Ja, maarquote:
Er kunnen ook aantrekkelijke sim only's zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja, maar
Het is voor klanten mogelijk om toch onbeperkt internet te krijgen voor 4,95 euro extra per maand. Dan wordt de snelheid van het mobiele internet als de limiet bereikt is, verlaagd naar 64 Kbps. De normale snelheid is 7,2 Mbps.
Ik ga denk ik een losse IPhone kopen en mijn oude T-Mobile abo zo laten. 300 minuten, 300 smsjes en onbeperkt internet voor 45 euro per maand.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De nieuwe tarieven van T-mobile zijn nog het minst onredelijk van de drie.
quote:Per kwartaal betaalt u ¤ 2.50 SIM-administratiekosten.
quote:Visual Voicemail voor iPhone: ¤ 1,99 per maand
Dat is compensatie voor het achterlijk slechte bereik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De nieuwe tarieven van T-mobile zijn nog het minst onredelijk van de drie.
Sim-administratiekosten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
T-mobile heeft alleen wel weer het uitknijpen opnieuw uitgevonden:
[..]
[..]
Daar ben ik nu naar aan het kijken, gezien ik mijn iPhone 3GS nog een jaartje wil houden. Snap alleen niet helemaal hoe het dan zit met de MB's in het sim-only pakket van T-Mobile...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er kunnen ook aantrekkelijke sim only's zijn
Jeumug. Ben blij dat ik dat in de UK niet hoef te betalen. Voor £10 (11 euro) heb ik 250 minuten, 250 sms, en onbeperkt (geen FUP) internet. Geen abo overigens, ik bepaal per maand of ik betalen wil of niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja, maar
Het is voor klanten mogelijk om toch onbeperkt internet te krijgen voor 4,95 euro extra per maand. Dan wordt de snelheid van het mobiele internet als de limiet bereikt is, verlaagd naar 64 Kbps. De normale snelheid is 7,2 Mbps.
Ik ga denk ik een losse IPhone kopen en mijn oude T-Mobile abo zo laten. 300 minuten, 300 smsjes en onbeperkt internet voor 45 euro per maand.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze komen elk kwartaal je sim een keer schoonmaken. Ofzo.
nee, wel al een paar keer kernel panics. altijd nadat mn trackpad zijn connectie verliest. ben niet de enige heb ik al gelezen, schijnt te liggen aan de bluetooth driver, wel fucking irritant.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Safari is hier wel instabieler geworden zeg, sinds Lion er op staat. Het is al een paar keer vastgelopen. Meer mensen hier daar last van?
In andere programma's kan ik trouwens gewoon nog wel plakken via cmd + vquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
Als ik in een "info-venster" van een nummer een tekst probeer te plakken dan gaat hij naar vorige nummer. Alsof je dus linksonder op vorige klikt... Heel vaag, heb niks veranderd (het is zelfs een hele nieuwe MacBook Pro)
Bij wijzig staat gewoon cmd + v als plakken...
Alles werkt, cmd + c werkt, cmd + x werkt, maar cmd + v niet. Kan nergens de oorzaak vinden! Bij systeemvoorkeuren ook niet...
Iemand?![]()
![]()
quote:In iTunes 10.4 onder de Mac zitten in ieder geval nog een paar foutjes:
* CMD+C/V voor het kopiëren en plakken van albumnamen, artiestennamen en dergelijke wil niet meer.
Als je nu een CMV+V doet dan kom je in het info-venster van het vorige nummer uit. Plakken wordt niet gedaan en kan alleen via het menu.
Ik heb het wel heel vaak het scrollen, of als ik met m'n muis ga op een link. Net wat m'n hele safari dood. Macbook werd vrij warm en safari was niet meer op te startenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, wel al een paar keer kernel panics. altijd nadat mn trackpad zijn connectie verliest. ben niet de enige heb ik al gelezen, schijnt te liggen aan de bluetooth driver, wel fucking irritant.
meer mensen er last van?
ja das ook wel fucked up idd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het wel heel vaak het scrollen, of als ik met m'n muis ga op een link. Net wat m'n hele safari dood. Macbook werd vrij warm en safari was niet meer op te startenDoordat safari bij het opnieuw starten constant de pagina openende waar hij juist op vast liep, bleef het vastlopen. Echt donders irritant. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt.
wat weinig bang for buck wel, 50GB vind ik toch wat magerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
iCloud pricing per year: $20 for 10GB, $40 for 20GB, $100 for 50GB http://goo.gl/fb/jw62m
met perian moet dat het afspelen in Quicktime lukken, weet niet of je dan ook kan knippen. MplayerX is nog een aanrader om .mkv af te spelen. Nu alleen nog een app speciaal om te knippenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:50 schreef BradSpit het volgende:
ik wil een stukje uit een .mkv film knippen, weet iemand hier een goede mac software voor? ik kan de film overigens niet in Quicktime afspelen, wel in VLC player..
Verder niemand last van?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand op Tweakers heeft hetzelfde probleem:
[..]
Muziek/films/etc valt daar niet onder geloof ik, alleen mail/foto'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef n8n het volgende:
[..]
wat weinig bang for buck wel, 50GB vind ik toch wat mager
100 dollar is in mijn wereld gewoon 69 euro.... waneer gaan ze bij apple is een juiste koers aanhouden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
iCloud pricing per year: $20 for 10GB, $40 for 20GB, $100 for 50GB http://goo.gl/fb/jw62m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |