Frey hoe vind jij de acteer prestaties in de space cake scene ?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:04 schreef Frey het volgende:
Ze zouden eens zo'n hele groep mensen op moeten sluiten in een kamer met biogludirine op de muren.
Jammerquote:
Dat vond ik juist een opluchtingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:54 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik ben nu seizoen 3 aan het terugkijken. Maar wat is het vreselijk jammer dat die Myriam eruit isIk vind haar echt een geweldig personage!
Inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
En dan te bedenken dat de ontknoping van deze cliffhanger past volgt in seizoen 6.
Geen idee eigenlijk, maar sowieso vertrok hij vrij snel na de zomercliffhanger.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:54 schreef Frey het volgende:
Was dat toen ook echt uitrekken, of vertrok Antonie voordat ze het konden afronden?
Ik vermoed, de afleveringsinfo lezend, dat dat gaat gebeuren in de aflevering van Woensdag 29 september 1993.quote:
Precies, maar Stan is in feite zijn vervanger en heeft meteen interessante verhaallijnenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef Frey het volgende:
Dus dan krijgen we straks 2 boxen met aan het begin nog even Peter en aan het eind nog heel even.
Mijn laatste seizoen op dvd, om alles af te sluitenquote:Hopelijk duurt het daarna niet te lang tot seizoen 6.
Ik ga door tot en met seizoen 15, als ze zo ver gaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
Mijn laatste seizoen op dvd, om alles af te sluiten
Ik ben vooral benieuwd naar de manier hoe ze Huize Alberts/Selmhorst veranderen: plotsklaps of toch een kleine verbouwing?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ga door tot en met seizoen 15, als ze zo ver gaan.
Ik wil vooral tot seizoen 10, maar daarna is er eigenlijk ook nog zoveel dat ik weer terug wil zien.
Ohja... daarna verhuisden ze naar het nieuwe huis van Robert, maar dat fikte toen af (toch?) en toen verhuisden ze naar dat pand met die liftquote:Op zondag 31 juli 2011 12:34 schreef Frey het volgende:
In ieder geval kwamen ze toen ook met de garage.
Ik ook niet, ik keek toen niet eensquote:Op zondag 31 juli 2011 12:40 schreef Frey het volgende:
Van die laatste verhuizing weet ik eigenlijk niks meer.
Welke versie vind jij eigenlijk het mooiste, die van seizoen 4 en 5 of die van seizoen 6 t/m 9?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:51 schreef Frey het volgende:
Het kon toch allemaal niet tippen aan het pand van AA&F / AA&V.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Pappie zit klem.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookIkzelf vind de eerste "versie" nogal claustrofobisch overkomen, vooral het gangetje met de receptie. Wat dat betreft zag versie 2 er veel beter en ruimer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |