Feliquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Marurk het volgende:
Zojuist (18.00 uur) stond ineens UPS voor de deur met mijn nieuwe MacBook Air 13 inch!Had 'm pas vrijdag verwacht, maar toch vet dat hij nu al binnen is. Wat een mooi ding!
![]()
Het is wel even wennen dat Lion...
Thanks!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, welkom in het mooiste deel van je leven.
Da's toch een formaat van Olympus?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef nelisb het volgende:
Even een vraagje.
M'n vrouw heeft een voice recorder die opneemt met bestandsformaat DSS.
Nu wordt dit schijnbaar niet ondersteunt door Apple. Iemand ervaring met dit bestandsformaat? Ik wil het omzetten naar mp3.
http://www.nch.com.au/scribe/index.htmlquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef nelisb het volgende:
Even een vraagje.
M'n vrouw heeft een voice recorder die opneemt met bestandsformaat DSS.
Nu wordt dit schijnbaar niet ondersteunt door Apple. Iemand ervaring met dit bestandsformaat? Ik wil het omzetten naar mp3.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, welkom in het mooiste deel van je leven.
Dat zou moeten werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
Vraagje; Kun je op een airport express ook een switch aansluiten, als de airport express z;n internet verbinding oppakt via een andere draadloze router; dus eigenlijk:
Modem>Router><DRAADLOOS>Airport>Switch
Zodat je eigenlijk op de plek van de airport wat extra bekabelde verbindingen krijgt. Volgens mij moet dat toch werken?
Nou, ik heb laatst geprobeerd een draadloos internetsignaal met een AE op te pikken om een computer zonder ingebouwde WiFi-antenne op internet te krijgen, maar het lukte me niet. Geen idee waarom niet, printer delen en Airplay ging wel gewoon. Of moet je de AE dan als range extender configureren?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:12 schreef RaymanNL het volgende:
Vraagje; Kun je op een airport express ook een switch aansluiten, als de airport express z;n internet verbinding oppakt via een andere draadloze router; dus eigenlijk:
Modem>Router><DRAADLOOS>Airport>Switch
Zodat je eigenlijk op de plek van de airport wat extra bekabelde verbindingen krijgt. Volgens mij moet dat toch werken?
Mag ik dat ook doen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Leanotsoynus het volgende:
[TK] Apple iMac 20" 2.4 Ghz 250GB opslagruimte 2GB Werkgeheugen.
Ff spammen.
Dat laatste zou ik doen jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst geprobeerd een draadloos internetsignaal met een AE op te pikken om een computer zonder ingebouwde WiFi-antenne op internet te krijgen, maar het lukte me niet. Geen idee waarom niet, printer delen en Airplay ging wel gewoon. Of moet je de AE dan als range extender configureren?
Verleidelijk, verleidelijk. Ik kan voor ongeveer 800 euro een de nieuwste MBP i5 kopen. 13" scherm, dat wel. Maar zoveel maakt me dat niet uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef kadeya het volgende:
[..]
Mag ik dat ook doen...
[TK] Apple MacBook Pro 17 inch 2.53 GHz Intel Core i5
Niet op schoot gebruiken, want kan niet goed koelen. Heeft ondergrond nodig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef La_Vita het volgende:
Vraagje.. Ik gebruik mijn (nieuwe) macbook pro voornamelijk op schoot. Hij wordt alleen behoorlijk warm. Zo warm dat het echt niet prettig is om je hand er op te leggen (aan de onderkant dan he)
Is dat normaal?
Ja maar dat is toch best wel een beetje het idee van een laptop.. Je zou denken dat ze daar wel tegen moeten kunnen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet op schoot gebruiken, want kan niet goed koelen. Heeft ondergrond nodig.
Dat heb ik ook als het op mijn schoot ligt wanneer ik IN bed lig. Dan gaat hij als een malle en wordtie heetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef La_Vita het volgende:
Vraagje.. Ik gebruik mijn (nieuwe) macbook pro voornamelijk op schoot. Hij wordt alleen behoorlijk warm. Zo warm dat het echt niet prettig is om je hand er op te leggen (aan de onderkant dan he)
Is dat normaal?
Neen, apple waarschuwt hier ook voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:26 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch best wel een beetje het idee van een laptop.. Je zou denken dat ze daar wel tegen moeten kunnen..
Die zijn aan je Apple ID gekoppeld en kan je dus gewoon bij een nieuwe mac gratisch ende voor nietsch nederladen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:04 schreef Marurk het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met apps die je gekocht hebt via de App Store? Stel dat ik nu een clean reinstall doe van Lion, dan moet ik natuurlijk ook alle aangekochte apps opnieuw installeren. Of blijven deze gewoon aan je account (Apple ID) gekoppeld waardoor je ze dus weer kan downloaden als je ze nodig hebt?
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neen, apple waarschuwt hier ook voor.
http://www.apple.com/support/macbookpro/care/quote:Using Your MacBook Pro
When youre using your MacBook Pro or charging the battery, it's normal for the bottom of the case to get warm. For prolonged use, place your MacBook Pro on a flat, stable surface. Do not place your MacBook Pro on your lap or other body surface for extended periods of time. Prolonged body contact can cause discomfort and potentially a burn. The bottom of the MacBook Pro case functions as a cooling surface that transfers heat from inside the computer to the cooler air outside. The bottom of the case is raised slightly to allow airflow, which keeps the unit within normal operating temperatures. In addition, warm air is vented from the slots in the back of the case.
Net zoals eender ander object in die positie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als het op mijn schoot ligt wanneer ik IN bed lig. Dan gaat hij als een malle en wordtie heet.
je kan iets installeren zodat je de fan harder laat draaien, werkt best goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef La_Vita het volgende:
Is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |