dokken, en zij 'moeten hun paspoort houden en eer en vaderlandstrouw, dus islam...' etc. En dan straks als 'rijkeren' naar het arme moederland. Dat is dus opgeteld door decennia heen: geld weg, geld weg, geld weg.
Mwa, als er geluisterd was naar de linkse kerk had het slimmer geregeld kunnen worden.quote:[..]
Dat het wettelijk kan en mag is evident, dat het dom geregeld is door de decennia heen door de kiezers en hun politici ook.
Nou ja, hier heb geen weerwoord op. We hebben allemaal jaren, zo niet decennia, boven onze stand geleefd.quote:Welkom in NL anno 2011, waar het inderdaad een schande is, waar de politiek eigenlijk een bedrijfslobby is en waar alle werkenden/uitkeringsgerechtigden een kloteriger bestaan wacht van minder voor meer geld lasten enz. geen pensioen zekerheden meer, verlagingen, afschaffingen enz.
Vet van mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:17 schreef Rhone het volgende:
Terugdenken aan 1683 hoe wij de Turken uit het Ottomaans Rijk smadelijk hebben laten afgaan toen zij met een leger van 140.000 man aan de poorten stond van Wenen..
Inderdaad. Japanse directeuren, Chinese studenten, Duitse echtgenoten, Franse muzikanten, Marokkaanse cabaretiers, Turkse zakenlieden, Italiaanse huurmoordenaars, gewoon, allemaal het land uitschoppen met een zak geld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:04 schreef Monco10 het volgende:
Ik ga voor de kort door de bocht oplossing:
Je kunt alle immigratie stoppen.
Degenen die hier al zijn stimuleren het land te verlaten met een zak geld
Er is daarbij geen keus.
Met zo'n beleid zullen een aantal sowieso al eieren voor hun geld kiezen.
Niet te vergeten al die Nederlanders die, wanneer hen een flinke zak geld in het vooruitzicht wordt gesteld, zich diezelfde dag nog tot de islam bekeren om de dag erop te worden uitgezet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Japanse directeuren, Chinese studenten, Duitse echtgenoten, Franse muzikanten, Marokkaanse cabaretiers, Turkse zakenlieden, Italiaanse huurmoordenaars, gewoon, allemaal het land uitschoppen met een zak geld.
Ex-minster van der Hoeven die Intelligent Design (Engels voor een theorie dat god de evolutie voorbedacht zou hebben) bedoel je? En die natuurkundeprof die lezingen geeft over de schepping?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Menig wetenschapper wordt juist op oudere leeftijd zelf > gelovige.
Ook is het zo dat in menig opleiding, juist de religie al ingebakken zit, zoiets :
Jong geleerd, oud gedaan. Home scholed, ook religie, niet je kind door de overheid laten scholen, hoogstens 'school passief doorstaan'.
Dat waar mensen in geloven, ontworstelen zij zich niet aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:26 schreef Kees22 het volgende:
Slappe praat: ikzelf ben, net als vele anderen (o.a. Ayaan Hirschi Ali (lzidgz)) , streng gelovig opgevoed en we hebben ons vrij ontwikkeld.
Als vrijdenker bepaal ik zelf wAt ik wanneer(hoe lang dan ook) ergens over denk.quote:Dus ook jij kunt je ontworstelen aan je vooringenomen en vastgeroeste denkbeelden!
Als iemand die 30-40 jaar lang betaald heeft voor zijn pensioen, bepaald hij/zij zelf wat, waar, en hoe hij met pensioen gaat, of dit nu een boerderijtje in Duitsland is, of een woning in het Rif gebergte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:32 schreef fokthesystem het volgende:
Als vrijdenker bepaal ik zelf wAt ik wanneer(hoe lang dan ook) ergens over denk.
Opvallend, maar niet onverwacht. Door diezelfde overvloed aan moslim-gerelateerde media leggen veel mensen een verband tussen moslims/islam en criminaliteit. Nou ja, mensen met oogkleppen op dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:25 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom zijn er geen tig topics over de rellen en vernielingen in Engeland??
Ah ja, het zijn geen moslims...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |