Ja inderdaad, 1 dag voor hij naar het asiel zou moeten vond ik nog een baasje voor hemquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Gelukkig maar,, daar hebben we vorig jaar zolang op moeten wachten tot Prins een baasje kreeg toch.
Ja he; logisch dat ze groot worden, maar het is toch apart om te zien! Het zijn zo niet meer de kittens die ik in huis hadquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn ze groot geworden! Logisch natuurlijk maar het is wel een heel verschil met die twee kittens die jij in huis had
Leuk dat je nog hoort hoe het met ze gaat en dat ze het allebei zo goed doen
Oh wat fijn dat hij zijn plekje tussen de anderen heeft gevonden. Dat huisje komt wel, ben ik niet bang voor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
Het gastgezin van Oscar heeft terug gemaild
Oscar hoort al helemaal tussen de andere kittens, ze zijn nu in totaal met zijn vijvenEr is nog geen geïnteresseerde voor Oscar helaas...
Volgende week ga ik even op visite bij Oscar
Maak je foto's van het manneke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
Oscar hoort al helemaal tussen de andere kittens, ze zijn nu in totaal met zijn vijvenEr is nog geen geïnteresseerde voor Oscar helaas...
Vijven???quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
Vijven jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vijven???
Wat onwijs gaaf dat hij het naar zijn zin heeft!
Hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:38 schreef Troel het volgende:
Hehe, nu weet ik weer wat ik ook alweer afgesproken had voor vandaag
Ik werd wakker vanochtend en dacht "ik heb wat afgesproken, maar wat was het ook alweer"
Spannend!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef Oognip het volgende:
Vanmiddag komen er 2 nieuwe kittens, heel bang van een week of 5/6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |